kokta7 Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Máte někdo na tomhle řetězu někdo čip? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Kokto, kdybys to pořádně četl, místo psaní duplicitních vláken, tak jeden tady řešil (a nevyřešil, respektive nenapsal výsledek) s čipem problémy. http://forum.skodahome.cz/topic/120269-18-tsi-dsg-chip-problem/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Třeba ti pomůže todle http://forum.skodahome.cz/topic/71778-sportovn%C3%AD-filtr-pro-18-tsi/?hl=%2Bzv%C3%BD%C5%A1en%C3%AD+%2Bv%C3%BDkonu#entry1268899 Nebo http://forum.skodahome.cz/topic/25926-18-tsi-118-kw/?p=910584 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 (editace) spidermana mě sem nedávej 1.4 nikdy. a nadpis sportovní filtr není zvýšení vykonu, máš bordel v nadpisech. děkuji ti ludo-. ale sou to staré infa, tam řeší ochranu na ED17.... takže je to vlastně o ničem Editováno: 8. Říjen 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2013 Sorry, ale dával jsem zrovna odkazy do různých vláken, tak se to nějak pomotalo, už jsem to opravil. Nevím co máš s nadpisem, ale já tam přidal jen slovo CHIP... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 nějaký grafek 1.8 škoda octavia II 1.8TSI 1.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 A hele, trhač asfaltu a rozvodů. To je na tvé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 A co na to predovka povedala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 (editace) co to zase tady píšeš, tohle je spíše dotaz na odborníky z oboru Editováno: 6. Únor 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 Co by na to furt mela prevodovka rikat??? www.compsport.pl Tady jsou myslim odbornici na tento motor s dostatecnou zkusenosti v oboru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Ked mam prevodovku dimenzovanu na 250Nm a pustim do nej 300Nm tak mi logicky pride na um otazka, co sa s tou prevodovkou stane.Rovnako sa mozem pytat na spojku a cely hnaci mechanizmus.Tak ak tu nejaky odbornici tak ocakavam odpoved a nie tieto plky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Jakykoliv strojni dil at je to vykovek odlitek atd prochazejici strojnim opracovanim a tvorici ve finale sestavu je konstruovan s vetsim ci mensim bezpecnostnim koeficientem ktery ma zajistit bezvadnost vyrobku napr pri extremnim narazovem zatizeni ktere muze nastat behem provozovani za odlisnych podminek nez je ideal. Softwarova uprava vyuziva tedle mezery. Je vsak nutne vedet co a jak upravit a pote jak se k autu chovat jelikoz tzv blbuvzdorna rezerva je pryc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Takze tito chipperi podla teba vedia ako bol dany diel dimenzovany, aky je tento bezpecnostny koeficient, urobia po uprave dlhodobe skusky zivotnosti celeho hnacieho mechanizmu .... atd. Hmmm, skor mam pocit, ze to funguje na dohadoch a systemom sak uvidime, mi mame dlhorocne "skusenosti" 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Nevi presne kolik, ti lepsi chapou jak funguje cely system a spolu se zkusenostmi jsou schopni navrhnout soft na miru aktualnimu stavu auta. Softwarove upravy nejsou pro lidi jako ty, jelikoz ty hledas jistotu kterou ti nikdo neda pouze zaruka vyrobce dana zakonem:-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Z vlastní skušenosti mohu říct, že spojku co mám na autě udává výrobce max kroutící moment 350Nm já tam mám 370Nm najeto 144tis. S chipem cca.80tis vše původní. Co jsem zjišťoval tak tato spojka odchází az při výkonu nad 400Nm. Vždy je tam nějaká rezerva a jestli mi spojka odejde ve 150tis u chipovanecho auta (cca. půlka životnosti motoru) tak si myslím, že je to slušná životnost na spojku. A pokud si člověk projde na netu par firem co upravují auta tak většinou ty chipi maj podobný výkony a úpravci to neženou do extrému řádově zvedají výkon od 20% do 35% což bývá rezerva z fabriky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tim 35 Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Doby,chci se zeptat,kdo měřil na brzdě skuteční výkon motoru a krouták u 1,9/96kW.Uvažuji o upravě ř.j. ,ale nedávno jsem četl,že výkon z výroby motorů WV je vyšší.U Pasata dieslu 77kW je někde kolem 91-94kW,kolik tedy má 96ka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Tady jsme v motoru 1.8 TSI. Tak se se svým dotazem obrať do odpovídající sekce a vlákna a to se nachází ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.