Listopad 18, 201311 r Však jo, to tak mám (po úpravě). Hold občas se při psaní chyba vloudí. Dík za upozornění.
Listopad 18, 201311 r OT: To víš, jsem syn učitele češtináře.......... Upraveno Listopad 18, 201311 r od miklisek
Listopad 18, 201311 r Tak jsem vytunil uchycení ŘJ motoru. Někdo to tu taky zmiňoval jako možnost zdroje klepání. Na můj vkus perfekcionalisty ŘJ opravdu v držáku nedrží moc přesvědčivě a kdo ví, kdy by se ta vůle projevila pazvukem. Mezi těleso ŘJ a dělící stěnu jsem oboustrankou přilepil čtverec cca 12x12cm. Použil jsem starý čalounění zadku zadní sedačky z mého bývalého AEEčka. Nebo stačí jakýkoliv koberec (nejlíp typu jekor) tloušťky cca 4mm.
Listopad 23, 201311 r Autor tak mi přestalo klepání od převodovky a začalo zas drnčet víko kufru....trochu sem si pohrál s těmi dorazy a nepomohlo to (je pravda že jeden už byl zase spadlej, teď nevím jestli jsem ho zvedl do správné výse jako je ten druhý)...drnčí to víceméně jen na hrbolatých dlažebních kostkách (ideální je to kolem Výstaviště Praha) ale fakt brutálně jako bych vezl ocelový pláty v kufru ...tak nevím...asi zas navštívím servis Upraveno Listopad 23, 201311 r od rogerer
Listopad 23, 201311 r No ma pristi tyde prituhnout. Jsem naplej jak nam to proveri Rapidy a jake zvuky se nam jeste vynori.
Listopad 23, 201311 r Autor ja este posteluju zejtra ty dorazy a uvidim jinak dobry...motor sice bručí jak nafťák ted v ty zime...jinak vse ok snad:)
Listopad 23, 201311 r No ja to mam zub nad zarovnanou urovni na obou stranach. Original z vyroby je prave zarovnani zobacku do roviny. Tuhle jsem to zkoumal u predvadecek ve Skode. Pac jsem si pak nakonec taky nebyl jistej o kolik jsem to vlastne posunul. O dva zuby uz bylo moc.
Listopad 23, 201311 r Autor ja mam jeden porad o zub a ten druhej mozna o dva zuby (po me nedavne uprave byl zas v rovině tak jsem ho zvedl o zoubek ale prislo mi ze je niz nez ten druhej tak jsem ho zvedl o dalsi zoubek vcera a dnes drnčí jak kráva..tak to zejtra vratim)...ale pokud z vyroby ma zarovnany do roviny a nedrnčí to..a časem to drnčet začne a pomůže jen zvednutí zobáčku tak nechápu...chtěl oby to spíš lepší gumy přímo na to víko Upraveno Listopad 23, 201311 r od rogerer
Listopad 23, 201311 r Hele jaký dorazy tam máte? Bez dopl.písmene, s A nebo B? Já mám B a když posunu to stavitelný Lko, zvedne se o fous víko, takže u spáry to pak nelícuje. Je ale pravda, ze víko mi nedrnčí. Jen jsem to zkoušel poštelovat. Jo a aby plechy lícovaly s kastlí, mám pravý o zub výš než levý.
Listopad 24, 201311 r Aha pismeno nevim, mrknu. Ale ja i kdyz jsem tam napral o dva zuby rozdil na kastli jsem nepozoroval ale je fakt ze jsem nejak ani nezkoumal. Viko totiz neslo skoro zavrit a kdyz ano uz ten zamek pri otevreni mel asi problem dost v nem luplo oproti tomu klasickemu lupani. Me taky kufr nedrncel ale uz se zaviral az moc lehce. Spis prevence. Nyni 1 zub a na kastli jsem rozdil tez nezpozoroval a kufr zavira jak kdyz auto bylo new s rozdilem ze vzpery uz jsou asi lehce vybehane ze uz se s nima nenusim tolik prat.
Listopad 24, 201311 r Vzpěry v zimě měknou, snižuje se v nich tlak plynu. Proto se ti zdá, že jsou vyběhaný a nekladou takový odpor. Neboj, až bude 40°C budeš se s víkem zas prát.
Listopad 24, 201311 r Autor kde je to písmeno....nikde jsem zadny nevidel...sem si s tim zas pohral..uz to jde pekne blbe pres ty zoubky...a snad uz nedrnci....nicmene mi prijde ten zobáček u spolujezdce niz nez druhy ikdyz je taky jen o zoubek nahoru...tak uvidim ted jak to pujde asi by to chtelo spis jiny gumy na to viko ne?
Listopad 24, 201311 r Musíš odšroubovat ten doraz na víku, je to geniálně zespodu. Pravda, ve formě je to umístěný na rovné ploše, ne na šikmé.
Listopad 25, 201311 r Autor někdy na to mrknu:) Jinak dnes můj rapid zažil asi prozatím nejchladnější noc - ráno -2 no a mazec...nejdřív na nerovný silnici začlo klepat něco celkem brutálně v B sloupku u spolujezdce....myslel jsem že je to spona pásu, ale když jsem ji vzal do ruky tak to jelo dál...přestalo to po cca 200m kdy jsem vjel na kvalitnější silnici, pak se auto asi trochu ohřálo a už nic.... A taky tak divně vrzal kufr..ne že by drnčel ale vrzal Tak nevím hele...asi to budu řešit rádiem jako kdysi na alfě a čekat na jaro...přijde mi to smutný na nový auto, co to bude dělat třeba za 4 roky? Upraveno Listopad 25, 201311 r od rogerer
Listopad 25, 201311 r Vrzání: co zkusit namazat těsnění. Nemohla by to být krytka svorkovnice (konce husího krku), co je vidět zvenku po otevření dveří? V B sloupku nic volnýho nebylo, vše poměrně dobře fixováno kvůli pásům. Nebo že by přímo některá součást toho pásu? Holt plasťák bez tlumících hmot. Když se třeba porovná tapec z OI a RAPIDa, je to vidět, kde se např. šetřilo. Tapec z OI je o dost těžší a odolnější v krutu. Nikdy mi nedrnčel. Včera tapec u spolujezdce na kostkách přehrál 10.Bethovenovu nenapsanou symfonii - tu drnčící...... Stačilo přiložit ruku a klid. Už vím, co budu dělat na jaře - tlumit tapece zevnitř.
Listopad 25, 201311 r Autor tak pak na ty tlumení udělej návod Hele já nevím...co jsem tady četl, tak fabia 2 symfonie, golf VI sympfonie atd....asi je to normální v dnešní době už, co jsem pročítal jiná fóra.... Někomu dokonce klepala měkčená část palubky (byla špatně nalepená na té tvrdé tak to o sebe bouchalo)... - Kufr - ja ho mam bud uz rozstelovanej jak to porad posouvam o jeden zoubek nebo fakt nevim...asi to vratim uplne dolu (to drnčí vždy) a pojedu s tim zas servis at tam daj jiny gumy - Sloupek - nevim udelalo to poprvy, jako by tam nejaky skritek tloukl neco kladivkem, odpoledne mrknu jestli se to nahralo na kameru , nicmene po 15km kdyz jsem vjel opet na hrbolatou silnici tak uz nic. Ale když vemu ruku a zatlačím párkrát na tu část s dírou kudy vede pás za to obložení tak to dělá hezký zvuky nebo třeba to byl tapec spolujezdce - Co musim ale pochvalit je to ulozeni spojky - ani mini klepáníčko se neozve Ponaučení je, vyhýbat se dlažebním kostkám Upraveno Listopad 25, 201311 r od rogerer
Listopad 25, 201311 r Stejný problém jako rogerer, dnes ráno vrzání zadních dveří celou cestu 30 minut. Myslím, že to je díky jinovatce ( parkuji venku ), která se utvořila na skle spíš hraně. V horní části opravdu sklo doléhá hodně těsně a proto to nejspíš vrzání. Vrže to stejně i když ráno kufr otvírám. Přes den dnes už to bylo v pohodě.
Listopad 25, 201311 r Autor no celej den mi auto stlao zas venku v teplote cca 1-2st. a ted odpoledne ani jedno vrznuti interieru kufr taky lepsi ale ten prisuzuju mym hratkam s dorazy:) Tak zas uvidime zejtra rano....jsem zvedavej jaky to bude az bude v noci treba minus 15
Listopad 26, 201311 r neznám žádný auto, kterýmu v mrazech něco nevrže v interiéru dokud se neohřeje Upraveno Listopad 26, 201311 r od vormen
Listopad 27, 201311 r Dnes ráno celou cestu vrzání zadních dveří. Včera jsem to stříknul silcalem ale vypadá to, že tam není skoro žádná vůle mezi kastlí a horní hranou dveří kufru. Jsem to dnes ráno vyfotil ale ještě musím zjistit, jak tu fotku sem natlačit. To vrzání se děje jen pokud je to auto ráno omrzlý. Z dalších pazvuků jsem dnes zaznamenal drnčení přímo v přístrojovce ale netrvalo to naštěstí dlouho.
Listopad 27, 201311 r Autor fotku vložíš když přepneš zporávu do rozšířeného editoru... Jinak mě včera a dnes nedrnčelo nic a to dnes ráno bylo -4..... občas vrzne kufr podivně ale to spíš na dlažebních kostkách jinak fakt ticho po pěšině....ani klepání není...takže za mě palec nahoru...asi to všechno tak zmrzlo že už nemá co klepat..
Listopad 27, 201311 r rogerer: díky Tak přikládám foto, zdá se mi, že je to dost natěsno a vrže to i při otevírání ale jak říkám, jen když je to omrzlý.
Listopad 27, 201311 r Autor tak to máme všichni na těch krajích..... dnes jsem mel namrazu ale je pravda ze kufr jsem neotviral tak nevim...zejtra zkusím:)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.