Říjen 22, 201311 r Myslím, že žádný prodejce nemůže jít pod nákup nebo prodávat se ztrátou. Určitě ne dlouhodobě. Když vidím ty nabídky asi ty marže tak nízký nebudou. Nabídková cena záleží na prodejci není podle mne žádná zákonná cesta jak dotlačit prodejce do prodeje se ztrátou.
Říjen 22, 201311 r No, to klidně můžu, musel bych jí večer doma naskenovat ale co ti to přinese ?? Nebo je snad nedůvěra, že mluvím pravdu a je třeba dodat důkaz...... Uváděná sleva jde za běžných okolností extrémním způsobem pod nákup prodejce. Je prakticky vyloučeno, aby nebyl využitý některý ze speciálních bonusů. Mnou uváděná sleva byl označena přímo člověkem ze škodovky "asi se před koncem roku snaží nepřijít o bonusy". Šlo přitom o auto podpořené 4% Škodou při odběru na IČO. Pořád jseš tedy o 6% níž než můj zaměstnavatel. A to není jen tak. Vysvětlením může být protiúčet, invalida v rodině, režim vykázání jako předváděcího auta apod. A konečně ano, nejen na tomhle foru je řada lidí, kteří kecají. Proto jsem chtěl vidět objednávku.
Říjen 22, 201311 r No když uvážím, že moje RS vyjde na 610t, tak mi ty dvě škodovky na předešlý stránce přijdou i po všech slevách docela drahý, hlavně vzhledem k motorizaci...
Říjen 22, 201311 r jak tu už bylo psáno, někdo raději motor a někdo výbavu.... já preferuji výbavu....
Říjen 22, 201311 r ok, proč ne, každej to má jinak;) proč sis tam nedal Canton? to bylo dostupný až nějak později?
Říjen 22, 201311 r ale to není moje auto.... mám nakonec bez čekání auto hned přes Škoda Plus, a Canton tam mám :-) toto je moje: Upraveno Říjen 26, 201311 r od Hravec
Říjen 22, 201311 r nevíte jak je to s ročními vozy? mě ta je schopná vysolit 10%ˇ.... ptal sem se na OCT II FL RS, za 2.0 TSI , chtěj 570 tisíc, spadli z věže ne? když za stejný prachy koupíá člověk oct 3 jinak pěkná cena za tu 1.6, docela mrda. a za tu RS hodně pěkná cena i kdyby sleva byla "jenom" 15%... @jirko taky tyhle slevy nesnáším...
Říjen 22, 201311 r na tu jsem koukal, ale já už CR nechci, stačilo změna je život. aje drahá oproti tomu mému co mám objednané. Upraveno Říjen 22, 201311 r od kokta7
Říjen 23, 201311 r Sakra tady se pořád špekuluje jak je to možné, že jsou nabídky pod nákupní cenou atd. já nevím jak to někteří prodejci dělají, co je v tom, co z toho mají ale asi jsou prostě šikovnější než ostatní, nebylo to nic jak bojler psal, žádné financování ani protiúčet atd. OII jsem prodal kamarádovi....a jestli si auto nově zadané do výroby vykázali jako předváděčku nevím a je mi to jedno, jeden můj kolega když viděl mojí cenu tak o tom taky začal uvažovat, nakonec si to rozmyslel a nekoupil ale nabídku dostal taky pěknou, možná ještě lepší než já... ještě jí možná má v meilu, dojdu se zeptat..... Když mi prodejce volal že jí právě sundavají z návěsu hned jsem se jel podívat, jestli je všechno jak má být, stála tam na nádvoří, olepená igelitem a na tachometru měla 4 km. Teď jsem koukal na ty první fotky, vůbec jsem si dříve nevšiml co to tam je na těch budíkách napravo nějaký % ????
Říjen 23, 201311 r jj, když už je vše odemčené / aktivované tak je tam TRIP a místo % KM ale zpět k tématu cenového vývoje !!
Říjen 23, 201311 r Autor Prodejce může být sebešikovnější, ale pokud nemá kde brát, není mu to nic platný. Proto si myslím, že tam musí mimo běžný obchodní marže pracovat ještě s dalšími bonusy. V obchodě se sice někdy chodí do záporných marží, ale pouze u sezónního zboží nebo zboží podléhajícího zkáze. Tam je potřeba zásoby rychle vymést ven a utržený prachy otočit v dalším zboží. U aut to pochopitelně ztrácí smysl. A jestli prodejce aut opravdu pracuje s marží někde do 3% (což se mi teda moc nezdá), tak to podle mě není o šikovnosti, jako spíš o čirým zoufalství. Ve snaze vůbec něco prodat se nejspíš snaží cenou nesmyslně podlézt. V obchodě to obvykle znamená, že to je počátek konce, protože s takovými "zisky" se pak nedá dlouhodobě udržet provoz firmy. A teď mi promiňte, nemyslím to ani zle ani adresně, ale pokud si koumáci, co rozesílají poptávky po všech čertech, jedou koupit auto přes půl republiky, je pak jasný, že ani z toho následnýho servisu neuvidí dotyčný dealer ani vorla. Takže jidinej pozitivní přínos, kvůli kterýmu to může prodejce dělat, je obrat, kterým si zřejmě u dodavatele zvyšuje marži či bonusy. Upraveno Říjen 23, 201311 r od jirkaK
Říjen 23, 201311 r Jako zaměstnanec škodovky mohu mít slevu na Octávii 10% a při platbě v hotovosti nebo na úvěr další sleva 5,2%.Tak mně RS vychází na 528tis. Což také není špatné a z nadstandartní výbavy také 10% sleva.Bez známosti u dílera asi těžko dostanu někde lepší cenu...
Říjen 23, 201311 r Muzes dat pulku jako zalohu a pulku doplatek. Myslim, ze zakon rika v jedne platbe a ne za jednu vec.
Říjen 23, 201311 r přesně tak, platil jsem to také tak, jakože jeden den část a jakože druhý den vystaven doklad na doplatek....
Říjen 24, 201311 r S těma slevama je to asi tak nějak, jak výše napsal jirkaK, radši jdou třeba pod cenu aby plnili nějaké limity, ale pro zákazníka je to jedno jak to je, hlavní je nabídnutá cena a neznám nikoho kdo řekne: "....radši mi tak velkou slevu nedávejte ať neproděláte" ani neznám nikoho kdo si nebude ochotnej dojet pro auto někam třeba 200-300km když tím ušetří např. 20 nebo 30 tis. Kč
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.