Přejít na obsah

Hodnoty kompresního tlaku válců 1.2 HTP


kitt21

Doporučené příspěvky

To obcasne vynechanie valca zapisalo nejaku chybu do pamete zavad? Na volnobeh to vibruje nejak viac nez je normalne? Cakal by som ze tak velky rozdiel v tlakoch sa prejavi... Fakt by som to dal premerat znova a v inom servise. Repas hlavy by potom mal byt pod 10tisic CZK. Ak by sa co len trochu zvysila spotreba alebo zhorsilo startovanie vplyvom tych tlakov tak je velke riziko ze sa znici katalyzator ako pise hubo44.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 let později...
On 2/26/2014 at 8:48 AM, gourney said:

hubo44

Ahoj mam motor 1.2htp po kompletnej go piesty kruzky hlava ventili robila to firma ktora sa tym zaobera uz 30rokov ide o to ze po nalozeni motora motor ide iba na valec cislo3 a valec 1a2 vobec neodpali mozte ma prosim nasmerovat pripadne poradit tlaky zmerane vsade13bar,sviecky,cievky,skontrolovane a su ok snimac kluky ok uz newem kde a co skontrolovat dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsou jen přehozené nějaké "dráty" mezi 1 a 2 válcem? Na cívkách? Na vstřikovačích? Pokud se nepletu, tak impulsy pro zapalování a vstřikování se berou z výřezů na setrvačníku, ale tam by mechanicky nemělo jít nic namontovat obráceně nebo pootočeně. A kdyby ano, tak by pak nejel ani ten 3. válec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...