Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

no já jsem měl o víkendu tu čest se svézt s RS TDI CR a musím říct, že co se týče města, tak mi ten "velký výkon" v nízkých otáčkách víceméně vadil... já když jedu se svojí "slabou" atmosférou... tak jedu při rozjezdu plynule a víc mi to vyhovuje... samozřejmě... s tím TDI jsem jel jenom pár km... takže je to asi taky o zvyku... jinak mě tu dost překvapuje, že tu někteří jedinci jezdí s 1.8 TSI přes 9 l na sto... to jezdím já s 2.0 FSI 4x4... a taky to zrovna moc nešetřím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já jsem měl o víkendu tu čest se svézt s RS TDI CR a musím říct, že co se týče města, tak mi ten "velký výkon" v nízkých otáčkách víceméně vadil... já když jedu se svojí "slabou" atmosférou... tak jedu při rozjezdu plynule a víc mi to vyhovuje... samozřejmě... s tím TDI jsem jel jenom pár km... takže je to asi taky o zvyku... jinak mě tu dost překvapuje, že tu někteří jedinci jezdí s 1.8 TSI přes 9 l na sto... to jezdím já s 2.0 FSI 4x4... a taky to zrovna moc nešetřím :)

no ja myslim, ze s 1.8 TSI jezdit pres 9 neni zadna veda. jak jsem psal, ani nevyuzivam ten motor tak moc. on ten prumer hodne naskocil na dalnicnich 160-180, ale jinak je spotreba v pohode.

uvazoval nekdo z mistnich o chipu od Sportmotor? ja jsem se jich ptal, kdy je nejlepsi nechat chipovat a nize odpoved...

Dobry den,

z hlediska motoru plati "cim driv, tim lip". Pokud se motor zabiha s

upravenymi parametry, tak je pak o neco zivejsi, nez kdyz se upravuje

zabehly motor.

To se mi potvrdilo na mych autech a potvrdili nam to i motorari ze

Skodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak mě tu dost překvapuje, že tu někteří jedinci jezdí s 1.8 TSI přes 9 l na sto...

No sama o sobe tahle informace nemuze byt prekvapujici pokud nevime, JAK ti jedinci jezdi. A jelikoz jsem jednim z nich, dovolim si sam sebe napraskat ;). Dlouhodobe (tedy aktualne po cca 12000 km) jezdim za 8,7. Cislo pod mym podpisem ted ukazuje 9,1 a to ze dvou duvodu: 1. spotrebu si prostrednictvim toho webu sleduju teprv cca mesic a 2. behem posledniho mesice jsem nalital nemalo km na dalnici pri tempomatovych 160 - 180 km/h s peti lidma v aute a to se na spotrebe projevi.

Zvlast s nalozenym autem se muj otackomer pri rozjezdech, predjizdeni apod. rad pozdravi s hodnotou 6000 a me to tak bavi. Nekupoval jsem si preci 118 kW (v reale 130 kW) auto kvuli tomu, abych ho dusil pri 2000-3000 ot. s plynem na 1/4 zdvihu, ne ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To acizek:

Ohledne chipu 1.8 TSI bych byl maximalne opatrny. Ze zvedavosti jsem se na nej ptal u Camp Performance, kde jsem si nechal merit seriovy vykon, a bylo mi pro mne duveryhodne vysvetleno, ze ochrana ŘJ pouzite v 1.8 TSI se jeste nepodarila oficialne prolomit a ze kdo nabizi chip tohodle motoru, je podvodnik.

Vim, ze je to jednostrana informace od jedne tuningove firmy, ale rozhodne bych pred chipem chtel kontakt na nejakou referenci uspesneho chipu 1.8 TSI a s majitele bych dal rec, jak se to chova.

Precejen je to novy motor a nechtel bych byt za pokusneho kralika ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak dneska jsem se ptal v autosalonu na tu 1.8 TSI co je ve FL jaktoze je u ni udavana o 0,4l /100 mensi spotreba a o 0,3 s lepsi zrychleni z 0-100 km/h. Prodavac mi rekl, ze pry tam jsou zmeny v ridici jednotce a ze je o neco kratsi prevodovka nez pred FL... ale moc presvedcive to nerikal, evidentne jsem ho tim dotazem zaskocil lol

To je taky nápad se ptát prodavače. :smich:lol Ten ví zpravidla o těch autech nejmíň. Jen musí umět přesvědčivě lhát a oblbovat lidi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se ze zvědavosti poptal u Sportmotor.cz, kteří chiptuning motoru 1.8 TSI nabízejí.

Můj dotaz:

Dobrý den,

měl bych zájem o chip tuning motoru 1.8 TSI v Oktavii II, který nabízíte. Z několika zdrojů jsem se dozvěděl, že řídící jednotka tohoto motoru ještě nebyla prolomena a že tudíž chipnutí není možné. Jakým způsobem provádíte zvýšení výkonu a kroutícího momentu na 147 kW resp. 305 Nm? Lze chipovat relativně syrový motor s nájezdem 12 000 km?

Je možné, abyste pro mne zprostředkovali kontakt s majitelem auta s vámi chipnutým motorem 1.8 TSI?

Děkuji za odpověď,

podpis

Odpověď:

Dobrý den,

děkuji za Váš zájem o naše služby.

Chiptuning provádíme zřejmě opravdu jako jediní, protože jsme zakoupili (za poměrně hodně peněz, tj. zhruba v ceně vašeho vozu) fungující programátor, který umí programovat jednotky MED17 a EDC17. Ano je možné, že hackeři ještě tyto jednotky "neprolomili" a asi hned tak neprolomí kvůli složitosti algoritmů počítajících tzv. kontrolní součty.

Jak načtení tak programování nových dat se provádí přes rozhraní OBD, součástí úpravy je i měření výkonu před a po úpravě přes diagnostické rozhraní z dat kroutícího momentu, která ukazuje řídící jednotka motoru.

Bohužel nesbíráme data našich zákazníků, navíc nejvíce se jich dělalo pro jednu velkou firmu (od které jsme měli auto zapůjčeno na testování) a ani nevím kdo tam s těmi auty teď konkrétně jezdí.

Motor je nejvhodnější chipovat jako nový, potvrdilo se i mě, že pokud se motor zabíhá s již upravenými parametry je pak o něco živější, než když se upravuje zaběhlý motor. Technicky si to úplně přesně vysvětlit nedovedu, ale je to tak.

V případě dalších dotazů ohledně úpravy vašeho vozu mě, prosím, kontaktujte mailem, nebo na tel. xxx xxx xxx.

S pozdravem

Ing. I. Dymovský - Sportmotor

Následoval můj e-mail:

Diky za rychlou reakci.

Je po vasi uprave zachovana plna zaruka vyrobce (Skoda Auto) na motor? Je v pripade nejakych potizi s eventualni reklamaci mozne uvest RJ do puvodniho stavu bez stop po zmenach?

Moznost kontaktovat (at uz naprimo nebo vasim prostrednictvim) nejakou referencni upravu je pro mne zasadni. Pokud u vas platby neprobihaji hotove a bez dokladu, coz zvlast u firemnich zakazek nepredpokladam, je otazka zajisteni reference jen veci ochoty vas a vaseho zakaznika.

Dekuji,

podpis

Odpověď:

Dobrý den,

Je po vasi uprave zachovana plna zaruka vyrobce (Skoda Auto) na motor? ANO, nicméně my přebíráme záruku na motor na závady způsobené úpravou.

Je v pripade nejakych potizi s eventualni reklamaci mozne uvest RJ do puvodniho stavu bez stop po zmenach?

ANO je.

Co se týká zákazníka, zkuste zavolat xxx xxx xxx, p. XY.

Hezký víkend

Ing.I.Dymovský - Sportmotor

Na uvedený mobilní telefon jsem volal, nikdo nezvedal. Ještě to párkrát zkusím s cílem dohodnout schůzku a projížďku. Pak dám vědět.

Editováno: , autor: Petulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ehm, tak to, že jejich zásahem (chiptuningem) nepadá záruka bych od nich chtěl písemně a zajímalo by mě následující vyjádření samotné Škody MB. a že přebíraj záruku za motor? to je hodně odvážný tvrzení a opět bych to chtěl černý na bílým. tím samozřejmě nechci nikoho odrazovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ehm, tak to, že jejich zásahem (chiptuningem) nepadá záruka bych od nich chtěl písemně.

Buď klidný, záruka určitě padá-aby Škoda podržela záruku na ŘJ po čipu to by vyžadovalo u Sportmotoru audit kvality a další testy a to nejen ze strany Škody ale i výrobce ŘJ, což je velmi nákladné a asi nerálné.Now-how na 1.8TSI vlastní Audi a s nimi by asi byla těžká domluva.Ten čip samozřejmě může být kvalitní ale s tou zárukou to vidím špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja chip urcite nepotrebuju. Behem mereni vykonu na brzde prisla na chipovani ruznych motoru rec a kluci mi pro mne celkem verohodnym zpusobem vysvetlili, ze u 1.8 TSI je to zatim sci-fi.

Tak me zajimalo, jak se k tomu postavi prvni z firem nabizejici chip tohodle motoru, kterou jsem nasel.

Vyse padnul dotaz, jak by se na ono zachovani zaruky tvarila Skoda Auto - uz jsem tam s dotazama napsal. Odpoved sem pak dam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, může být ale pro nějaké speciální testy komponentů pro dodávky automobilce-měli jsme čiplou RS 2.0TFSI pro nadlimitní testy palivové soustavy ale byl to jen jeden automobil pro opravdu speciální zátěžové testy.Jinak máš pravdu v běžné firmě čip vozu nikdo neschválí protože auta jsou většinou na leasing i kdyby ne, není k tomu důvod, v žádné firmě není podporováno ježdění na limitu a čip v podstatě pro takové ježdění určen je. Dle mého názoru 1.8TSI jezdí i tak velice pěkně-alespoň ta moje jo.

Editováno: , autor: Doli
Citace
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a to je dalsi duvod, za prve ty motory jezdi opravdu moc pekne a pokud je ma nekdo jako firemni tak to docela vyhral. Muj bratranek ji ma jako sluzebni ve vybave L&K a o zadnem chipu nemuze byt ani receno, to proste firma nedovoli ani nahodou. A dneska u firem zacina byt cim dal tim vice oblibeny tzv. operativni leasing...a v tomto pripade chip neni mozny ani nahodou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlik mne prokouknul. Zadny chip zadne auto buuuuuuuuuuuuuuuuu.. :) :) :)

Na chip z vysoka s..u nema to cenu. U TDI to cenu melo a taky jsem si ji chipnul z 81 na 98 kW ale mazlika TSIani nahodou. Dneska jsem se stavoval za COsbym a koupil jsem si neco moooooc pekneho az to dodelam dam vedet..... ALe stejne mi auto jede jako blazen... :p :p :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...