rogerer Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 já teda nevim, musim to nekdy vyzkouset ale co mam zkusenost tak cyklovač cvakne vždycky a snad u všech aut ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Z principu činnosti mechanického relé bych souhlasil, jenže jak říkám, půl cesty se stěrači nic a najednou ťuk-ťuk-ťuk, začalo to z ničeho nic a Fabča mi to nedělá vůbec. Takže anomálie asi bylo naopak to, že to ze začátku nedělalo, než že to teď dělá : ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 já jsem přišel v sobotu taky na jeden neduh, ale možná už to tu někde padlo. zadní opěrky hlavy jdou sundat jen pomocí šroubováku :-) sice je to vlastnost a v návodu to je uvedeno, ale je to pěkná blbost. jsem instaloval dětskou sedačku a dost jsem u toho nadával, protože jsem s tím nepočítal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Cyklovač občas slyším i na své Fabii, vždycky když dojede stěrač dolů, tak to cvakne to jen tak mimo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUMIHA Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 To fakt počujete relé cyklovača? A rádio máte zapnuté? Treba pridať na hlasitosti a problém je vyriešený. Jazdili som na služobnej FI, teraz mám FII a súkromného Rapida a zatiaľ ticho. Ono keď si tu na fóre prečítame, že niekomu niečo klepe, tak samozrejme všetci počúvame či to nerobí aj nám. Je to chytľavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Je to jasné cvaknutí před a po cyklu. A jelikož 20 km jedu, stírám a nic a najednou cvakání z palubky, tak jsem se divil, co se to děje. Přišlo to náhle. Editováno: 14. Duben 2014, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 mám Fabku z roku 2002, najeto 100tis a v tom autě nic nevrzne, necvakne a nebouchne, všechny relé apod. krásně tiché a decentní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Moje 2006 taky OK. Já bych to neřešil, kdyby to cvakání tam bylo od původna, ale opravdu se to z ničeho nic projevilo během souvislého stírání na cestě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Další neduh rapida: Já jsem si při sundávání zástěrek všiml, že po odšroubování spodních šroubku plastových podběhů a odklopení podběhu je tam takový ten molitan co je i na blatnících pod kapotou. Auto po umytí stálo týden v suché garáži a molitan byl stále mokrý. Ten molitan je vidět, i když se podíváte zespod. Jsem zvědav kdy to tam začne hnít, jak to je tak dlouho po umytí mokré Editováno: 14. Duben 2014, autor: Woody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Samozřejmě u mě to slyším, pokud jedu bez zapnutého rádia, pokud ho zapnu, tak to neslyším Woody: tak buď tam není nic, co by mohlo hnít a nebo je nejjednodušší rešení ten molitan vyndat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Tak on tam asi není pro nic za nic. Možná kvůli vibracím plastového podběhu. Je to nalepené na sloupku karoserie. Asi každý víte jak to vypadalo u FI jak pod podběhem u prahu se chytal bordel a rezlo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Jojo, odtamtud vždycky vypadne kupa překvapení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Jo no ...... takovy maly piskovistatko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Mě ty stěrače cvakají také a cvakaly už od novoty. Když má člověk vše vyplé a stojí na místě je to slyšet nejvíc, za jízdy už si toho ani nevšimnu. Mám pocit že mi tam cvakne po nastartování a mám zaplý climatronic, topení (auto- bez AC) tak topení hned po nastartování neběží, chvíli čeká asi kvůli baterce, pak tam cvakne (v tom samém místě jako jako stěračů) a přidávají se otáčky na větráku u topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BranoHelt Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Čo sa týka cvakania relátok ,tak chcem len podotknúť,že ich sem tam v práci používam a rozdeľujem ich na signálové relé a výkonové relé.Signálové sú omnoho tichšie ,ale sú len do cca 100mA prúdu.Výkonové relé sa používajú na väčšie prúdy a sú omnoho hlučnejšie.Myslím si,že motor stierača ma určite väčšiu spotrebu prúdu ako 100mA,tak je tam použité výkonové relé,takže určité cvaknutie je na mieste.Toť môj názor.(dúfam že dobrý). Samozrejme mne na Rapide to cvaká tiež. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUMIHA Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Zdá sa mi, že sme trochu precitlivelý. Ako píše Brano, niečo musí počuť. Ako som už písal, hlasnejšie rádio. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) 2000 km bylo úplné ticho, tak mě to zhýčkalo a teď relé udeřilo ze zálohy : ) Editováno: 14. Duben 2014, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BranoHelt Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Ak má niekto el.schému zapojenia cyklovača v Rapide,tak hu sem vhodte,potom budeme omnoho múdrejší.Ja som písal moje skúsenosti s relé pre všeobecné použitie.(schému som nevidel,nakoniec tam ani nemusí byť výkonové relé,ale môže to byť robené cez tyristor alebo niečo podobné) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazzleba Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Ahoj přátelé, tak již po 5tis. mohu odhalit nějaké funkční chyby, které mi vadí a nejsou pro mě kosmetického charakteru. Budu rád, když přidáte své, ať se potenciál kupec zamyslí, jestli mu vadí nebo ať odhalím případné další a jejich řešení. 1. Výška dveří vozu je na 15" už tak nízká, podařilo se mi dveřmi dotknout obrubníku v centru města 2. Pokud prší a člověk si otevře okénko třeba na předání věcí, tak fakt, kdy mu do auta lehce prší, není problém, protože ze střechy kapou kapky přímo na opěrku nebo rovnou mezi sedačku a opěrku - musím říct, že mi to přijde dost stupidně vymyšlené 3. Pokud otevřu kufr po dešti, tak bokem mi všechna voda okamžitě nakape do kufru, taky moc nechápu, kde se stala chyba, ale vadí mi, když mi teče do auta nebo kape na záda, když něco vyndavám 4. Tolik diskutovaná uzávěrka nádrže mě donutila k tankování vždy jen plné, takže až na to, nezapomenout jí zamknout, to není takový problém, jak by se mohlo zdát. K bodu 2. Lze eliminovat instalací "retro" ofuků jako jsem to provedl já ale zdejší toto řešení plně neakceptují. Možná retro ale praktické. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazzleba Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Také bych rád přidal jeden poznatek do vlákna neduhů. Vlastně se nejedná přímo o neduh ale úsporné řešení pevné zadní lavice, prý z důvodů výrobních nákladů. Dovedl bych si ale představit konstrukční řešení zadní lavice výklopné na pantech místo pevného zacvaknutí rámu do plastových vložek, kdy by následně i opěráky dělené i nedělené šly následně sklopit do větší roviny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 oni jsou zacvaknuté takže jdou odcvaknout?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Zadní sedák jde odcvaknout, je nedělený vcelku pro všechny výbavy a můžeš ho celý vyndat. Bohužel není rozdělen s možností odklopení. Opěráky sklopit jdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 (editace) a jde to lehce odcvaknout a vyndat? (samozřejmě že vím že opěráky jdou sklopit). Spíš by se totiž asi hodilo sundat opěráky než sedáky protože opěráky nejdou sklopit do roviny že... Taky mně tu někde znepokojila informace že nejdou sundat ty opěrky hlavy vzadu Editováno: 15. Duben 2014, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Jdou, ale je tam třeba použít šroubovák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazzleba Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 (editace) Zadní sedák jde odcvaknout, je nedělený vcelku pro všechny výbavy a můžeš ho celý vyndat. Bohužel není rozdělen s možností odklopení. Opěráky sklopit jdou. Mě nešlo o to, že není sedák rozdělený ale že není koncipován jako sklopný. Prostě je ukotven napevno zacvaknutím v pouzdrech. Editováno: 15. Duben 2014, autor: jazzleba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.