Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

...ráno jsem pristavil, rozebrali, složili, vecer jsem ho vyzvedl, .....

To jsem jaksi nepochopil proč takto činili, když druhý den dělali totéž jen s tím rozdílem, že díl vyměnili.

 

U mne proběhlo - popis závady, nahlášení na technickou podporu AŠ, objednání dílu a omluva technika za vadu, kterou k mé spokojenosti vyřeší. Po dodání sinentbloku pokračuje dohoda k přistavení vozu. A dále proběhne předání vozu technikovi a po výměně dílu přivezení i umytého auta na určené místo a stvrzení opravy a převzetí vozu podpisem. Běžný standard.

Editováno: , autor: MiKy*
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem jaksi nepochopil proč takto činili, když druhý den dělali totéž jen s tím rozdílem, že díl vyměnili.

 

 

 

 

činili tak protože jsem potřeboval jet večer autem z prace domu :D Navic ta demontaz a montaz je par minut ;) a proc to delali? No aby zjistili v jakym stavu je ten silentblok asi

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá ten servis nad sebou takovej zlatej poletující kruh? Páč to bude asi svatozář, jestli je pravda to co píšeš a pak je to asi servis poslanej z vyšší nadpozemských míst, protože ani ten nahoře už se na to nemohl dívat.

 

edit: Jinak MiKy* ty jsi noční tvor?  :vamp

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem pri prezuti zimnich kol s technikama probiral situaci, vc. reference na totozne problemy co maji zdejsi majitele rapidu. nasledne servis komunikovla s centralou, zjistil od nich, ze jde o ulozeni prevodovky, dil v ten moment nebyl dostupny. po par dnech mi vola technik, ze dil porad neni, takze budem cekat. par dni na to se ozval, ze v patek dovezou dil a at prijedu na vymenu. ve 12:00 jsem auto pristavil v 15:30 jsem si pro nej prisel. zadna velka veda.

 

osobne jsem jim nic rozebirat a testovat nedovolil. proc taky, kdyz vime kde je zakopany pes. mozna pomohlo referencni VIN cislo od aut u nichz jiz oprava probehla. timto jeste jednou dekuji za ty VINka. :)

kazdopadne asi je to o tom, jak kazdy dany jedinec jedna a co si od autorizaku necha libit. proste se snima nemazlete a trvejte tvrde na vami navrhovanem reseni problemu. nezapomente take zminit, ze nadale komunikujete s centralou ŠA, kterou prubezne informujete o stavu jednani s autorizovanym servisem a jeho vstricnosti danou vec vyresit k vasi spokojenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já bych to zas tak nehrotil...podívej se na to očima toho servisu.... přijede k nim laik, řekne něco mi klepe, dočetl jsem se na internetu že to je silentblok ten a ten, vyměňte mi to.....  ehm... myslím že přirozená a správná cesta je (pokud tedy nemají informaci od ŠA a to většinou nemají), prověřit tip laika a dle výsledku objednat/neobjednat díl.... v autě může klepat cokoliv a nevidím jediný důvod proč by měli rovnou objednávat konkrétní dílm jen proto že si to Franta z Lhotky přečetl někde na fóru že Pepovi to klepalo tak mu to vyměnili...něco jinýho by bylo kdyby s tím mechanik měl zkušenosti (podle sluchu poznal že je to ten díl), nebo kdyby měl info od ŠA...

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pánové !!! teď mi volala zákaznická linka ŠA, zřejmě díky FB bylo mi sděleno, že finální řešení bude v 6 týdnu roku 2014, takže co jsem dostal do auta bylo provizorní řešení a bude lepší to vyměnit ještě jednou, i když FB team mi odepsal, že mám silentblok z nového Rapidu, tudíž bude vše ok :)))

Mám slíbeno, že mi to pán z linky pošle celé do emailu, takže jak obdržím, dám vědět :)

To je prostě nekonečný příběh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já bych to zas tak nehrotil...podívej se na to očima toho servisu.... přijede k nim laik, řekne něco mi klepe, dočetl jsem se na internetu že to je silentblok ten a ten, vyměňte mi to.....  ehm... myslím že přirozená a správná cesta je (pokud tedy nemají informaci od ŠA a to většinou nemají), prověřit tip laika a dle výsledku objednat/neobjednat díl.... v autě může klepat cokoliv a nevidím jediný důvod proč by měli rovnou objednávat konkrétní dílm jen proto že si to Franta z Lhotky přečetl někde na fóru že Pepovi to klepalo tak mu to vyměnili...něco jinýho by bylo kdyby s tím mechanik měl zkušenosti (podle sluchu poznal že je to ten díl), nebo kdyby měl info od ŠA...

 

uprimne, nas nemusi jejich pohled zajimat. zaplatili jsme penize za vyrobek, ktery je jiz z vyroby vadny. mame reseni, ktere vime, ze na 100% zmineny problem klepani resi. prave proto ja jsem jim predal referncni VIN a info, at kontaktuji centralu a zvoli stejny postup.

 

je na vuli kazdeho, jak moc si necha v aute hrabat. klidne at rozlozi cely predek, je to kazdeho vec, co jim dovoli a co ne.

 

oni tady jsou pro nas, nikoliv my pro ne. at si to testuji ve fabrice, tam si muzou skladat treba 24/7. dle mne, je totiz rozdil, kdyz dil odejde opotrebenim, nebo chybou dilu a kdyz je dil jiz spatne navrzen vyrobou. v prvnim pripade testovani se da pochopit, v druhem pripade, pokud je jiz dany vyrobni problem resen, tak nevidim duvod nezvolit stejny postup.

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hOŠI, TAK V PONDĚLÍ JSEM SE TAKY ZASTAVIL V SERVISU. samozřejmě JAK TO BÝVÁ, CESTOU K SERVISU TO KLEPALO, ALE MÍŇ PAČ BYLO AUTO ZAHŘÁTÝ .. PŘI PROJÍŽĎCE S MANIKEM TO KLEPLO JEN JEDNOU :( (sorry za caps, ale nebudu to přepisovat) A to ještě když zrovna mluvil. Takže na pikachu :( no každopádně k tomu přistoupil slušně. Nejdřív, že by ještě tedy počkal, až to bude klepat víc, pač seat ani škodovka nikde nemá nic psáno. Pak teda, že nemá problém objednat díl a vyměnit, ale že dle jejich systémů (ŠKODA i SEAT) objedná ten samý díl. Žádný nový zatím neexistuje. Ale je mu to jedno, klidně to vymění. Dal jsem mu vinka Rogerera a ematese, a na ty mi právě pověděl, že u nich došlo opravdu k výměně, avšak oba údajně dostaly ty samé díly, co tam měli. Žádné inovované, takže je to na mě. Buď prý počkat, jak se k tomu kdo postaví a jestli bude nový díl a nebo teda vyměnit. Tak jsem zatím počkal a uvidím, co se bude dít. Každopádně na Kladensku jsem první, kdo s něčím takovým přišel u SEATu i u Škodovky. :( Toť můj příběh, když to má klepat, neklepe a když nemá tak by se uklepal :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak cestou ze servisu jsme potkali 3 Rapidy a 2 Spacebacky s Fkama. Že by zkoušeli zkoušeli? Ale na rovný hladký silnici nic moc nezjistěj.

Jinak pro mé VINko jim v servisu prý vyběhl silentblok 6Q0 199 555 AS, což je přesně ten, co se mění i VW POLO SEDAN v Rusku a na Ukraině.

post-6633-0-88925700-1386150371_thumb.jp

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle je fakt na posrání, dělají z nás blbce.

Počkám na ten email a dám vědět. 

ten pán ze zákaznického servisu včera psal email ať jedu do BenCaru znovu a já mu dal čočku, co bych tam dělal, když to mám opravený :))

Tak už vím, co bych tam dělal !!!! teda až po 6 týdnu 2014.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co mi řekli v servisu tak máme s ematesem ten samý díl jen s jiným písmenkem na konci (jiná tuhost gumy)..... Do 6ho týdne bych rozhodne necekal kor kdyz pak bude uz pomalu jaro a teplo :D

 

Ja na nejakej inovovanej dil s*ru, dokud mi to nezacne zas klepat tak neřeším :D

 

miklisek: nesouhlasim ale to je fuk...

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný Puchere vím, že ty máš F psal jsi mi to, proto jsem se ptal a možná ta motorizace má na to vliv, ale zase jsou to ty samé motory akorád jinak nachipovaný.

 

no, ale bavime se o ulozeni prevodovky a 77kw je 6 ti kvalt, takze asi to uplne stejny dil byt nemuze. ale to jsou jen moje domnenky, ze jo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je fakt nekonečnýýýýýýýýýý přííííííííííííběh: servis volal, že dle konzultace se ŠA by silentblok vyměnili, ale jen za stejný díl,  což k cíli odstranění závady nepovede, protože závada by se objevila znovu. Náhradní vezre je pro Rusko a Čínu (tedy asi to 6Q0199555AS) a není teď aktálně pro Evropu dostupná (že by řešili ten samý problém i v Číně? To by je asi štvalo víc, než pár křiklounů z ČR). Servis by na doporučení ŠA preferoval jen jednu výměnu už za opravdu nový díl, aby se to nemuselo rozdělávat dvakrát (jasně že kvůli nákladům na záruční opravy). Protože jede pondělí do Bolky, zjistí aktuální situaci, kdy bude nový díl. Oni by samozřejmě preferovali, kdyby třeba v horizontu 2,5měsíce byl nový díl, aby se to nedělalo, ale to jsem mu rovnou řekl, že to nepřipadá v úvahu, že s klepajícím autem 2,5 měsíce jezdit nechci.  

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...