Přejít na obsah

Vady a neduhy


Ajfl

Doporučené příspěvky

Ahoj přátelé,

 

tak již po 5tis. mohu odhalit nějaké funkční chyby, které mi vadí a nejsou pro mě kosmetického charakteru. Budu rád, když přidáte své, ať se potenciál kupec zamyslí, jestli mu vadí nebo ať odhalím případné další a jejich řešení.

 

1. Výška dveří vozu je na 15" už tak nízká, podařilo se mi dveřmi dotknout obrubníku v centru města

2. Pokud prší a člověk si otevře okénko třeba na předání věcí, tak fakt, kdy mu do auta lehce prší, není problém, protože ze střechy kapou kapky přímo na opěrku nebo rovnou mezi sedačku a opěrku - musím říct, že mi to přijde dost stupidně vymyšlené

3. Pokud otevřu kufr po dešti, tak bokem mi všechna voda okamžitě nakape do kufru, taky moc nechápu, kde se stala chyba, ale vadí mi, když mi teče do auta nebo kape na záda, když něco vyndavám

4. Tolik diskutovaná uzávěrka nádrže mě donutila k tankování vždy jen plné, takže až na to, nezapomenout jí zamknout, to není takový problém, jak by se mohlo zdát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dveřma o obrubník? To musel být vysoký...já zatím problém vubec neměl..ani vepředu....(mám taky 15ky)

 

jinak jak už jsem psal ve svém topicu + něco navíc:

 

- na nerovnostech skáče jak koza (a to mám 15ky), nejhorší je to na příčnych nerovnostech a retardérech, na kanálech to dost bouchá ale furt je to akceptovatelný (holt němci), nicméně moje předchozí alfa 156 byla na naši rozbitý ulici mnohem komfortnější (když teda měla všechny podvozkový díly v pořádku), takže holt jsem byl zvyklý na něco jiného resp. jinou třídu

- na kostkách mi vzadu něco rachtá asi zadní plato...

- uškrcená jednička (to je ale teď moderní, nicméně já byl zvyklej ji vytáčet do výšin)

- dlouhá 4ka (při přeřazení z trojky na čtyrku mi přijde že extrémně klesnou otáčky, opět je to asi o zvyku)...hlavně na 4ku neřadit dle napovídače, to se to skoro udusí a taky na 4ku neřadit v kopci pokud to není dost vytočený....

- absence automatického dojezdu oken při zavření (k čemu mi je automatický dojezd při otevření okýnek?) :wallbash:

- krátká paměť 2 a denní počítadlo  (vše omezeno 1999km, u spotřeby ještě navíc 20ti hodinama) při absenci maxidotu :kol-26:

- absence zpětného ventilku v ostřicích čelního skla (už jsem se naučil páčku dlouho držet aby stěrače nejely na prázdno, ale stejně)

- odemykání nádrže - to je fakt stupidita největšího kalibru :wallbash: ale uz jsem si zvykl

- debilně umístěný madlo dveří (ale maj to tak asi všechny auta), takže otvírám dveře strčením o tu koženku, která se tím hrozně patlá...(nevím proč je madlo vepředu, dyť princip páky je logický...)

- občas pořádně nejde dovřít víko od kufru

 

edit: jo a neostřikujte sklo když máte pootevřený okýnko (ale to platí u většiny aut) :D

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, ani nebyl, je to fakt otázka mm a nerovnosti silnice, ale s předchozím autem nikdy nic :-)

 

Skáče, když šmikám zatáčku a je v ní nerovnost nebo kanál, znejistím, to je fakt. Navíc se to auto hrozně snadno rozkýve, když změníš směr sem a tam při svižné jízdě.

 

Na jedničku platí vypnout ESC, to je jediné, co jí omezuje.

 

Převody mi nevadí, rád podřazuju a napovídač ignoruju, ten je pro ženský mi přijde a nastavený na min. spotřebu, ne efektivitu, ani šetrnsot moturu = no prostě blbě (když se to hodně podtočí, tak při akceleraci to žere víc, než když jedeš celou dobu ve vyšších otáčkách)

 

To je spíš požadavek na třídu, to mi nevadí, okna moc nestahuju a nevadí mi podržet tam prst.

 

Paměť mi nevadí, používám minimálně.

 

To mi nevadí, pokud to neohrozí životnost :-)

 

Madlo máš pravdu, ale já nikdy za madlo neotevíral, parkuji na nejblbějších místech, takže otevírám za hranu dveří, abych jim neublížil.

 

To víko kufru mě štve, myslel jsem, že si to sedne a furt nic, to je věcný postřeh a s tím klidně zajdu na reklamaci, až bude čas na servisní prohlídku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak ja pridam take par svych poznatku.

  • Absence dojezdu oken nahoru. Radejc bych nemel ten dojezd dolu u ridice, ale nahoru, játra
  • Klepani u posunu pasu na B sloupku, bud to mit uplne dole, nebo to proste obcas vydava pazvuk
  • Zamykani nadrze, je tak neuveritelne otravny.. i na fabce sem mel tlacikto na otevren ia nemusel sem s klickem a to tankuju vzdy do plne, ale zvykl sem si
  • Kratka jednicka a pomerne i dvojka, vse ale vynahradi zbyle prevody u toho dieselu
  • Pri vypnutem zapalovani a kdyz mi nekdo vola na telefon, tak to nelze prijmout, protoze volant je bez proudu, takze to prijmu na mobilu, ale zvuk jde z auta (diky tomu ze radio se mi vypina az po vytazeni klicku - coz sem chtel), tohle chtelo doresit
  • Nastavovani operadla pres stupidni packu (Boze kriste, kde je moje milovane a lepsi kolecko?!)
  • Kufr bez problemu, tam mi nic nevadi, stece mi to vzdy do zlabu, takze do kufru nic nemam, na zadech taky nic
  • Auto je tvrdsi, ale uz je stabilnejsi na dalnici, i jinde (Mam 215/45 R16). Dokonce i v 210km/h co jsem zkousel Brno->zlin to auto v te rychlosti perfektne sedelo i pri predjizdeni kamionu, se nijak extra nehlo vlivem vetru
  • Obcasne mlaceni zadni napravy, je neprijemne, ale vzhledem k tomu ze ty kola sou tvrdsi, tak me to neprekvapuje, kdyz se jede ve 4rech, je to ok
  • Loketni operka -> zatahovani rucky je vazne zabava, nastesti ji temer nepouzivam, ale v tom jednom pripadu ze sta, je to neuveritelnej opruz
    -> Muzu ji mit jen ve dvou polohacz z 5ti, jinak se mi debilne radi, protoze musim ruzne vykloubit ruku abych mohl nejak zaradit

To je ode me zatim asi vse, jinak jsem s autem spokojeny, byt je to i vlivem vybavy, kterou mam.

Editováno: , autor: M_ike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M_ike

 

Jaktože ti to stéká do žlabu, když mně to stéká do auta? Z pravé strany od madla mi to vždycky kape na rukáv :-/////

 

Nastavování sedadla jsem dělal jednou, jsem jediný uživatel auta, takže těm, co střídají řidiče nezávidím.

 

Opěrka umí být otravná i při řazení, když si člověk chce hrát na formuli, řadit s ní nejde a musím si jí dát nahoru, protože mi tam nejdou rychle cpát rychlosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vubec, pokud fouka a prsi tak je jasne ze neco na me nakape, ale neni to nic hrozneho, jinak to vzdy natece do zlabu a dovnitr nebo na me vubec nic

Jsem take jediny ridic vozidla, ale nez jsem nasel spravnou pozici, nadaval sem snad vsem od designeru po konstruktery.

Ja mam operku v te druhe pozici, je to o zvyku ale je to akorat a radit jde krasne i kdyz si clovek hraje na zavodnika :)

 

Btw: S timhle autem bych se nedelil s nikym :D I kdyz ho mam jen na 3 roky, tak k nemu mam velice blizky vztah, ale to ze je diesel usporny se u me mco rict neda, po Praze jezdim za ~5/100 prumer a po dalnicich jak kdy, kdyz clovek specha, tak to take neni zadna hitparada. Kolega ma rapida v ambitionu take 1.6 77kW a ten jezdi Pribram -> Praha za ~4/100 obcas i pod 4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj boj ne, boj výrobce a mě :-). Co je příčina je hezké, ale problém to neřeší a ten kufr prostě musí jít zavřít jak nic, jinak je sebelepší funkce k ničemu a omlouvat to jí může komu chce, ale já na to přistoupit nehodlám ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, mě to ani moc nezajímá, zajímá mě, že nejde zavřít kufr, proč, není můj problém - chci ho prostě jako uživatel zavřít, ať to má důvod jakýkoliv.

Jestli tě to uklidní, tak tento "problém" jsem měl již asi před deseti lety u tehdy nové Octávie. Trik se staženým oknem mi také v servisu předvedli. Auta jsou dnes velice dobře těsněna kvůli aerodynamickému hluku, a jelikož velká zadní vrata vytvářejí při zavírání velký přetlak, který nemůže rychle odejít tak jdou hůře zavřít. Stačí trocha cviku a dá se to naučit. Nezavírat prudce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam operku uplne nejniz co to jde abych mohl v pohode radit...a jde pak i zatahnout rucka s trochou cviku...

 

voda z vika kufru tusim odtyka do zlabu (mockrat sjem to mokry neotvbiral), spis me udivilo co pak bylo vody v tom zlabu...:)

 

S tim pretlakem vzduchu je to fakt vtipny :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to s tím přetlakem mi tvrdili i u citiga (tam se problém "nedovření" týká bočních dveří), možná na tom něco je, při pootevřeném okénku stačí dveře jen lehce postrčit a zavřou se správně. Při zavřených oknech je třeba s těma dveřma trošku víc fláknout. Ale stejně jako rogerera i mě to pobavilo :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele naschvál jsem to dnes třikrát zkoušel a normálne se to zabouchlo v pohodě...a to sem s tím ani netřískl jenom pustil ...dělá to prostě jen někdy...asi záleží i na rozdílu teplot venku a vevnitř, hustotě vzduchu a vlhkosti venku a vevnitř a zda v tom autě někdo seděl a tím pádem tam bylo ještě míň místa na stlačení vzduchu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezky napsané :D

 

Sice jsem v Rapidu seděl jen párkrát (mě ho M_ike půjčil) a pak si 20 minut štěloval opěradlo pomocí tý debilní páčky, to jsem taky nepochopil a hrozně by mě to štvalo :D

 

Na zamykání nádrže jsem zvyklý, ale chápu, že pro vás, co na to nejste zvyklý, tak je to otrava

 

Bouchání od MR 2014 už je vyřešeno, upravili zadní tlumiče, takže už to není tak tvrdé a tím pádem by prdelka neměla ani odskakovat

 

Loketní opěrka je dost blbě řešená, je moc vepředu a nejnižší stupeň je dost vysoko, já si to dycky nastavil co nejvíc to šlo a tak nějak jsem s tím byl spokojený :) ale to není problém jen Rapida, ale všech Škodovek s origo loketní opěrkou :)

 

Atd. atd. :)

 

Jako je pravda, že Rapid má hodně much, které člověka ze začátku štvou, ale pak si člověk zvykne a už mu to třeba po roce s tím autem vůbec nepřijde, že kdysi ho něco takového rozčilovalo :ú

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...