miklisek Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Buď jasná nekvalita výroby nebo konstrukční vada. V prvním případě hned reklamace, v druhém zaděláno na dlouhodobý starosti, pokud do ŠA nějak nevyřeší. Tohle by se fakt nemělo dít! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeMo Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Dík, z mojej strany určite budem reklamovať a som zvedavý ako sa ŠA k tomu postaví. Neviem aká bude zložitosť výmeny, ale tiež som zvedavý aká konštrukcia bude pod tým sklom a hlavne ako sa to mohlo stať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Pod tým sklom nie je žiadna konštrukcia ani nič , je to normálne nalepené po obvode priehladnej strany okna a ide to pekne vyrezať drôtom ... v mieste od priehľadnej strany okna dole je prázdny priestor , otázka je či sa tam vie udržať voda a v takom množstve dokrútiť okno , s tých fotiek moc nevedieť chcelo by to vidieť na živo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeMo Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 V pondelok idem do ŠA čo mi na to povedia, ale meniť budem až na jar na SK..už to nebudem riskovať, a navyše predpokladám že to nejaký čas potrvá Od priehľadnej časti okna smerom dolu možno nejaký prázdny priestor je, ale úplne dolu hrana okna prilieha na nejaký plech ale v strednej časti ako je znak prilieha prakticky bez medzery a smerom do strán ako je nápis 'škoda' a 'rapid' tak tam je to úplne odškerené od plechu a medzera medzi plechom a oknom je snáď aj pol centimetra - gumové tesnenie tam nie je žiadne, takže voda sa tam teoreticky udržať môže a za jazdy po mokrej ceste je zadok auta zacákaný stále a keď k tomu i vonku mrzne tak že mi stierače primŕzajú k oknu...neviem, no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 do jari to nakoniec bude ešte rovné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeMo Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 bodaj by sa stalo podľa tvojho slova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 V porovnání s předchozí O2 jsem si všiml jedné věci - když člověk na O2 stáhl okýnko a pak vytáhl, tak pokud bylo tak cca maximálně půl den po dešti, tak okno vyjelo morké. To mi přijde vcelku ok.. ale na rapidu mi přijde, že okno vyjede po stažení mokré třeba i 2 - 3 dny po posledním dešti/sněhu... Je to normální? Nevadí mi to, ale říkám si, jakej brajgl a vlhko musí být v těch dveřích ... (auto je starý měsíc, takže ucpaný výtok ze dveří by již být neměl).... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Asi ti to jen opravdu "přijde" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 JZD: 2-3 dny je opravdu dlouhá doba. U FI i RAP jsem měl a mám max. ten půl den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 MBDusan: No .. reknu to tak .. auto mam zatm mesic, jezdim s nim dennodenne ... a zatim kdykoli, kdy jsem stahoval okynko u ridice (parkovaci listky, mcdrive, apodobne) ... vzdycky vyjelo mokré ... zas tolik neprselo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Jj ja to mam stejne. Ani si nevzpomenu kdy vyjelo zpatky suchy. Asi nekdy v lete. Zkousel sem vypustit vodu, ale nic nevyteklo. Tak nevim...:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 A u spolujezdce to samé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 U spolujezdce nevim. To moc nepouzivam. Kdyz si rano vzpomenu, tak to vyzkousim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muscus Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 S tím sklem na spacebacku bych nečekal do jara,ale to dost divné. Boční skla po vyjetí po dešti nebo umytí mi jsou i druhý den lehce mokrá.Podle mně to dobře nestírá kvůli tomu,že je tam použitý jiný druh lišty( s tím sametem).U F1 byla jen taková gumová a stíralo to skoto do sucha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike0007 Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 V prosinci jsem zde uvedl příspěvek o úspěšné opravě 3. RST. Bohužel, po této opravě mi přestalo fungovat řazení 1. RST. Situace dospěla tak daleko, že jsem byl nucen včera odeslat následující email na zákaznické centrum škodovky. Prosím o vaše komentáře, jak byste postupovali na mém místě. Vážený pane ....., na základě našeho tel. hovoru vám zasílám info k reklamaci mého auta: RAPID AMBIT 63/1.2 TSI 5G NH33F4 TMBAM6NH7D40.... Zakoupeno 1.7.2013, prodloužená záruka 120 tis./4roky Stav km ke dni 1. reklamace - 33521 Servis - ........ Dne 20.11.2014 jsem reklamoval nepravidelné řazení přes zuby u 3. RST a tuhé řazení 1. RST. K řazení přes zuby docházelo zcela náhodně 1x za 5-10 pokusů zařadit, obvykle z 2. na 3 RST. Auto mi bylo vráceno s tím, že se závada neprojevila. Asi po týdnu jsem závadu 3. RST reklamoval znovu a auto mi bylo znovu vráceno s tím, že byly změřeny tolerance a vše je v pořádku. Další týden jsem telefonicky problém urgoval a bylo mi slíbeno, že bude do škodovky poslán dotaz, co se závadou. Po dalším týdnu čekání se závada projevila naplno a při zkušební jízdě se 2 techniky bylo naznáno, že "je to tam”. V průběhu opravy jsem se opatrně zeptal, zda nemohlo při řazení přes zuby dojít k nějakému následnému poškození - bylo mi odpovězeno, že ne, že by zuby měly něco vydržet. Auto bylo v rámci záruky opraveno. Po několika málo dnech jsem zjistil, že při pokusu o podřazení z 2. na 1. RST dojde vždy k řazení přes zuby. Tato závada se nepříjemně projevila hlavně v případě jízdy do kopce např. při dojíždění na křižovatku. Závadu jsem reklamoval a technik mi při zkušební jízdě sdělil, že to na reklamaci nevidí, a že doporučuje počkat, až bude mít stejný model na autosalonu, aby mohl porovnat chování obou aut. To bylo těsně před svátky. Minulý týden bylo referenční auto k dispozici a po zkušební jízdě se 2 techniky bylo naznáno, že "je to opět tam”. Ve středu 7.1. jsem auto přistavil a až dnes dopoledne (pondělí 12.1.) mi bylo sděleno, že synchronizační kroužek je modrý, zuby opotřebované, a že záruka se neuznává. Dopoledne jsem servis navštívil, technikovi jsem sdělil své nesouhlasné stanovisko a před pár minutami (12.20) mi volal, že ve škodovce problém znovu otevřeli. I přesto že věřím, že auto bude v záruce opraveno, vás nicméně žádám o opravu výměnou celé převodovky. Obávám se totiž, že vlivem závad na 3. a 1. RST mohlo dojít k nadměrnému opotřebení dalších součástí převodovky. Předem děkuji za vyřízení mého případu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 a jednoduchá otázka , šoférovať vieš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike0007 Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Těžko říct. Do teď jsem si myslel, že jo. Řidičák mám nějakých 30 let. Najeto mám určitě přes 1 mil., ale to nic neznamená. Jestli je to mojí jízdou, tak si opravu rád zaplatím, ale musí mi někdo říct, co dělám špatně. Abych neplatil ještě opravu 2,4,5 a zpátečky. To už by mě asi nebavilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 jedine tlačiť na celu prevodovku , mas nejake faktury co menili akoze predtym ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Požadoval bych to, tak jak píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike0007 Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 (editace) Fakturu nemám, protože to byla záruční oprava. Dnes jsem se ptal, co je nového a bylo mi odpovězeno, že objednali synchron, kolo jedničky a přesuvník. Zkusil jsem argumentovat, že pokud došlo k tepelnému namáhání (zmodrání) synchronu, musela být tepelně namáhána i hřídel, takže budu požadovat výměnu všeho, nejlépe celé převodovky. Na to mi technik odpověděl, že rozsah opravy určuje škodovka, a že jim expert ve škodovce řekl, že závada na 1.RST určitě nemůže být způsobena závadou na 3.RST, ale neví, čím tedy závada na 1.RST vznikla. Samozřejmě mě napadla další možnost (kromě mé sabotáže), tedy že to špatně poskládali při opravě 3. RST. Jinak ten dotaz od suriho, zda umím jezdit, je při jednání se mnou asi škodováckým standardem. Já - občas blbne trojka, počítám zuby Servis - neblbne Já - pořád blbne trojka, počítám zuby Servis - neblbne, vše jsme měřili Já - už to blbne pořád Servis - blbne, spravíme to Já - blbne jednička, počítám zuby Servis - jedničku byste měl řadit jen v klidu Já - jezdím 30 let a občas jedničku za jízdy prostě potřebuji zařadit a navíc v návodu se píše jen o řazení zpátečky v klidu Servis - zkoušel jste řadit z meziplynem? Já - za 30 let ani jednou Servis - nesmíte řadit jedničku při vysokých rychlostech Já - řadím jedničku když je potřeba 2. technik při zkušební jízdě, poté co se několikrát ozvalo počítání zubů - je to na opravu Servis - mám pro vás nepříjemnou zprávu, škodovka vám záruku neuznala, synchron zmodral a zuby jsou ohoblované Já - pussy! Editováno: 13. leden 2015, autor: Mike0007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 (editace) Rozumím tomu dobře že máš snahu podřazovat z dvojky na jedničku a podáváš stížnost na to že jdeš přes zuby? Vzhledem k tomu že jednička nemá synchrony tak vždycky půjdeš v tomhle případě přes zuby Bez zubů to půjde jenom klasicky s meziplynem. Co mě paměť neklame tak si nevzpomínám na normální osobní auto co by mělo synchronizovanou jedničku. Nebo se pletu? Editováno: 13. leden 2015, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 A co tahle formulace z Učební pomůcky "převodovky 02T a 002 pro FI" : Všechny dopředné rychlostní stupně jsou synchronizované. Rychlostní stupně 1 a 2 mají synchronizaci dvojnásobnou. Nebo jiná příručka 6° převodovka pro OI 4x4: Všechny dopředné rychlostní stupně i zpátečka jsou synchronizované. A dále "Převodovky 02K a 02J pro OI pro motory 1.6 MPI a 1.8 20V a 1.9 TDI": Při řazení dopředných rychlostních stupňů se uplatňuje vliv vynucené synchronizace, což umožňuje jejich pohodlnou a takřka nehlučnou změnu. Tak jak to tedy je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike0007 Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Troufnu si říct, že pokud je synchron na jedničce, tak je tam z jednoho jediného důvodu, a tím je potřeba podřadit ze 2.RST. Jinak potřebu podřadit na 1.RST mám tak 1-2 x za den pouze při velmi pomalé jízdě v kopci, kdy dvojka už auto neutáhne - mám 63kW motor. Každopádně poznám rozdíl mezi stavem před závadou a při ní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Synchronizovanú jednotku majú škodovky už dávno pred 1000MB ... Niektoré autá majú aj synchronizovanú spiatočku / zahraničné/ ... samozrejme vďaka rozdielu otáčok sa tam nemôže hádzať vo vysokej rýchlosti ale na TDI je bežné pred križovatkou hodiť jednotku a prevodovky držia ... niekde tu bude chyba , buď vadná spojka čo nevypínala ako mala , zlé radenie /čo majiteľ vylúčil/ , zle poskladaná prevodovka , bežná závada to rozhodne nie je a tie 5Q sú staré bezproblémové prevodovky , takže tlačiť na to , maximálne to zhrkoce a dostaneš novú almaru ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 (editace) Tak můj omyl. Všechny dopředné rychlosti jsou synchronizované(už od 1000MB ikdyž bez meziplynu to skoro nešlo). Já řadím po staru s meziplynem tak mi to nedošlo. Omluva za mystifikaci. Editováno: 13. leden 2015, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.