Hravec Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 no něco na tom, co píšeš bude.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 ...Pro mě bylo příjemný vědět, že najedu na jedno natankování 850km. Takhle je to "jen" 700 a mohlo to být 900 nebo i více... Ahoj, můžeš sem písnout, kolik jsi měl prům. spotřebu za předchozí tankování (do plné)? Za posledních 50km před tankováním asi vědět nebudeš. Když mi na SZ pošleš svůj e-mail, mohu Ti poslat soubor v excelu, kde jsem začal porovnávat spotřebu s dojezdem. Můžeš si to začít sledovat a třeba se k nějakému vysvětlení dopracujeme. Já mám teprve první cyklus, takže jedno měření, žádné měření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Ahoj, trochu z jiného soudku....když mám plnou až 3/4 nádrže, tak se mi při každém ostřejším brždění/rozjezdu nebo přejetí vyššího příčného prahu, ozývají výrazné rázy z nádrže od nafty narážející do stěn. Máte někdo podobnou zkušenost? Mám OIII kombi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 mám a dost mě to štvě,šplouchá to zcela nechutně, toto O II nedělala :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 V servisu mi řekli, že jsem první, kdo si na to stěžuje; ale v mých očích to výrazně snižuje komfort při cestování 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 Taky mi to dělá, ale bohudík to je minimálně otravující. Je to zkrátka pravděpodobně tvarem nádrže. S tím v servise ani nikde jinde nic neudělají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 no když jsem přebíral auto tak jsem měl dojezd 15km a natankoval jsem jen 46l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Pri dojazde 50km cez Bolero, cca 2 cervene ciarky na ukazovateli paliva, som natankoval 56,87L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 (editace) Rodolfo: To je "vrátane" 10L kanystru v kufru ne ? Dělám si samozřejmě srandu... ale není to zas nějak moc... když nádrž je na 50L ? Editováno: 15. Prosinec 2013, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 (editace) Tak to tě pěkně vzali na hůl.... jezdim na doraz a tankuji max 42 litrů Editováno: 15. Prosinec 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Slovenska legalna metrologia - neziskova organizacia overuje urcene meradla pre cerpacie stanice, urcite je neovplynitelna.... Alebo pre SR montuje SA vacsie nadrze :) No najskôr platime za fiktivne litre ... a niekto si pekne masti vrecko.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 (editace) tu menší nádrž u O III tipl bych to na ono deklarované a vychloubavé snížení hmotnosti oproti O II, tedy po propočtu i nižších emisí... za vším hledej EU ! Editováno: 19. Prosinec 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Slovenska legalna metrologia - neziskova organizacia overuje urcene meradla pre cerpacie stanice, urcite je neovplynitelna.... Alebo pre SR montuje SA vacsie nadrze :) No najskôr platime za fiktivne litre ... a niekto si pekne masti vrecko.... onen problém je v tom (kamarád má čerpačku), že je nějaká tolerance... mechanické stojany dávaly časem víc než bylo na počítadle, elektronické zase naopak po nějakém čase dávají víc... tedy si majitelé čerpaček nechávají (v Česku od ČMI) nacejchovat stojan na téměř spodní toleranci a v podstatě vždycky dávají míň a aby se nedostali pod toleranci, nechají si cejchovat stojany častěji... další věc je rozdíl v roztažnosti nafty či benzínu, kdy v podzemních nádržích je konstatntní teplota s čímž si za mrský peníz dovede cejchovatel také poradit, když ví jak.... no a pak se sejde shoda souher a ty natankuješ sakra míň než je na počítadle... krásně je to vidět u kamionů, když mají cejchované nádrže a optické měření úbytků a příbytku, aby řidiči nekradli (TDM)... pak je krásně vidět, jak naopak kradou některé čerpačky.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freeman5 Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Přeji hezký den, když jsme přebírali naši novou OIII, tak po dojezdu k nejbližší čerpací stanici (CCA 3 km), jsme do ní bez velkého snažení a doplňování nádrže "až po víčko" nataknovali 52 litrů. S čímž jsem naprosto spokojen. Kolik byl psaný dojezd si již nepamatuji, ale nejspíše tam svítila nula... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 3. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2014 (editace) Tak dneska jsem zase tankoval, dojezd to ukazovalo 30 km, ručička palivoměru na druhé červené čárce, 1. vycvaknutí 40 litrů, docvakal jsem tam ještě 2,5 litru a už to teklo ven... Tak nevím, malá nádrž, nebo vadný palivoměr? Takhle to vypadá, že ta nádrž má opravdu jen na 45 litrů. Po natankování to ukazovalo dojezd 730km. To by snad i odpovídalo, i když při prům. spotřebě 5,7 (1,6 TDI) by to mělo ukazovat aspoň 790km. Tak nevím, je to na reklamaci? Editováno: 3. leden 2014, autor: AlesK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 určitě ne, palivoměr není měřidlo ve smyslu nějakých norem, podobně tachometr, má danou odchylku a přesnost, kdyby neukazoval vůbec, tak snad, ale pokud ukazuje, je to prostě v normě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekjez Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 (editace) Mně se včera potvrdilo (mám Golf VII Variant 1.6 TDi - předokolku, čili stejná 50l nádrž jako v OIII) , že při dojezdu 0 km se dá do nádrže natankovat po cvaknutí jenom 43 l. Pak po okraj ještě maximálně 3 l. Včera jsem zkoušel (samozřejmě s plným kanystrem) jet dál při dojezdu 0 km. Ujel jsem 40 km, pak už jsem to psychicky :-)) nevydržel. Zkusím příště jet až do úplného vyjetí všeho paliva. Dlě mě by se při dojezdu 0 km (v nádrži je stále asi 7 l) mělo dát dojet určitě 100 km. Pak dám vědět. Editováno: 20. leden 2014, autor: marekjez 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 To bude tím, ono i když máš dojezd 0 Km tak v nádrži pořád pár litrů zbývá. Není to jen u Škody. Top Gear tuším kdysi dělal nějaký test, kdo kam dojede na plnou nádrž a Clarkson jel asi posledních 60 km s dojezdem 0 km. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Jak jsem psal jinde, docela velká je závislost na způsobu jízdy (spotřebě) před čerpáním. Samozřejmě se také výrobci jistí, aby se vyhli případným žalobám, kdyby někdo vyjel nádrž a dojezd mu ukazoval třeba 10km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epi Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Marekjez - docela odvážný "tester". Nevím, ale osobně se pokoušet (byť s plným kanystrem, jak píšeš) vyjet nádrž "do sucha", asi nebude úplně OK. Podle mě u moderního dieslu dojde k zavzdušnění a to myslím (ale třeba se pletu, místní motormajstři kdyžtak upřesní) jenom dolitím a myšlenkou, že to tam napěchuju zpátky točením startéru 3 minuty asi úplně nepůjde. To si člověk mohl dovolit u starého "komůrkáče" bez elektroniky. Osobně jsem do O3 4x4 (má nádrž o 5 litrů větší) narval nejvíce 53 litrů a to jsem jel na "nulu" 60km. Na palubní nulu většinou tankuji nějakých 47-50 litrů, podle těžkosti haxny. Vím, že úplně stejně jsem jezdil s fábiemi, které taky při palubní nule dávali do 80km (to bylo taky max. co jsem psychicky snesl), takže evidentně je při nule řádově dojezd asi kolem 100km na opravdové "sucho". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekjez Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 To se do návodu prostě napsat musí, je to právničina a ochrana před spory. Myslím, že poškození motoru nehrozí. Elektronika by MĚLA být nastavená stejně tak, jako když člověk třeba v rychlosti 140 km/h zařadí omylem dvojku. K přetočení nedojde, protože se odpojí přívod paliva do motoru, což se stane i když dám nohu z plynu a brzdím jen motorem. Takže zkusíme to na první škytnutí, hned vypneme motor a dotankujeme, nevidím v tom problém. Dám vědět. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Dovolím si nesouhlasit. Zařadit 2 ve 140 je pro motor smrt. To že el. odpojí přívod paliva tomu nepomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 26. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2014 marekjez - Jen si nejdřív vyzkoušej to dolití z kanystru. Mám obavy, že to půjde trochu blbě, protože v hrdle nádrže je pojistka proti nastrčení tenčí trubky. Pokud tam nedáš správný průměr tak se hrdlo neodjistí a přes tu klapku nepůjde natankovat. Bude ti to vytékat hrdlem ven... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 stačí tam strčit kus např svařovacího drátu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.