Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

CN = P.R.C. = Čína ?

 

ETKA našla "nový" silentblok 6RF199555H u VW POLO IND, m.r. 2010 a 2011, montováno už od 2.10.2013. Původně v tom POLU byl "můj" 6Q0199555AS, který byl nahrazen od 13.6.2011 do 2.10.2013 silentblokem 6RF199555F (ten tu taky někdo má, že?) z Fabia pro Rusko.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy myslíte, že ... CN 28/06/13/1 ... je datum výroby? I kdyby byl, tak je to jedno, hlavně když díl funguje, ne?

 

Tony.m: Starý díl Ti nemohli dát, jelikož je zaslán do "Bolky". Alespoň můj byl. Pokud máš podezření, že Ti díl nevyměnili, tak to už zítra poznáš. Musel jsi to poznat už při řazení a následné akceleraci po přebrání vozu. To si piš, že ano. On totiž ten nový díl změnil chování vozu. Před výměnou jsem měl pocit, jako kdyby se náprava při akceleraci hýbla a pak jako kdyby si na sebe přitáhla zbytek auta. Prostě byl cítit klopný moment. Nyní se nic takového neděje. Dnes jsem potkal technika a o tomto pocitu jsem mu řekl a on mi potvrdil, že si taky všiml, že se teď vůz chová lépe než u jejich předváděček. Prostě vymizel ten klopný moment jelikož je i lépe utlumen a jádro držáku už nemá při tom o co klepnout, jelikož vnitřek těla je potažen pryží. To je zjednodušeně řečeno, proč tomuto dílu věřím a považuji toto řešení za konečné. Jsi opravdu druhý, kterému byla reklamačka takto řešena, tak buď šťastný a užívej si vozu.

Editováno: , autor: MiKy*
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miklisek: To sedí, jelikož v 10 měsíci byly tyto díly vyžádány na použití pro reklamované Rapidy z Německa.

 

Petrrr: Vždyť Rapid má v novém kabátě vše staré, vyzkoušené, fungující ... tak se nediv. Co tam dali nového to je ... víš kde a musí to nahradit starým, vyzkoušeným. Takže po reklamaci všeho z toho bude stodvacítka :-)  Jasně, že sranda pro odlehčení. Je fakt, že v tomto případě bylo vhodnější šáhnout po fungujícím vyzkoušeném řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fór je v tom, že Rapidy 1,2/63 a 77kW mají od počátku výroby právě ten 6RF199555D a dodnes není v ETCE žádná změna. Takže tvarově je to stejný, ale díky jíným materiálům bude mít H-čko jinou charakteristiku, než původní D-čko. Ale to už se noříme opravdu hluboko pod povrch problému klepání a ťukání. Hlavně aby H-čko zajistilo už jen bezproblémovou funkci, aspoň do počtu km obsahujících 5 nul, tj. nájezdu km u koncernu "kdysi" obvyklého. To bych si ze srdce přál.   

post-6633-0-80955100-1390337157_thumb.jp

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze... Silentblok vymenenej neni. Pry ho ale pritahly vyc k prevodovce a na druhy strane vic k autu. Nebo tak nejak, nevyznam se. Ze uz by se to nemelo nikde dotknoud a teda neklepat. Pry to projeli a ok. Uvidime. Dneska sem nemel cas to s nima projet. Tak jestli tam pojedu znovu, jestli to bude klepat tak tam jedu urcite, uz si udelam cas a projedu to s nim. Uvidime...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no stejne tam imho pojedes brzo na vymenu.

 

nejsem osobne technicky typ, ale nejak nechapu, jak na "volnem" ulozeni typu silentblok, kde se prave objevila zavada klepani v te vnitrni casti ulozeni, tomu pomuze dotazeni. to mi nejde do hlavy,. ale rikam, nerozumim tomu, takze uvidis sam. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já dnešní odpověď z linky ŠA:

Díl - uložení převodovky - objednací číslo 6RF199555H, bude moci opravna již objednat. Dle informace od příslušného oddělení naší firmy bude moci být tato objednávka v průběhu 6.týdne 2014 vykryta. Firmu Autoservis X v Y budeme informovat.

Pokud by začali řešit klepání jako u vlakrese, tak by to bylo teda brutální řešení, osobně se mi to po technické stránce moc nezdá. Jestli ono to není řešení z hlavy mechanika, ne ofiko od ŠA?

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miklis: To ale zatím řešíš z vlastní iniciativy ne? Nějaká pozvánka na výměnu ti nepřišla. No mě taky ne zatím a protože v mém případě neříkali, že by to mělo být dočasné řešení ( protože nic u ŠA neřešili u technické podpory, prostě tam frkli novej dle PC co jim to nabídlo "AS" na základě mého podnětu a hotovo, tak v to ani nedoufám. Nebo jak to teď pořešit, když tenhle nějak neklepe (Tedy klepe ale jen maličko v extrémních případech- hodně děr zasebou ). JÁ CHCI NOVEJ! CHCI A CHCI A CHCI !  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, přiznávám, se vyměkl jsem a zeptal jsem se v rámci jiného dotazu (jak se lepí spoiler na víko kufru). Oni ty výměny prostě budu dělat až od toho 6KT 2014, protože si to už tak naplánovali na konci minulého roku. A že silentblok dorazil z Číny dřív? To přeci nevadí, zákazník počká, když má náhradu, co zatím neklepe. Osobně si myslím, že pokud se neozveme, měnit to z vlastní iniciativy nebudou. Druhá výměna je prostě 2,6tKč/auto ztráta.   

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to tedy vypadá, že v ETCE (a to vím s jistotou) ani v TPI pořád nic není! Ale H-čko je potvrzené (můj příspěvek č.542 tohoto tématu), jen o tom servisy, co se s tím ještě nikdy nesetkali, prostě pořád z obvyklých kanálů sevisní podpory ŠA neví. To je ale docela tristní stav! Ať laskavě tvůj mechoš zavolá do ŠA na jejich technickou podporu (odlišné od zákaznické linky) a hned bude vědět víc (doufám).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Vlakrase-nenech se odbýt, musejí Ti ten silentblok vyměnit za ten 6RF199555H jako mně. A po opravě mí říkali, že jej museli vyměnit komplet včetně originál šroubů, ani ty původní tam nenechali, utahuje se to momenťákem, tak o nějakém pouhém dotahování nemůže být ani řeč. Jen mne mrzí, že Škodovka o tomto problému u Rapidů snad už ví, a jelikož tam snad mají i evidenci do kterých vozů namontovali ten klepající díl  6RF199555D, tak bych čekal, že jako správná automobilka s dobrým jménem všechny majitele těchto Rapidů sama sezve do servisů a z vlastní iniciativy jim to nechá vyměnit. Mám kámoše učitele, technický antitalent, ten ani nezjistil, že mu něco klepe a pak se divil, že to klepání co se mu tam ozývá,že tam nemá být ;-)

Editováno: , autor: tony.m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...