Přejít na obsah

VCDS - Dá se něco dokódovat do Rapida?


Woody

Doporučené příspěvky

Nič v zlom ale pekne to na teba zahral keď toto nevedel sám spraviť ale musel to niekam posielať.. ;)

Presne toto isté je tu napísané a sám teda vidíš že to je o tom jednom bite.. 

 

no hezký, přesně, jeden bit, ale jak někdo dokáže z jednoho bitu v Bytu o osmi bitech převedeného do šestnáckové soustavy udělat vědu, chjo ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

někde se v tomhle vláknu řešily i fičury jako ABS, ASR.. apod. v ceníku toleda mám ESP+EBA. auta s ESP mají automaticky ASR (prokluz) a EDS (el. uzávěrka). včera jsem se potřeboval popojet při parkování v mírném svahu, levá strana na suchu, pravá sníh a led. jenže jsem si ani neškrtl, kontrolka blikala, nějaký cukání od kol, pak jsem slyšel i nějaký hrabání a za chvilku smrad jak kdybych driftoval. takže mě to nepotěšilo, předpokládal jsem, že kolo na ledě se přibrzdí a normálně popojedu. už jsem si toho všiml dřív, když jsem stál půlkou na mokré trávě, že to nedělá, co bych si představoval. jinak na rovince obouma kolama na ledě to funguje perfektně. razantní rozjezd, kontrolka bliká a rozjedu se pěkně plynule jak školák v autoškole. je to normální ? ještě jsem měl zkusit to vypnout, ale v ten moment mě to nenapadlo. je to normální?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ABS kódování před HHC:                                                    ABS kódování po HHC:

4129241409B400B4824B24D390A20040480400                   4129241409B400B4824B24D390A20040490400

Dílna #: WSC 73430 031 00104                                          Dílna #: WSC 12345 001 242424

Takže je to přesně tak... Změna jednoho bitu... Na to tonale není potřeba nikam posílat...

Takže dneska jsem absolvoval výměnu budíků MFA za MAXIDOT a diagnostika hlásila závady na ŘJ ABS, kde všechna čidla nebyla v základním nastavení. Po znovuaktivaci přes online server ŠA, kdy se nahrálo zpět původní kodování ŘJ, jsem chtěl znovu nechat nastavit HHC. Přes VAS, který mají v autorizáku, to na mém autě tím jednoduchým postupem, zde popsaným, nešlo, systém ho tam na změnu funkce HHC dle mého VINka prostě nepustil. Tak by mě fakt zajímalo, jestli to přepočítání kódu nepo.... tu ŘJ ABS, případně,jestli přepočítání kódu je jediná cesta jak to změnit to i u aut, který nemají povolený jiný nastavení než z fabriky dle VINka. Nebo to jen prostě brzdilo online propojení se serverem a neautorizovaný zásah je bez problému.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miklis co z toho vyplývá? to ti to dělají v autorizáku? Se divím, že si je ukecal a neřekli Ti, že to nejde nebo tak, za kolik ty budíky budeš mít?

vormene: je to stejné jako u Rapida akorád místo EBA se to jmenuje HBA (je to ovšem totéž) a ta EDS by měla měla fachat jak popisuješ, přenášet krouťák na kolo s větší trakcí. Jaká je ovšem praxe netuším, má to fachat do 40km/h. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budíky za 2000 + 500 za předělání. Ono to totiž jinak nejde, než budíky přizpůsobit v autorizáku, musí ale mít do 100km, jinak je to na přepis km nepustí, protože je to klasický zásah do stavu km - stáčení. I když v mém případě je to naopak, já chci km přidat, protože budíky měly najeto 5757km a aktuálně jsem měl 19100km, takže o stočení nemůže být ani řeči.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

miklisek: v autorizáku ti to nespravia.. tam len to čo bolo z výroby podľa vin :D  treba ručne zmeniť ten jeden bit a je vybavené.. ;)

 

Woody: na to som úplne zabudol včera večer, už som toho mal za celý deň dosť a vlastne ani som nemal svoj pc pripojený.. 

 

modry rapid: na TPMS musíš mať zapojené aj tlačítko inak nebude fungovať, nedá sa to len dokódovať.. a HF tak isto musíš dorobiť, tam treba kabeláž, jednotku, mikrofón a v prípade rsap aj externú anténu..  to nejako vôbec nechápem kde si chcel HF dokódovať...  :blink:

Editováno: , autor: lubinob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to miklisek: Budíky samozřejmě pro mě není problém přizpůsobit...případně i druhý klíč s dálkou + upravit kilometry na stav jaký si přeje majitel(bez ohledu zda je na ukazateli "nových" budíků nula nebo třeba milión).

 

to modry rapid: instalace GSM2 sady opravdu není problém a nevyžaduje výměnu žádné jiné jednotky(situace je shodná jako u MDI)...jedině výměnu tlačítek multifunkčního volantu, aby měli i tlačítko telefonu, ale pro provoz není nutné. Stačí i mf volant bez této funkce. Celá hf jednotka se ovládá přes Maxi-Dot.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v škodovke sa pýtať na takéto dorábky...  :kol-72:   

presne tak, tlačítka na MF volante som po dorábke HF ešte nemenil a v pohode ovládam aj telefón.. aj keď mám Columbusa a na ňom sa toho dá ovládať viac ako na Swingu takže to tlačíko na MF volante mi až tak moc nechýba..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě trochu OT: jak jsem mohl vědět, že budíky nepůjdou upravit, že budou mít tolik najeto, deklarovaný byly jako legální a nové. Navíc mám se servisem docela dobrý vztahy, tak proč to nezkusit, když do toho šli relativně bez řečí a mám to jen 10km. Zajímalo by mě, zda to místní borci fakt umí se zárukou, že budíky neodpálí po prvním neúspěšným pokusu a že projetý benzín a čas nebude ztráta, nechci být průkopníkem v negativním slova smyslu. Zatím mi všichni tvrdí, že počínaje Rapidem a OIII je to fakt těžký, měnit km, že to má ŠA dost dobře ošetřený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To fakt nevím, ale podle mě jsi klikař, protože budíky z Polska s najetými kilometry a VINkem to je docela klika, že online prošel a nebyly označeny jako kradené. Jinak budíky mi stačí poslat já nastavím nulu a pak si můžete hrát dál...Kilometry v O3 jsou taky jen v budíkách. To bylo keců jak je to ochráněné a zase stačí přepsat v budíkách...Rapid má budíky jako face Yeti nebo face Superb2 = žádný problém....Ti co byli u mě si jen můžou říct jaký stav chtějí a pak je doma vymění za své a frčí...

 

Ke kvalitám servisu...pokud jsi měl kód tvého ABSa s HHC tak samozřejmě, že každý servis může tvůj kód zadat. ODIS má možnost tzv. vlastní diagnostiky, která pak podporuje zadání dlouhého kódování ručně.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi fakt klika, možná že byly už nějak upravovaný, protože na šroubech spojující plasty vzadu byly "plomby" samolepky se jménem toho e-shopu a najeto bylo 5757km, což je docela hezky zarovnaný číslo, že? A pokus o přepsání neskončil zničením, i když VAS vyhrožoval a nedovolil přepis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...