Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tak to pochybuju že to je i u mě, mě to dělalo hned od výroby, ale na místě je zvuk podobný zapínání zipu slyšet, ale jenom občas...

Takže "servisní akce"?

nie :(

asi tak .. :kol-34:

Presnee do tej doby me to taky nikdo nerekl. A byla predemnou pani s fabii a stejnej problem takze to nebude jen rapid

Fábia,Rapid,Roomster

tak vrzání plynového pedálu, jak jsem vypozoroval, vzniká při nízkých teplotách, jak se to prohřeje nevrže, má na to i vliv jak šlapu na plyn, mám patu pod brzdou a jak vykloním nohu na plyn asi jej nějak zkřížím, dělalo to když jsem moc chladil klimou a teď když je někdy ráno zima, jinak už mám cca 12 000 km a nic kromě tohohle zatím nehlučí, pouze pořád vyhřívám zadní sklo hrnkem s kávou :)

zkuste mrknout na video - pedál.. už mě to dnes drásalo nervy... musíte stáhnout  všechny 3 RAR soubory, aby to šlo, bohužel to mělo přes 40MB

děláto, když plynový pedál nepřišlápnete rovně dolů, ale vychýlíte se od směru - viz. video...

1pazvukpedalu.part2.rar

Upraveno od 12tsi77kw

tak vrzání plynového pedálu, jak jsem vypozoroval, vzniká při nízkých teplotách, jak se to prohřeje nevrže, má na to i vliv jak šlapu na plyn, mám patu pod brzdou a jak vykloním nohu na plyn asi jej nějak zkřížím, dělalo to když jsem moc chladil klimou a teď když je někdy ráno zima, jinak už mám cca 12 000 km a nic kromě tohohle zatím nehlučí, pouze pořád vyhřívám zadní sklo hrnkem s kávou :)

mám to stejně, netlačím na pedál kolmo ale šikmo...

přesně tak... taky pata tak někde mezi brzdou a plynem a jdu do toho šikmo... díval se někdo na to video?

Ale takhle snad jezdi kazdej ne? Nikdo snad nema nohu rovnobezne ve smeru pedalu.

Jinak mně začal se ozývat klepání víka kufru (vzdáleně jako by od zadního podvozku), tedy dorazy šly o další zoubek více (nyní již o 2 zuby oproti origo), tak uvidíme.

no jsem zvědavej jak auto bude "vrzat" až bude opravdu mráz. Zatím se stupňuje vrzání výplně předních dveří na kostkách a ozývá se to pulzování, což fakt netušim co je a pěkně mě to sere...

Já už jsem 1,5 zimy zažil a můžu říci, že v létě má svoje pazvuky a nástupem zimy ustoupí zimním pazvukům. Čtvero ročních období, čtvero sad pazvuků :kol-28:  

Upraveno od Petrrr

K tomu pulzování je pěkné téma tady http://www.briskoda.net/forums/topic/303567-low-frequency-boom-in-cabin-fixed/

Angličani to dost řeší (evidentně je to dost s..e), diskuze se motá hlavně okolo pneumatik, nedostatečného tlumení panelů karoserie vzadu, vliv na to má prý i chybějící rezerva v kufru, zlepšuje to trochu přídavný koberec v kufru.

jako je fakt, že jsem si toho poprvé všiml až když jsem nasadil zimáky :)

Jo já taky, mám leňáky 185/60 R15  a zimáky 195/55 R15 (zimáky se mají foukat o 0,2baru více než letní dle návodu 2,4 předek - 2,5 zadek tedy) Tak nižší profil a starší typ podvozku prvních Rapidů MR13 dělají své, tvrdý, jak kdybych seděl ve Ferrari a hned se projevuje více pazvuků.

to já mám stejný jako letní 215/45/16

 

Ale zřejmě zimáky od Michelinu Alpine A4 vytváří nějaký rezonance a mě to pak pulzuje v kabině. Nebo to už dělalo předtím, ale já si toho nevšiml na letních - což pochybuju.

Hmm, těžko říci, mně to kupodivu nedělá co popisuješ. Jinak i když máš stejný pneu, tak zimní se mají foukat o ty 0,2 baru více než je předepsaný tlak pro letní. to jen poznámčka.

když jsem je nechával měnit v pneuservisu, tak se týpek koukal na štítek na víčku na koliik se mají foukat... no ještě to radši překontroluju.

 

Ale fakt je, že to pulzování, tady o tom nikdo neslyšel ale angličani to fakt docela řešej a i němci :)

Petrrr aste som nepocul o tom ze by sa mali fukat zimne viac ako je predpisane.Preco by sa mali fukat viac? Dik.

Je to tak, jak napsal Petrrr, viz Návod k obsluze:

 

Hodnoty tlaku pro letní pneumatiky jsou uvedené na vnitřní straně krytu hrdla

palivové nádrže » obr. 105 - . Hodnoty tlaku pro zimní pneumatiky jsou o 20 kPa

vyšší než pro letní.

Kontrolu tlaku provádějte vždy u chladných pneumatik.

Návod k obsluze vozu. str. 131.

Je to kvůli tomu, že zimní pneu má měkčí pryž a tak by při stejném tlaku byla jakoby nedostatečně nafouklá i vzhledem k nižším venkovním teplotám ( objem vzduchu při 20st.C je jiný než při 5st.C. Můj názor. Vždy jsem foukal zimní pneu u všech aut o něco více než letní.

Upraveno od Petrrr

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.