Přejít na obsah

Vady a neduhy


Ajfl

Doporučené příspěvky

To : Mike0007 , neber to že rypu ale ohledně te převodovky a jejiho poškození jsou jen 3 možnsoti jak se to stalo

 

1: vyrobní závada (ale ta by se více měně projevila hned )

2: nebyl v převodovce olej

3: někdo řadil bez spojky

 

jiné možnosti mně nenapadají aby zmodraly sinchrony a hřídel , jak si psal dříve

Auto už je zdarma opraveno, trojka i jednička funguje bez problémů. Já to hodnotím tak, že jsem narazil na neschopného přijímacího technika. Ke zmodrání kroužků jedničky došlo až po opravě trojky, tzn. pravděpodobně po špatném seskládání. Synchronizace jedničky pak vůbec nefungovala a technik mi v podstatě tvrdil, že neumím řadit. Takže když to shrnu, pokud začnete občasně počítat zuby, nedejte se a trvejte na výměně synchronu. Jinak se stav bude neustále zhoršovat a můžete si poškodit převodovku, a pak vám závadu nebudou chtít uznat. Argumentace by měla být jasná - pokud se vám občasně nepovede podřadit při předjíždění, ohrožuje vás to přece na životě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Takze slibene fotky. Dnes jsem se byl na to optat v servise. Jelikoz jsem reklamoval i potah na sedaku kolem uchyceni operky na strane spolujezdce (u ridice uz vymeneno), tak mi k tomu akorat rekl, ze az to budou mit rozebrane, tak to tam zkusi znova nasadit... Nevim, jestli to bude mit dlouhodobe reseni... Pojedu tam s tim az pristi tyden.

post-85190-0-01515800-1432643872_thumb.j

post-85190-0-55318500-1432643877_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

tak mám po dvou a půl letech první závady. je to taková drobnost a to osvětlení v kufru, někdy nesvítí a stačí kolem lampičky klepnout a zase se rozsvítí. takže to přikládám opálenýmu nebo uvolněnýmu kontaktu na žárovce, je tam taková jak v parkovačkách. další změna je drnčení palubní desky někde uprostřed a dělá to jen na D1 za určité teploty, takže nic  hroznýho. to jsou za celou dobu provozu jediný změny, jinak všechny původní pazvuky od koupě zůstávají, nebo postupně mizí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takze slibene fotky. Dnes jsem se byl na to optat v servise. Jelikoz jsem reklamoval i potah na sedaku kolem uchyceni operky na strane spolujezdce (u ridice uz vymeneno), tak mi k tomu akorat rekl, ze az to budou mit rozebrane, tak to tam zkusi znova nasadit... Nevim, jestli to bude mit dlouhodobe reseni... Pojedu tam s tim az pristi tyden.

 

Přesně to jsem měl! Myslel jsem, že je to vadný potah (všimnul jsem si toho relativně když to bylo nové). Nakonec po sundání zjistili, že se ten potah jen vyvléknul. Škoda to ale uznala a potah dala raději nový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrola v 45tis. (změnil jsem si interval po 15tis., kdyby někdo nevěděl) proběhla jen výměnou oleje, ale měl jsem chvilku před problém s výtokem oleje. Nakonec se to ukázalo v místě pod převodovkou, ale po kontrole prý ok. Bylo to nahoře a viděl jsem, že převodovka trochu teče (opravdu po kapkách a minimálně). Dle technika prý v normě a je to naprosto běžné. Mně únik oleje z převodovky v oblasti utěsněného spoje normální nepřijde, ale o hlavu jim to omlátím až se zadrhne (papír s kontolou mám).

 

Co vy na to přátelé?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tos byl u toho Tvýho Myslivce? Jinak nemyslím si, že by měla převodovka téct. To je kec. Papír z kontrolou máš a máš na něm napsané netěsnost převodovky v normě nebo tak něco? kdyby ne, tak si pak můžeš s papírem víš co, řeknou Ti, že při té kontrole to bylo těsné a pak se s nima po záruce dohaduj. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak. Jsem s nimi spokojený, o to spíš nejde. Taková je zkušenost s těmito motory. V záruce to je tak či tak :) Měl jsem to vyfotit. Možná se může kdo má možnost mrknout také. Jde spíš o to, že je kolem spojí prostě olej, ale není stopy potom, že by něco teklo (kapky atd.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak. Jsem s nimi spokojený, o to spíš nejde. Taková je zkušenost s těmito motory. V záruce to je tak či tak :) Měl jsem to vyfotit. Možná se může kdo má možnost mrknout také. Jde spíš o to, že je kolem spojí prostě olej, ale není stopy potom, že by něco teklo (kapky atd.)

 

Auto Evžen Myslivec ze Slanýho nebo Loun ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty by jsi si koupil auto co bude mít sice poctivě vyplněnou servisní knížku ale plnou úkonů, kde je i stříkání kastle ? 

Já teda osobně, bych si dostříkávaný auto nekoupil, protože vždy mám na výběr koupit to, co není dostříkávaný.

Je jasný, že z výroby se i nepovedený přestříkávaj, ale je daleko větší pravděpodobnost, že to udělají lépe, než nějaký patlal v autorizáku co stříká občas, než týpek co stříká denně. + záleží jaký na to má vybavení apod.

Vysvětluj pak nějakýmu kupci, co přijde s měřákem, proč tvoje auto má kolem C sloupku 300micro a když to zprasí tak klidně 800. Řekneš mu, to je v pohodě, jenom těsnění vydíralo barvu do laku, tak je to stříklý, mám o tom záznam.

No rozhodně kupující nad tím mávnou rukou :) Já teda bych nemávl, můj názor. 

 

Takového kupce bych sám kopnul do zadku. To jsou přesně ty šťouralové co jen hledají neduhy aby prodávající slevil. A pak stejně koupí auto co někdo prodává protože se tam něco sype a místo toho aby to opravil tak to naoko někde nechá zbastlit a rychle prodá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tak ono to sem i tak nějak patří ne?

 

Rypicong: Já s tebou souhlasím. Taky bych nekupoval bourané nebo auto s poškozeným lakem. Proto obhajuji to nechat opravit a pokud by se někdo ptal tak mu jednoduše dokážeš že bourané nebylo. A pokud bude člověk rozumný tak tohle pochopí, pokud ne ať nekupuje.

 

To se pak můžeme bavit i o tom jestli vůbec opravovat vadný motorek pod přístrojovkou, když se musí vyndavát a je pak nebezpečí že tím přístrojovka začne vrzat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono zalezi, jestli to budes prodavat nekde pres Anonci, nebo napr. ve spolupraci s autorizakem, kde jsi to auto koupil. Absolutne nevidim duvod, aby takovyhle zarucni opravy mely nejaky vetsi vliv na to jestli prodas nebo ne.

 

Ja jsem treba prelakovaval nekdy v 7tis. km, diky vadu laky z vyroby (na levym prednim blatniku byl v laku vlas), a ziju dal, je o tom zaznam v servisce a dal mi to je uplne jedno. ono totiz imho lidi bude krom technickyho stavu zajimat i vizualni a jestli v tom aute jezdilo prase nebo nekdo kdo se o to staral. Co si budem nalhavat, opticka kvalita laku treba u auta 3roky garazovaneho nebo vozu, ktery 3 roky parkuje nekde u silnice bude imho smerodatensji.

 

O aute bude kompletni historie, tak moc nevidim duvod nad cim spekulovat a pokud nekdo zacne, tak neni nic lepsiho nez jim rict, at tedy jdou a koupi si to auto od nekoho jinyho. Delat obchody se spekulantama je predem prohranej boj a clovek se akorat nervuje.

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych chtěl vidět jak bys řešil kdyby ti to někdo poškrábal klíčem jak sem to měl já tak bys to nelakoval nebo to nechápu.Neznamená že když je něco přelakované tak je bourané přece nenechám auto poškrabane kvůli někomu aby si nemyslel že jak ho přelakuji tak musí být bouračka hned a když se najde taky kupec tak mu řekni slušně vypadni nech být kup si jiné.Tohle nechápu jak mu dám jako prodejce záznam ze servisu o lakování a v mém případě i od pojišťovny že auto bylo lakováno po vandalismu tak já v tom nevidím problém. :kol-44:

Editováno: , autor: Motaaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, já na to seru, je to hodně OT a bohužel vůbec nechápete o co mi šlo a argumentujete píčovinama jako silenblock, nebo poškrábání auta od vandala - což je úplně jiná situace.

 

Jenom jsem chtěl říct, že nechat lakovat auto kvůli jedné čárce, u které ještě nevíme jak moc se bude zhoršovat a když stejně neexistuje nápravný opatření a jde to vyřešit jednoduše - fólií, bych nedělal, protože to není takový problém a některé kupující to může odradit od koupě. Chápete ? některé kupující, jenom poukazuju, že lakovat auto kvůli prkotině je zbytečný a může být akorát z toho problém při prodeji. Když ti někdo objede auto klíčem, tak je logický, že ti nic jinýho nezbyde, než to nalakovat a hlavně objetýho auta si asi každej všimne, ale tohodle nikdo.

 

PS: já jsem jenom zvědavej, až budeme prodávat Rapidy, jak bude vypadat výpis ze servisky, to bude působit skvěle na kupujícího až tam bude elaborát co vše se měnilo apod.

 

Prostě už to neřešte, berte jako že jsem nic neřekl, nechte si klidně přelakovat auto, je přece jenom vaše... :)

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...