Březen 20, 201411 r To obcasne vynechanie valca zapisalo nejaku chybu do pamete zavad? Na volnobeh to vibruje nejak viac nez je normalne? Cakal by som ze tak velky rozdiel v tlakoch sa prejavi... Fakt by som to dal premerat znova a v inom servise. Repas hlavy by potom mal byt pod 10tisic CZK. Ak by sa co len trochu zvysila spotreba alebo zhorsilo startovanie vplyvom tych tlakov tak je velke riziko ze sa znici katalyzator ako pise hubo44.
Prosinec 25, 20231 r On 2/26/2014 at 8:48 AM, gourney said: hubo44 Ahoj mam motor 1.2htp po kompletnej go piesty kruzky hlava ventili robila to firma ktora sa tym zaobera uz 30rokov ide o to ze po nalozeni motora motor ide iba na valec cislo3 a valec 1a2 vobec neodpali mozte ma prosim nasmerovat pripadne poradit tlaky zmerane vsade13bar,sviecky,cievky,skontrolovane a su ok snimac kluky ok uz newem kde a co skontrolovat dakujem
Prosinec 25, 20231 r Nejsou jen přehozené nějaké "dráty" mezi 1 a 2 válcem? Na cívkách? Na vstřikovačích? Pokud se nepletu, tak impulsy pro zapalování a vstřikování se berou z výřezů na setrvačníku, ale tam by mechanicky nemělo jít nic namontovat obráceně nebo pootočeně. A kdyby ano, tak by pak nejel ani ten 3. válec.
Prosinec 25, 20231 r Tak vstřikovat i zapalovat to může, ale jde o to, jestli to vstřkuje a zapaluje v ten správný okamžik. 😉
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.