Duben 14, 201411 r já teda nevim, musim to nekdy vyzkouset ale co mam zkusenost tak cyklovač cvakne vždycky a snad u všech aut ne?
Duben 14, 201411 r Z principu činnosti mechanického relé bych souhlasil, jenže jak říkám, půl cesty se stěrači nic a najednou ťuk-ťuk-ťuk, začalo to z ničeho nic a Fabča mi to nedělá vůbec. Takže anomálie asi bylo naopak to, že to ze začátku nedělalo, než že to teď dělá : )
Duben 14, 201411 r já jsem přišel v sobotu taky na jeden neduh, ale možná už to tu někde padlo. zadní opěrky hlavy jdou sundat jen pomocí šroubováku :-) sice je to vlastnost a v návodu to je uvedeno, ale je to pěkná blbost. jsem instaloval dětskou sedačku a dost jsem u toho nadával, protože jsem s tím nepočítal
Duben 14, 201411 r Cyklovač občas slyším i na své Fabii, vždycky když dojede stěrač dolů, tak to cvakne to jen tak mimo
Duben 14, 201411 r To fakt počujete relé cyklovača? A rádio máte zapnuté? Treba pridať na hlasitosti a problém je vyriešený. Jazdili som na služobnej FI, teraz mám FII a súkromného Rapida a zatiaľ ticho. Ono keď si tu na fóre prečítame, že niekomu niečo klepe, tak samozrejme všetci počúvame či to nerobí aj nám. Je to chytľavé.
Duben 14, 201411 r Je to jasné cvaknutí před a po cyklu. A jelikož 20 km jedu, stírám a nic a najednou cvakání z palubky, tak jsem se divil, co se to děje. Přišlo to náhle. Upraveno Duben 14, 201411 r od amissus
Duben 14, 201411 r mám Fabku z roku 2002, najeto 100tis a v tom autě nic nevrzne, necvakne a nebouchne, všechny relé apod. krásně tiché a decentní
Duben 14, 201411 r Moje 2006 taky OK. Já bych to neřešil, kdyby to cvakání tam bylo od původna, ale opravdu se to z ničeho nic projevilo během souvislého stírání na cestě.
Duben 14, 201411 r Další neduh rapida: Já jsem si při sundávání zástěrek všiml, že po odšroubování spodních šroubku plastových podběhů a odklopení podběhu je tam takový ten molitan co je i na blatnících pod kapotou. Auto po umytí stálo týden v suché garáži a molitan byl stále mokrý. Ten molitan je vidět, i když se podíváte zespod. Jsem zvědav kdy to tam začne hnít, jak to je tak dlouho po umytí mokré Upraveno Duben 14, 201411 r od Woody
Duben 14, 201411 r Samozřejmě u mě to slyším, pokud jedu bez zapnutého rádia, pokud ho zapnu, tak to neslyším Woody: tak buď tam není nic, co by mohlo hnít a nebo je nejjednodušší rešení ten molitan vyndat
Duben 14, 201411 r Tak on tam asi není pro nic za nic. Možná kvůli vibracím plastového podběhu. Je to nalepené na sloupku karoserie. Asi každý víte jak to vypadalo u FI jak pod podběhem u prahu se chytal bordel a rezlo to.
Duben 14, 201411 r Mě ty stěrače cvakají také a cvakaly už od novoty. Když má člověk vše vyplé a stojí na místě je to slyšet nejvíc, za jízdy už si toho ani nevšimnu. Mám pocit že mi tam cvakne po nastartování a mám zaplý climatronic, topení (auto- bez AC) tak topení hned po nastartování neběží, chvíli čeká asi kvůli baterce, pak tam cvakne (v tom samém místě jako jako stěračů) a přidávají se otáčky na větráku u topení.
Duben 14, 201411 r Čo sa týka cvakania relátok ,tak chcem len podotknúť,že ich sem tam v práci používam a rozdeľujem ich na signálové relé a výkonové relé.Signálové sú omnoho tichšie ,ale sú len do cca 100mA prúdu.Výkonové relé sa používajú na väčšie prúdy a sú omnoho hlučnejšie.Myslím si,že motor stierača ma určite väčšiu spotrebu prúdu ako 100mA,tak je tam použité výkonové relé,takže určité cvaknutie je na mieste.Toť môj názor.(dúfam že dobrý). Samozrejme mne na Rapide to cvaká tiež.
Duben 14, 201411 r Zdá sa mi, že sme trochu precitlivelý. Ako píše Brano, niečo musí počuť. Ako som už písal, hlasnejšie rádio.
Duben 14, 201411 r 2000 km bylo úplné ticho, tak mě to zhýčkalo a teď relé udeřilo ze zálohy : ) Upraveno Duben 14, 201411 r od amissus
Duben 14, 201411 r Ak má niekto el.schému zapojenia cyklovača v Rapide,tak hu sem vhodte,potom budeme omnoho múdrejší.Ja som písal moje skúsenosti s relé pre všeobecné použitie.(schému som nevidel,nakoniec tam ani nemusí byť výkonové relé,ale môže to byť robené cez tyristor alebo niečo podobné)
Duben 14, 201411 r Ahoj přátelé, tak již po 5tis. mohu odhalit nějaké funkční chyby, které mi vadí a nejsou pro mě kosmetického charakteru. Budu rád, když přidáte své, ať se potenciál kupec zamyslí, jestli mu vadí nebo ať odhalím případné další a jejich řešení. 1. Výška dveří vozu je na 15" už tak nízká, podařilo se mi dveřmi dotknout obrubníku v centru města 2. Pokud prší a člověk si otevře okénko třeba na předání věcí, tak fakt, kdy mu do auta lehce prší, není problém, protože ze střechy kapou kapky přímo na opěrku nebo rovnou mezi sedačku a opěrku - musím říct, že mi to přijde dost stupidně vymyšlené 3. Pokud otevřu kufr po dešti, tak bokem mi všechna voda okamžitě nakape do kufru, taky moc nechápu, kde se stala chyba, ale vadí mi, když mi teče do auta nebo kape na záda, když něco vyndavám 4. Tolik diskutovaná uzávěrka nádrže mě donutila k tankování vždy jen plné, takže až na to, nezapomenout jí zamknout, to není takový problém, jak by se mohlo zdát. K bodu 2. Lze eliminovat instalací "retro" ofuků jako jsem to provedl já ale zdejší toto řešení plně neakceptují. Možná retro ale praktické.
Duben 14, 201411 r Také bych rád přidal jeden poznatek do vlákna neduhů. Vlastně se nejedná přímo o neduh ale úsporné řešení pevné zadní lavice, prý z důvodů výrobních nákladů. Dovedl bych si ale představit konstrukční řešení zadní lavice výklopné na pantech místo pevného zacvaknutí rámu do plastových vložek, kdy by následně i opěráky dělené i nedělené šly následně sklopit do větší roviny.
Duben 15, 201411 r Zadní sedák jde odcvaknout, je nedělený vcelku pro všechny výbavy a můžeš ho celý vyndat. Bohužel není rozdělen s možností odklopení. Opěráky sklopit jdou.
Duben 15, 201411 r a jde to lehce odcvaknout a vyndat? (samozřejmě že vím že opěráky jdou sklopit). Spíš by se totiž asi hodilo sundat opěráky než sedáky protože opěráky nejdou sklopit do roviny že... Taky mně tu někde znepokojila informace že nejdou sundat ty opěrky hlavy vzadu Upraveno Duben 15, 201411 r od rogerer
Duben 15, 201411 r Zadní sedák jde odcvaknout, je nedělený vcelku pro všechny výbavy a můžeš ho celý vyndat. Bohužel není rozdělen s možností odklopení. Opěráky sklopit jdou. Mě nešlo o to, že není sedák rozdělený ale že není koncipován jako sklopný. Prostě je ukotven napevno zacvaknutím v pouzdrech. Upraveno Duben 15, 201411 r od jazzleba
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.