MiKy* Vloženo 28. leden 2014 Vloženo 28. leden 2014 Servisak tvrdi ..... Dobrá rada nad zlato: Změn servis! Citovat
miklisek Vloženo 28. leden 2014 Vloženo 28. leden 2014 (editace) ..... do kterých vozů montovali 6RF199555D.... ? Bohužel to není k smíchu, ale montováno do všech RAPIDů s motory: CGPC (3hrnek 1,2/55kW), CBZA a CBZB (TSI 1,2/63 a 77) a CFNA (1,6/77kW). A dle ETKY od počátku výroby! Slušná dávka! Editováno: 28. leden 2014, autor: miklisek Citovat
Petrrr Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 Tak dnes po dlouuuuhé době, jsem ráno -3,5 °C vypl rádio, větrák, zapl ušní senzory a nemůžu si pomoct, při rychlosti 30km/h z mírného kopce po mírných nerovnostech (zmrazky sněhu atd.) na neutrál, KLEPÁNÍČKO IS BACK na 100%. Zatím málo, ale je tam. Počkám až se nám pěkně rozvine a vzhůru do víru reklamací. To už bude to "H" snad normálně dostupné a pokud si nás teda nezavolají sami (čemuž nevěřím) tak vzhůru do boje. Ještě, že mám mezi těma různýma reklamacema alespoň 1měsíc - 1,5 měsíce pauzu, to si člověk odpočine. Citovat
basso Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 Taky patřím do klubu. Rapida mám od června a klepe od listopadu, zhruba od 7000km. Celou dobu řeším čím to je a před týdnem jsem objevil tohle forum a už mám jasno. Kontaktoval jsem svého prodejce, ale ten to ještě nikdy neřešil, ani nemá žádné info ze ŠA. Nicméně je ochotnej to řešit. Taky jsem psal do ŠA na info@skoda-info.cz a na sks.service@skoda-auto.cz , ale žádná reakce. Chtěl jsem požádat někoho, kdo má výměnu silentbloku za sebou, ideálně to provedení s ,,D" na konci, o zaslání WINka, což by mohlo pomoct mýmu servisu při řešení problému. Omlouvám se, ale nevím jak tohle forum funguje (kam WINka a pod. posíláte), tak mi to můžete poslat na slx01@seznam.cz. Ještě by mě zajímalo, pokud někomu z vás ŠA odpověděla, jak dlouho jim ta odpověď trvala. Díky Citovat
emates Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 basso: já komunikoval s ŠA infoemail docela často a první reakce byla cca za 2 dny. Zkus napsat ještě na FB zeď ŠA, to jsou o něco rychlejší ) Jen mě pořád zaráží, že nás je jak máku a pořád tady čtu, že servis to ještě neslyšel, neřešil atd. Já osobně mám po výměně a stále je klid. Čekám na ten 6 týden až bude nový díl (pokud již není) a pak se ozvu na to výměnu znovu. To svoje VINko ti pošlu na email. Citovat
vlakras Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 Me kdyz neodpovi behem dneska. Tak jim tam zitra zavolam... Citovat
MiKy* Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 emates: Nový díl je k dispozici a zde na fóru ho mám vyměněn jako první. Viz http://forum.skodahome.cz/topic/126219-klepání-ťukání-v-levé-přední-části-vozu-podvozku/?p=1857560 Že některý servis o problému neslyšel je pochopitelné. U toho servisu asi nikdo klepáníčko nereklamoval. U nás jsem reklamoval pouze já, a to i přesto, že je tu prodáno více jak 100 Rapidů. Prostě to řeší pouze a jen Ti, co to slyší a ví, že ten zvuk tam nepatří. A to je dle statisk fakt mizivé procento. Citovat
vlakras Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 Tak dneska se mi ozvali z teto adresy sks.service@skoda-auto.cz Ptali se, se kterym servisem maji toto resit. Teda nevim proc se na to ptali kdyz jsem jim to psal v tom mem emailu, ale aspon vidim ze se to snad resit bude... Citovat
basso Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 Včera mi odpověděli z ŠA, že kontaktovali můj servis a slíbili, že budou nápomocni při řešení problému. Tak uvidíme. Trochu nechápu postup ŠA. Každej servisní úkon provedenej v autorizovanym servisu Škoda se zanáší do el. databáze, takže ŠA má zpětnou vazbu o všech problémech. Vzhledem k tomu, že opravy tohoto problému u některých aut už úspěšně proběhly, museli by být v ŠA úplní ignoranti, aby si to nechávali pro sebe a neinformovali servisy. Mělo by být v jejich vlastním zájmu to řešit co nejrychleji (čas jsou peníze). Někde jsem tu četl, že v servisech laborujou se zámkama ve dveřích, nebo se stabilizátorem. To je čas, kterej musí někdo zaplatit. Nevím, jestli to jde na vrub servisu, nebo to kryje ŠA, když se to řeší v záruce. Podle mě by měla ŠA vydat servisní informaci všem svým servisům : Na vozidlech XY dochází k takovému a takovému problému, zaměřit se na to a to, řešit výměnou dílu za díl č.XY. Ušetřilo by to čas a nenasíralo zákazníky. Jenže tak to asi nefunguje. Nejde se zlobit na servis. Pokud tam přijedete s tímto problémem jako první, před vama to ještě neřešili, z ŠA nemají žádnou informaci, tak samozřejmě na vás koukají. Vy jste tam považováni za laika a oni jako odborníci jsou povinni prověřit všechny teoretické možnosti, odkud se to může ozývat. A jasně že vaše informace o silentbloku se bere trochu s rezervou. Takže v reálu to nakonec vypadá tak, že my, majitelé aut, musíme dokopat ŠA, aby informovala naše servisy, jak nám mají zpravit klepání. To je na zbláznění, nebo na článek někam do novin. Momentálně se do servisu nedostanu, tak musím ještě počkat. VLAKRAS, pokud pojedeš do servisu, napiš jak si dopadl a co ti tam namontovali. Citovat
Petrrr Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 basso, už se to řešilo i zde na FB https://www.facebook.com/skoda.cz/posts/579763755429079?comment_id=4860782&reply_comment_id=4861009&total_comments=2 A i přesto, že se jedná o FB stránky přímo ŠA kde je to v podstatě zveřejněné, tak se nezměnilo vůbec nic. Pokud tedy máš možnost to zveřejnit v nějakým motoristickým časopise nebo tak (známého novináře) tak směle do toho. Řada z nás tě v tom úsilí tady jistě podpoří. PS: Rozklikni si tam všechny odpovědi a myslím, že si ještě pobrečíš (smíchy a nebo vztekem) Citovat
Zdeněk Fabiánek Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 Dneska jsi servisák ráno odvez auto tak jsem zvědav co vykoumaj s tím ťukáním. Hnedka jsem nabonzoval že nás je víc kdo má stím problém tak uvidíme Citovat
vlakras Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 Ja sem pristi tyden na sluzebce. To dalsi pondeli se objednam do servisu a uvidime... Citovat
Zdeněk Fabiánek Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 tak auto vráceno a nic nenašly prý ani žadná vůle nikde není Citovat
rogerer Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 (editace) vůle jo blbci...chce to snima vyjet a nazorne jim to ukazat Editováno: 30. leden 2014, autor: rogerer Citovat
MiKy* Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 Nevím kde jste všude oslovili servisáky, ale tvrdím, že vše je v lidech. Já navštívil přímacího technika, popsal problém, on se projel, samozřejmě slyšel, hned sepsal reklamačku, hned oslovil podporu ŠA, vzápětí měl odpověď co vyměnit a hned informaci, že nový inovovaný díl bude k dispozici za 6 týdnů a zda na něj počkám a budu souhlasit, že do 30 dnů nebude reklamačka vyřízena a nebo chci okamžité řešení s tím, že je to pouze řešení dočasné. Dnes je nový díl k dispozici, tak po reklamaci je do týdne v autě. Nevím, jak to chodí ve "vašich" servisech, ale podpora ŠA fakt funguje. Citovat
miklisek Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 Tam žádná vůle není, je to konstrukční vada-špatná volba tuhosti pryže ve spojení s plastovou části lůžka, která se pak dotýká klece silentbloku. To mi řekněte proč tutlaj? Vypadá to, že to bude velký průšvih koncernu. To je fakt na odstřel! Citovat
tony.m Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 Tu Škodovku nechápu, když už nesvolává všechny postižené majitele Rapidů k výměně sama od sebe(dle mne už musí o celé problému vědět), tak by aspoń mohla informovat své autorizované servisy o celé situaci, aby jejich technici nekoukali na reklamujícího zákazníka jak jojo! Už by to chtělo dát do médií a viděli byste ten fofr! ;-) Citovat
Zdeněk Fabiánek Vloženo 31. leden 2014 Vloženo 31. leden 2014 a ještě říkali že od ŠA nic nemaj žee by se něco reklamovalo a o problému nic neví fakt to chce co nejvíc lidí a otravovat je stím pak snad se bude něco dít. Citovat
MiKy* Vloženo 1. Únor 2014 Vloženo 1. Únor 2014 tony.m: Já chápu. Už jsem psal výše. Přes 100 aut prodáno v našem regionu a reklamoval jsem jen já. Ostatní to neslyší nebo neví, že to není provozní zvuk nebo to neřeší nebo je jim to šuma fuk, a to z jakéhokoliv důvodu. Zakopaný pes je v ekonomice. Prachy, prachy, prachy .... proč je vynakládat, když to 99 ze sta nevadí? Fabianek: To je výmluva servisu. A zase jsou v tom prachy, ale tentokrát ždíme ty prachy servis. Naštěstí ne od Vás. Pro všechny: Podpora ŠA o tom ví a po kontaktu servisu přesně obratem řekne co s tím a dá i číslo dílu. Chyba je v jednání servisu. Ať "žijí" Vaše servisy a já být Vámi, tak si stěžuji na takový servis přímo u centrály. 1 Citovat
basso Vloženo 1. Únor 2014 Vloženo 1. Únor 2014 Ten silentblok, co má problém definitivně vyřešit a o kterym se tu psalo, že bude k dispozici v šestým, nebo osmým týdnu je už k dispozici? A jedná se o to číslo 6RF 199555H ? Citovat
miklisek Vloženo 1. Únor 2014 Vloženo 1. Únor 2014 Stačí si přečíst třeba můj příspěvek #542........ Potvrzeno přímo ŠA. Citovat
MiKy* Vloženo 1. Únor 2014 Vloženo 1. Únor 2014 basso: odpověď = strana 21 příspěvek 512 a víš vše ... Citovat
BranoHelt Vloženo 2. Únor 2014 Vloženo 2. Únor 2014 Ako vidím v ČR sa už silemblok mení aj keď u niektorých servisoch s problémami. Keďže problém zo silenblokom mám aj ja,zisťoval som ako to vyzerá u nás v SR. Originál "D" silenblok už nie je na sklade a čakajú na "H"-čkový tak až najsôr 8týždeň/2014. Ale ak by som chcel môj vadný silenblok vymeniť skôr, tak majú dočasnú náhradu z FABIE1 z koncovkou "AS" , ale s tým že keď si dám už raz "AS"-kový silenblok,nemám nárok potom už na inovovaný "H"-čkový. Tak som sa rozhodol,žé radšej počkám. Citovat
Petrrr Vloženo 2. Únor 2014 Vloženo 2. Únor 2014 neboj ze AS ti nezacne jako me klepat. tak ze hackovej uhadam i kdyby nevim co. ted sice nemam cas ale jen co mi odpovi z pece o zakazniky a bude porad chladno a klepat tak se na ne zase vrhnu a kdyz ne tuto zimu tak pristi. presne za rok mi totiz konci zaruka, tak ze toto chci mit urcite vyreseno. Citovat
miklisek Vloženo 2. Únor 2014 Vloženo 2. Únor 2014 Ale ak by som chcel môj vadný silenblok vymeniť skôr, tak majú dočasnú náhradu z FABIE1 z koncovkou "AS" , ale s tým že keď si dám už raz "AS"-kový silenblok,nemám nárok potom už na inovovaný "H"-čkový.Hergot, že by ŠA změnila postup, aby ji ten průšvih stal co nejmíň? Každopádně doufám, že nastávající 6KT přinese konečně definitivní rozřešení problému. Aspoň infolinka ŠA mě o tom ujistila. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.