Publikováno Listopad 11, 201311 r Ahoj, jsem vlastníkem 1,6 MPI (najeto cca 81000) Poslední dobou cca (poslední 2-3 jízdy) mi nejspíš blbnou otáčky nestává se to ovšem vždy.... Normálně mívám volnoběh cca 900 otáček. nicméně se mi stalo, že po záběru na jedničky mi otáčky stouply něco nad 2000 (aniž bych přidával plynu, tak jsem tu spojku ještě v reflexu sešlápl, ale přesto to vyběhlo na ty 2000 plynu jsem se ani nedotkl). Pak se mi stalo, že při dojezdu k semaforu, vyřadím a dojíždím k ostatním autům, že při snižování otáček se na cca 1 vetřinu otáčky zastaví na 1600 a pak klesnou na těch 900. Tohle se také děje jen někdy a jen když mám něco nad 2000 otáček. Na diagnostice jsem ještě nebyl, ale třeba tady zkušení budete vědět Mě samotného to dosti znerózňuje... Dík moc za rady a názory
Listopad 23, 201311 r Autor Na VAGu to bylo, ale žádnou chybu to nehlásilo. Tak mi bylo doporučeno čas od času dát aditivum na pročištění přesný název si nepamatuju... Ale dává se to cca 4800km do 50l benzínu. tak uvidím.
Únor 22, 201411 r Jedna z možností je spínač nad pedálem spojky, pokud nefunguje, řídící jednotka neví, že je spojka zmáčknutá a po ubrání plynu při řažení má tendenci ještě tak dvě vteřiny zvyšovat otáčky. V tom případě by oprava vyšla na pár desítek korun.
Srpen 11, 201411 r Nene to ne. Ale u BSE je problém s kabely ke škrtící klapce, je na to dokonce vydané i TPI. Mění se tam cca 10cm kabelu od klapky i s piny. A to dělá hodně. Spravuju denně tak 60% O2 s motorem BSE a není jich moc na kterých bych to nedělal.
Září 5, 201411 r Mimochodem kdyby někdo potřeboval kabely s piny, tak se stačí ozvat, zvládnu je sehnat originál s velkou slevou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.