Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Takže výsledek celodenního snažení je ten,že auto klepe méně,ale shodli jsme se s technikem,že to je tím,že auto bylo na dílně v teple.Ostatní pokusy najít zdroj jinde selhaly.Postup bude takový,že napíšou reklamaci přímo do jejich technického centra a zítra mi dají vědět,co s tím. Jinak odpoledne jsem to už nevydržel,když tak tápali,a dal jim VIN jednoho postiženého,aby se poučili z poznatků jiných servisů. A mimo jiné technik mluvil i o tom,že na technické konferenci nic o tomto problému nebylo řečeno,takže je to hodně čerstvý.Jo a řekl také,že jim to dělá i jejich služební RAPID..... . V rámci zkoušení najeli 27km.Spotřeba 9,5 litru/100km.

 

Ja to nechapu...proc se proste nepodivali na ten silentblok kdyz si jim to rikal  a poslal VIN postizeneho :) Proc studujou tycky stabilizatoru a ten silent ne? Co chtej jako reklamovat sakra....

ŠA se omlovám, záznam v servisní knížce mám, byly slepeny dva listy a toho jsem si nevšiml.

Na otázku jak to chodí odpovídám - všude jinak. Podle mého zdravého rozumu to má vypadat takto:

- dostavím se se servisní knížkou k autorizovanému servisu,

- sdělím, že jdu reklamovat vadu materiálu jelikož - a problém popíši. V tomto případě poukáži na projevy klepání v levé přední části vozu při najetí na nerovnosti v malé a střední rychlosti. Dále se klepání projeví při akceleraci do 3. rychlostního stupně a někdy i při deceleraci. Projev se vyskytuje intenzivněji při nižších venkovních teplotách.

- technik vystaví reklamační protokol,

- technik si vyžádá technickou podporu v AŠ, jelikož je vázán tím, že každou reklamaci jim má hlásit a zároveň se obratem dozví, jak má reklamaci vyřídit. V tomto případě se dozví, že má vyměnit silentblok uchycení převodovky a i rovnou specifikaci. U mne je to „H“ pokud jsem dobře rozuměl. Záleží na týdnu výroby vozu.

- servis objedná potřebný díl. A ouha, obratem se dozvíte, že momentálně ND není, jelikož jim zmetky již AŠ nechce odebírat a technik Vás požádá o strpení, že jak z centrály dostane ND, který by měl být bezproblémový Vás bude kontaktovat.

- po obdržení dílu se dohodnete na přistavení vozu,

- po odstranění závady se vystaví protokol, který podepíši a technik mi sdělí, že mne hodně dlouho nechce s autem vidět, ale rád si se mnou zajde na pivo J

Taky to nechápu,proč to neřešili hned.Prostě maj svou mechanickou hlavu nebo postup od ŠA,aby se eliminovala výměna drahýho dílu.Možná,že klepající silentblok je úplná novinka v závadách,že si řekli,to nemůže být přeci ono,to nikdy problém nebyl (což je asi pravda pravďoucí,moje AEEčko např.na 225tkm mělo uložení bez výrazné vůle).Zkontrolujem tedy nejdřív obvyklý problémový místa koncernovejch aut.

"miklisku" změň servis. S technikem jsme oslovili technickou podporu AŠ s popisem závady a během 5 minut byla odpověď zpět: Vyměnit silentblok uchycení převodovky č. dílu, specifikace a bylo to. Nikdo nic nezatajuje a zdá se, že ani cenu neřeší. A to je dobré zjištění při mé misi!

Jo a taky se obdrželo sdělení, že momentálně není potřebný díl v ČR naskladněn a že jak bude, do 24 hod. ho servis obdrží.

Upraveno od MiKy*

ted je otazka jestli maji na mysli ten dil cosme dostali my s ematesem nebo uplne novy... :) ale asi uplne novy, ale docasne Vam tam mohli dat ten co nam, protoze mam v aute takovy ticho az je to trapny :D rejp

Upraveno od rogerer

třeba ti škodovka pošle klíčenku s žetonem do košíku :)))

 

Pánové, zkuste se na ten FB podívat a podělte se o své zkušenosti :)

Na FCB příspěvek ode mě. Vaří se ve mě krev, zatím nemám vyjádření servisu, prý nemají zatím vyjádření ŠA. Takže ačkoliv to dělám jen jednou za uherskej rok, dost jsem to telefonu zvedal hlas. Doufám, že je zpoždění způsobený tím, že makaj všichni na tom, aby byl vyměněnej silentblok jen jednou a to za to finální provedení. Jinak mě odpověď ŠA srdečně pobavila. Oni toho SPACEBACKa nacpou úplně všude.

Upraveno od miklisek

Kam si to napsal na FB? nemohu to najít. Už jsem ztratil i to vlákno kam to psal emates.

Upraveno od Petrrr

  • Autor

v utery mi volal technik z autorizaku, ze dil je objednany a zitra jedu na vymenu. jelikoz pred tim jsme zavrhli docasne reseni, tak predpokladam, ze jde jiz o novy dil.

Tak jsem taky reagoval na FB, už jsem to nevydržel. Jedině když spojíme síly tak se snad začne něco dít. Puchere pak písni co zjistíš, jestli se jedná o nový díl nebo nějaké dočasné řešení. Díky

  • Autor

zkusim zjistit kod toho dilu.

hustý, no jsem zvědavej jak dlouho mi vydrží dočasný díl :D Mně v servisu ale řekli že se může ukázat že "dočasný díl" je definitivním řešením... třeba tam dostanete to samý, nicméně já vlastně nevím co tam mám za číslo dílu, to by někdo mohl vidět v tom společným systému, pokud máte přístup:)

rogere: no taky ve mě pěkně hrklo, co tam vlastně mám. Nemáš kopii té faktury pro ŠA třeba tam to číslo bylo.

nemam....byl jsem rad ze uz to mam hotovy...mrkl sem rychle jen na castky a na to, na koho je faktura, podepsal a zdrhl :D

Vlastně mi je uplně jedno jakej tam mám díl, dokud to nezačne zas klepat tak to řešit nebudu...ikdyby to začlo za měsíc klepat a dali tam novej díl, tak se to vyplatilo vyměnit na těch pár tejdnů :)

Upraveno od rogerer

  • Autor

skoda, mohli sme porovnat jestli tam dostanu to stejne. se ho tam v servisu muzu zkusit zeptat at nakoukne do systemu na vas VIN a rekne mi kod i toho vaseho dilu.

Tak jsem četl FB a pěkně jste jim to tam pánové napsali. :kol-47:  Jinak mě se stále nikdo ze servisu neozval.Tak zítra tam jedu, hrajou na čas nebo co? Myslím, že bych jim mohl naúčtovat náklady na ty cesty do servisu a taky požadovat prodloužení záruky o dobu po kterou mi nejsou schopní auto od nahlášení závady opravit. Jinak jsem letmo četl občanský zákoník a od příštího roku to bude obecně s reklamacema zajímavý.

To víš, kázeň musí být. A to jsem se chtěl rozepsat mnohem víc, ale nechtěl jsem to přehánět, všeho zase moc škodí. Jo už jsem to tady někde zmiňoval jak to bude od příštího roku s těma zárukama. Ještě že auto už mám koupený a snad se bude na to bude stahovat záruka za stara a za stejných podmínek.. jinak nezávidím těm co budou kupovat nové auto příští rok. Až mám trochu podezření, že s tím schválně otálejí do nového roku z nějakého takového důvodu.

 

edit: A kdo s tím má ještě problém, nestyď te se a klidně jim to tam taky písněte ať se z toho třeba pokakají. A čím větší bude jejich neřešení, tím větší bude jejich "reklama" na internetu. Písne se třeba nějakému novináři atd. Určo se toho někteří (ti co nejsou placení škodou) chytnou. Protože si myslím, že nikdo z nás si to nevymýšlí. 

Upraveno od Petrrr

puchere čekám dnes Tvoje avízo, jakmile dáš echo, tvrdě se do nich opřu a jdu to řešit.

dle infa co mám, máme jiný díl... (ale neukvapoval bych se, může to být dáno rozlišnýma motorizacema,převodovkou....)   - mně je to uplně jedno ať je tam třeba kus dřeva, hlavně že to neklepe:)

Upraveno od rogerer

To ano, je fajne, že to neklepe, ale aby to tak zůstalo hlavně

kdyz to zase začne tak mi místo kusu dřeva daj ten vymazlenej novej díl z Dojčlandu ne?:)

Samozřejmě, ale jsou to další starosti. Když jsem to auto kupoval letos v únoru tedy v zimě, tak to jako úplně nové taky nedělalo i s tímhle scheisem.

jak jsem psal radši pujdu za dva mesice zas na dva dny do servisu nez dva měsíce denodenně jezdit s klepáníčkem :)

Upraveno od rogerer

jasný, já ti rozumím, spíš mi jde o to dohadování zase dokola, u vás to šlo hladce, ale podívej na Miklise. Je ale fakt že s tím klepání se od určité intenzity jezdit nedá.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.