Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Servisak tvrdi .....

 

Dobrá rada nad zlato: Změn servis!

:D ..... do kterých vozů montovali 6RF199555D.... ? Bohužel to není k smíchu, ale montováno do všech RAPIDů s motory: CGPC (3hrnek 1,2/55kW), CBZA a CBZB (TSI 1,2/63 a 77) a CFNA (1,6/77kW). A dle ETKY od počátku výroby! Slušná dávka!

Upraveno od miklisek

Tak dnes po dlouuuuhé době, jsem ráno -3,5 °C  vypl rádio, větrák, zapl ušní senzory a nemůžu si pomoct, při rychlosti 30km/h z mírného kopce po mírných nerovnostech (zmrazky sněhu atd.) na neutrál,  KLEPÁNÍČKO IS BACK na 100%. Zatím málo, ale je tam. Počkám až se nám pěkně rozvine a vzhůru do víru reklamací. To už bude to "H" snad normálně dostupné a pokud si nás teda nezavolají sami (čemuž nevěřím) tak vzhůru do boje. Ještě, že mám mezi těma různýma reklamacema alespoň 1měsíc - 1,5 měsíce pauzu, to si člověk odpočine.  :kol-47:

Taky patřím do klubu. Rapida mám od června a klepe od listopadu, zhruba od 7000km. Celou dobu řeším čím to je a před týdnem jsem objevil tohle forum a už mám jasno.

Kontaktoval jsem svého prodejce, ale ten to ještě nikdy neřešil, ani nemá žádné info ze ŠA. Nicméně je ochotnej to řešit. Taky jsem psal do ŠA na info@skoda-info.cz

a na sks.service@skoda-auto.cz , ale žádná reakce. Chtěl jsem požádat někoho, kdo má výměnu silentbloku za sebou, ideálně to provedení s ,,D" na konci, o zaslání WINka,

což by mohlo pomoct mýmu servisu při řešení problému. Omlouvám se, ale nevím jak tohle forum funguje (kam WINka a pod. posíláte), tak mi to můžete poslat na slx01@seznam.cz. Ještě by mě zajímalo, pokud někomu z vás ŠA odpověděla, jak dlouho jim ta odpověď trvala. Díky

basso: já komunikoval s ŠA infoemail docela často a první reakce byla cca za 2 dny. Zkus napsat ještě na FB zeď ŠA, to jsou o něco rychlejší :))

Jen mě pořád zaráží, že nás je jak máku a pořád tady čtu, že servis to ještě neslyšel, neřešil atd.

Já osobně mám po výměně a stále je klid. Čekám na ten 6 týden až bude nový díl (pokud již není) a pak se ozvu na to výměnu znovu.

To svoje VINko ti pošlu na email.

Me kdyz neodpovi behem dneska. Tak jim tam zitra zavolam...

emates: Nový díl je k dispozici a zde na fóru ho mám vyměněn jako první. Viz  http://forum.skodahome.cz/topic/126219-klepání-ťukání-v-levé-přední-části-vozu-podvozku/?p=1857560

 

Že některý servis o problému neslyšel je pochopitelné. U toho servisu asi nikdo klepáníčko nereklamoval. U nás jsem reklamoval pouze já, a to i přesto, že je tu prodáno více jak 100 Rapidů. Prostě to řeší pouze a jen Ti, co to slyší a ví, že ten zvuk tam nepatří. A to je dle statisk fakt mizivé procento. 

Tak dneska se mi ozvali z teto adresy sks.service@skoda-auto.cz Ptali se, se kterym servisem maji toto resit. Teda nevim proc se na to ptali kdyz jsem jim to psal v tom mem emailu, ale aspon vidim ze se to snad resit bude...

Včera mi odpověděli z ŠA, že kontaktovali můj servis a slíbili, že budou nápomocni při řešení problému. Tak uvidíme. Trochu nechápu postup ŠA. Každej servisní úkon

provedenej v autorizovanym servisu Škoda se zanáší do el. databáze, takže ŠA má zpětnou vazbu o všech problémech. Vzhledem k tomu, že opravy tohoto problému

u některých aut už úspěšně proběhly, museli by být v ŠA úplní ignoranti, aby si to nechávali pro sebe a neinformovali servisy. Mělo by být v jejich vlastním zájmu to řešit

co nejrychleji (čas jsou peníze). Někde jsem tu četl, že v servisech laborujou se zámkama ve dveřích, nebo se stabilizátorem. To je čas, kterej musí někdo zaplatit. Nevím,

jestli to jde na vrub servisu, nebo to kryje ŠA, když se to řeší v záruce. Podle mě by měla ŠA vydat servisní informaci všem svým servisům : Na vozidlech XY dochází k  

takovému a takovému problému, zaměřit se na to a to, řešit výměnou dílu za díl č.XY. Ušetřilo by to čas a nenasíralo zákazníky. Jenže tak to asi nefunguje. Nejde se zlobit

na servis. Pokud tam přijedete s tímto problémem jako první, před vama to ještě neřešili, z ŠA nemají žádnou informaci, tak samozřejmě na vás koukají. Vy jste tam

považováni za laika a oni jako odborníci jsou povinni prověřit všechny teoretické možnosti, odkud se to může ozývat. A jasně že vaše informace o silentbloku  se bere

trochu s rezervou. Takže v reálu to nakonec vypadá tak, že my, majitelé aut, musíme dokopat ŠA, aby informovala naše servisy, jak nám mají zpravit klepání. To je

na zbláznění, nebo na článek někam do novin. Momentálně se do servisu nedostanu, tak musím ještě počkat. VLAKRAS, pokud pojedeš do servisu, napiš jak si dopadl a

co ti tam namontovali.

basso, už se to řešilo i zde na FB https://www.facebook.com/skoda.cz/posts/579763755429079?comment_id=4860782&reply_comment_id=4861009&total_comments=2

 

A i přesto, že se jedná o FB stránky přímo ŠA kde je to v podstatě zveřejněné, tak se nezměnilo vůbec nic. Pokud tedy máš možnost to zveřejnit v nějakým motoristickým časopise nebo tak (známého novináře) tak směle do toho. Řada z nás tě v tom úsilí tady jistě podpoří.

PS: Rozklikni si tam všechny odpovědi a myslím, že si ještě pobrečíš (smíchy a nebo vztekem)

Dneska jsi servisák ráno odvez auto tak jsem zvědav co vykoumaj s tím ťukáním. Hnedka jsem nabonzoval že nás je víc kdo má stím problém tak uvidíme  :kol-28:

Ja sem pristi tyden na sluzebce. To dalsi pondeli se objednam do servisu a uvidime...

tak auto vráceno a nic nenašly prý ani žadná vůle nikde není :D 

vůle jo :D blbci...chce to snima vyjet a nazorne jim to ukazat

Upraveno od rogerer

Nevím kde jste všude oslovili servisáky, ale tvrdím, že vše je v lidech. Já navštívil přímacího technika, popsal problém, on se projel, samozřejmě slyšel, hned sepsal reklamačku, hned oslovil podporu ŠA, vzápětí měl odpověď co vyměnit a hned informaci, že nový inovovaný díl bude k dispozici za 6 týdnů a zda na něj počkám a budu souhlasit, že do 30 dnů nebude reklamačka vyřízena a nebo chci okamžité řešení s tím, že je to pouze řešení dočasné.

Dnes je nový díl k dispozici, tak po reklamaci je do týdne v autě. Nevím, jak to chodí ve "vašich" servisech, ale podpora ŠA fakt funguje.

Tam žádná vůle není, je to konstrukční vada-špatná volba tuhosti pryže ve spojení s plastovou části lůžka, která se pak dotýká klece silentbloku. To mi řekněte proč tutlaj? Vypadá to, že to bude velký průšvih koncernu. To je fakt na odstřel!

Tu Škodovku nechápu, když už nesvolává všechny postižené majitele Rapidů k výměně sama od sebe(dle mne už musí o celé problému vědět), tak by aspoń mohla informovat své autorizované servisy o celé situaci, aby  jejich technici nekoukali na reklamujícího zákazníka jak jojo! Už by to chtělo dát do médií a viděli byste ten fofr! ;-)

a  ještě říkali že od ŠA nic nemaj žee by se něco reklamovalo a o problému nic neví  :kol-27:  fakt to chce co nejvíc lidí a otravovat je stím pak snad se bude něco dít.

tony.m: Já chápu. Už jsem psal výše. Přes 100 aut prodáno v našem regionu a reklamoval jsem jen já. Ostatní to neslyší nebo neví, že to není provozní zvuk nebo to neřeší nebo je jim to šuma fuk, a to z jakéhokoliv důvodu. Zakopaný pes je v ekonomice. Prachy, prachy, prachy .... proč je vynakládat, když to 99 ze sta nevadí?

 

Fabianek: To je výmluva servisu. A zase jsou v tom prachy, ale tentokrát ždíme ty prachy servis. Naštěstí ne od Vás.

 

Pro všechny: Podpora ŠA o tom ví a po kontaktu servisu přesně obratem řekne co s tím a dá i číslo dílu. Chyba je v jednání servisu. Ať "žijí" Vaše servisy a já být Vámi, tak si stěžuji na takový servis přímo u centrály.

Ten silentblok, co má problém definitivně vyřešit a o kterym se tu psalo, že bude k dispozici v

šestým, nebo osmým týdnu je už k dispozici? A jedná se o to číslo 6RF 199555H ?

Stačí si přečíst třeba můj příspěvek #542........ Potvrzeno přímo ŠA.

basso: odpověď = strana 21 příspěvek 512 a víš vše ...

Ako vidím v ČR sa už silemblok mení aj keď u niektorých servisoch s problémami. Keďže  problém  zo silenblokom mám aj ja,zisťoval som ako to vyzerá u nás v SR. Originál "D" silenblok už nie je na sklade a čakajú na "H"-čkový tak až najsôr 8týždeň/2014. Ale ak by som chcel môj vadný silenblok vymeniť skôr, tak majú dočasnú náhradu z FABIE1 z koncovkou "AS" , ale s tým že keď si dám už raz "AS"-kový silenblok,nemám nárok potom už na inovovaný "H"-čkový.

Tak som sa rozhodol,žé radšej počkám.  

neboj ze AS ti nezacne jako me klepat. tak ze hackovej uhadam i kdyby nevim co. ted sice nemam cas ale jen co mi odpovi z pece o zakazniky a bude porad chladno a klepat tak se na ne zase vrhnu a kdyz ne tuto zimu tak pristi. presne za rok mi totiz konci zaruka, tak ze toto chci mit urcite vyreseno.

Ale ak by som chcel môj vadný silenblok vymeniť skôr, tak majú dočasnú náhradu z FABIE1 z koncovkou "AS" , ale s tým že keď si dám už raz "AS"-kový silenblok,nemám nárok potom už na inovovaný "H"-čkový.

Hergot, že by ŠA změnila postup, aby ji ten průšvih stal co nejmíň? Každopádně doufám, že nastávající 6KT přinese konečně definitivní rozřešení problému. Aspoň infolinka ŠA mě o tom ujistila.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.