Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

Ako sa dá hovoriť o tom že Dčko je skrytá vada pokiaľ s tým väčšina áut nemala problém ? ona to Škodovka berie s trošku dlhodobejšieho hladiska a s pohľadu koľko kusov sa "pokazilo" ... Predalo sa tu hodne rapidov a viem prakticky o dvoch týchto silentblokoch a to jeden majiteľ pri púšťaní spojky a rozbiehaní vie urobiť krásne prískoky vpred a šklbanie kde sa nečudujem ničomu .... 

Chápu, že Škodovku bráníš, když nejspíš děláš v autorizáku (viz fotky H-čka v tvém příspěvku). Ale fakta jsou vcelku jasná:

- celkem 37 lidí tady na fóru má problém a dle mého mínění je to špička ledovce, protože o tom diskutuje

- D-čko se vesele montovalo do aut, když už se vědělo, že dělá problém. Pokud by D-čko bylo konstrukčně pořádku a byla jen vadná nějaká výrobní šarže, neřeknu ani popel a o skryté vadě ode mě neuslyšíš. Ale takhle? Pro mě to prostě skrytá vada je, protože takovýto díl nezačne klepat po několika málo tisíci km resp. několika měsících od uvedebí do provozu! Díly uložení hnací jednotky obvykle vydrží mnohonásobně víc.

- v ETCE je po jedné z posledních aktualizací H-čko vedený jako by bylo montovaný od počátku výroby, D-čko jakoby nikdy nebylo.A ani to neudělali tak, jak se to dělalo doposud, že starý díl tam byl normálně veden a po rozkliknutí se objevilo něco ve smyslu "vyběhlý z výroby, nahradit ....." Tím servisu ještě víc ztížili práci - viz Jacoob, co mu technik tvrdil, že mu to nemůže klepat, že dle VINka tam má už nový díl a realita je D-čko.

- servisy neměly žádný inoformace v TPI o problému; každý, z odpuštěním, prd, když něco drnčí čí vibruje, to tam je a o silenbloku nebylo ani vidu ani slechu.

- kdyby klepajících aut byl opravdu málo, asi by s výměnama nedělali takový drahoty a nemuseli bychim servis a potažmo ŠA prudit a složitě se dovolávat svých práv. To mě na tom štve asi nejvíc.

- ano můžeš mít pravdu v tom, že na počet prodaných aut to bude asi pod limitem %, kdy to pak už je hromadná závada. Záleží na tom, kde auto jezdí, jestli po hrbolatých cestách - tam dostane auto zabrat a skrytá závada se pak objeví dřív (pro majitele auta ideálně ještě v záruce); jestli jezdí auto po hladkých cestách, pak se klepající silentblok objeví nejspíš po záruce a bude to bráno jako běžné opotřebení dílu, ale určitě to bude na menším kilometrovém proběhu, než na jiných autech nebo na předchozích generacích aut koncernu. V tom případě bude ŠA z obliga a ještě si servisy namastí kapsu na opravách po záruce - 2600Kč/auto. Fakt super přístup!     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O to kde delám by som radšej veľmi nediskutoval lebo to s témou nemá nič , viem sa vyjadriť k veciam ktoré sú jasné a 100% preukázané , nie len vyšpekulované .

 

Osobne nerozumiem tomu porovnávaniu čísla dielu v ETKE s číslom dielu na silentbloku ktoré nesedí skoro nikdy . TPi ako píšeš nie je , ale podobnú vec nemá problém mechanik odhaliť , aspoň tieto dva prípady čo boli s tým nebol problém . Tvojich 37 postihnutých na tomto fore /s toho možno polovica ktorá keby to nečíta a nešpekuluje normálne jazdí / je zlomok s predaných Rapidov na ČR a SR koľko ? 1% ? ... Stále mi to nepríde ako nejaká hromadná závada ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako sa dá hovoriť o tom že Dčko je skrytá vada pokiaľ s tým väčšina áut nemala problém ? ona to Škodovka berie s trošku dlhodobejšieho hladiska a s pohľadu koľko kusov sa "pokazilo" ... Predalo sa tu hodne rapidov a viem prakticky o dvoch týchto silentblokoch a to jeden majiteľ pri púšťaní spojky a rozbiehaní vie urobiť krásne prískoky vpred a šklbanie kde sa nečudujem ničomu ....

No prave na to, ze se vetsina neozve to Skodovka hraje. Hodne lidi co si Skodovky kupuje meli driv Facka nebo Felicie tak jim Rapid prijde jako to nejvic - umyslne to zlehcuju, prosim brat s rezervou.

V praci mame 20 Rapidu, podle me to delaji vsechna auta. Zkousel jsem tri Rapidy a u vsech silentblok klepal. Vsadim se, ze kdbych se projev ve vsech tak klepou vsechny.

Podle mne je chyba v konstrukci dilu a pokud je chyba v nem tak to bude delat prakticky kazde auto. Otazka je jen co slysi majitel a reklamuje to.

Jak skodovka k tomuto pristupuje smerem k servisum muzu jen spekulovat ale servisni technik, kdyz jsem mu zavadu hlasil kroutil hlavou a tak trosku zoufale rikal ze to radeji nebude komentovat. Tzn. skodovka servisum asi moc nepomaha.

Editováno: , autor: acom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ja som jazdil na asi 30 rapidoch a nerobil to ani jeden , jak je to možný ? a to pri Rapide som si extra všímal všetko čo mi vadí , za to že to bola novinka ... a väčšina nebola nijak šetrená a jazdená hocikým kto má ruky a nohy ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak si nejezdil za podminek pri kterych to dela. Na to je potreba jezdit s tim kazdy den a ne si pujcit rapida na 5 min. Me spis udivuje ze tento problem nebyl rozpoznan uz pri testech. Me na to stacil tyden na podzim. Hold rychlokvasky. Hlavne ze se chlubi kolik modelu uz vyrabi kolik faceliftu atd. ovsem v jake kvalite ze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

suri, dělají to jen 1,2TSI 63 a 77kW,dál musíš jet po hrbolaté cestě, kde jsou hrboly dlouho za sebou, dál musí být zima, rychlost tak do 50ky a ideálně jet na co nejvyšší r.s. aby byl motor bez zátěže. Začíná to neznatelným občasným ťuknutim, který zní jakoby zezadu, pak se frekvence zvyšuje až se to dostane do stavu, kdy máš náladu auto hodit ze skály. Projetí 30 (nejspíš nových) Rapidů ještě nic neznamená. A to je to, proč servisy zákazníkům nevěří, že se něco děje. Pokud si zákazník nenajde v okolí servisu hrbolatou cestu, má smůlu.

A z vlastní zkušenosti bych nespoléhal na to, že to mechanik objeví. Mě (a myslím ze i někomu dalšímu tady) zkoušeli půl dne rozebírat a zkoumat přední nápravu, samozřejmě bez výsledku. Samozřejmě, u auta s 7000 km bude těžko v řiti stabilizátor nebo lůžka ramen, to by bylo snad ještě horší. Takže nepodpora od ŠA je asi to nejhorší, co se v této kauze mohlo stát.

A jelikož evidentně mas přístup k dílům, porovnej si prosím konstrukční provedení Dčka a a Hčka. Pokud nejsi cifšpión nebo jiná kancelářská krysa, určitě na první pohled pochopíš, proč stojí Dčko za....... . Ťukání u Dčka dělá ten debilní plast na příčném držáku a nízká tuhost pryže lůžka.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem čo je to jet na najvyšší RS bez záťaže , ale jazdil som vždy len na 63/77kw , nič iné sa tu prakticky ani nepredáva , aj lifty aj spacebacky ... Tie silentbloky som videl , rozdiel tam je , ale stále si myslím že to 80% autám klepať nezačne ani nebude ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez zátěže znamená aby nebyl motor v tahu, ideálně je nejlepší jet po těch hrbolech na neutrál.

Jsi optimista....... Jak jsem psal, Škodovka si vyrobila do budoucna zdroj příjmů za pozáruční opravy, případně prodej dílů pro neautorizované servisy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ja jsem presvedcenej v opacnem procentuelnim deleni ze to klepat zacne. Jako zatim u vsech co znam, ne jen tady na foru. My co zazili s mikliskem vime svoje, o pristupu servisu a hlavne SA. Zajimave ze ted pri druhe vymene mi sam sef garance v servisu priznal ze to AS ko tam spravne davat nemel. Pritom jak vime jine reseni nez AS nebo F nebylo a v Etce nic jineho u Rapida nesvitilo a davali to vsem nez bylo H na svete. Tedy si myslim ze servisy to maji tu vinu hazet na sebe aby jako SA byla s obliga a ten pruser se neprovalil ve vetsim meritku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co me vytaci ze vseho nejvice, ze delaji ze zakazniku debily co si mysli ze si nechaji srat na hlavu. Zprvu meli takovy pohrdavy pristup i ke me. Ted po nekolika mesicich kdyz se ukazalo ze jsem mel ve vsem pravdu se ten garancni technik divil kde vsechny ty informace beru a uz si ty svoje keci o opravach aut pres internet nechal pro sebe. Proste o autorizovanych servisech jsem si vzdy myslel sve a tato zkusenost mi to jen potvrdila. Lidi co kdyz jim SA nenapise ze hovno je hnede tak to nevi. Menici dilu nic jineho. Protoze pri zavade umi pul auta vymenit kazdy. Ovsem cenova predrazena politika jim jde skvele napr. LL oleje ktere kupuji za 150 kc za l v sudech a zakaznikum to davaji za 800 je zlodejina. Vim ze vydelat se musi ale tohle je moc. Nebyt zaruky a povinnosti jezdit s novymi auty do aut. servisu tak by jim tam ani nikdo nejezdil, mozna krom firemnich aut. Ale to jsem trochu odbocil. Jinak Miklis popsal projevy klepani presne. Jen bych doupresnil ze na ten neutral je to vubec nejvyraznejsi a ze to vydava navic jeste treci zvuk kov o gumu za urcitych podminej tzv. mončičák. Hlavne prave se zarazenou rychlisti. Pri neutralu to spis jen klepalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu musim zminit, ze SA nema uplne lajdacky pristup k problemum.

Osobni zkusennost:

Na octavii se zacal odlupovat nejaky ochranny nastrik z prednich xenonovych svetel. Bylo to kvuli kapaline z ostrikovacu, ktera svetla rozezirala.

Resil jsem to pul roku po zaruce. V servisu bez reci problem uznali a za 5000 tis Kc vymenili koplet oba predni xenony.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlásím, že u nás v práci máme 3 kousky TSI 77kw a 2 už mají po výměně. Taky věřím, že bude klepat nadpoloviční většina vyrobených zmiňovaných Tsi. Nejdřív nám začal tukat ten co jezdil denně po opravdu nerovné vozovce a to o celých 5 měsíců dřív , jo a bylo to po 3 měsících provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně přijde že tam vepředu i vzadu klepe už vše...ale to je tím že už jsem zapomněl jaký to klepání silentu bylo...přeci jen to bylo naposled někdy v listopadu....a fakt mě to vytáčelo...je to smutný, auto jsem měl od července a od září/října jsem klepal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No oni někteří majitelé rapidů,klepání neslyší.Tuhle u obchodního centra se mě ptal jeden pán s rapidem, zda jsem měl nějaké reklamace a potom co jsem mu odpověděl, tak jeho manželka povídá: Nám nic neklepe a denní svícení nemáme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...