viewer Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Tak to bohužel nestačí, dokonce tu klapku neodjistíš ani nějakou jinou "trubkou" než ta co má stejný průměr jako pistolpe na pumpě tzn. 25mm leda že bys tím drátem nějak odjistil ty západky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekjez Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Kanystrem jsem uz tankoval nekolikrat, mam uplne ten nejlevnejsi 5l. Tim ze nema separatni privod vzduchu, tak to znej vyteka tak pomalu, ze nic netece ven. Vtipne je, ze clovek ani nemusi tu klapku v hrdle nijak odjistovat. Proste to tam pomalu vtece. Je to tak na 3 minuty nalit tam tech 5l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Tak to bohužel nestačí, dokonce tu klapku neodjistíš ani nějakou jinou "trubkou" než ta co má stejný průměr jako pistolpe na pumpě tzn. 25mm leda že bys tím drátem nějak odjistil ty západky.... aha, to nemám z vlastní zkušenosti, to mi tvrdil známý co má zdroj a tedy tankuje do O III doma v garáži z barelu, že to řeší svařovacím drátem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Kanystrem jsem uz tankoval nekolikrat, mam uplne ten nejlevnejsi 5l. Tim ze nema separatni privod vzduchu, tak to znej vyteka tak pomalu, ze nic netece ven. Vtipne je, ze clovek ani nemusi tu klapku v hrdle nijak odjistovat. Proste to tam pomalu vtece. Je to tak na 3 minuty nalit tam tech 5l. ale mám pocit, že O III má jinak řešenou (nový způsob) klapku proti natankování benzínu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 No s tím drátem nevím. To hrdlo je ze dvou půlek a když se tam nestrčí správnej průměr tak se to neodjistí. Jinak já dolévám z kanistru. Ve víčku mám šroubení a kus hadice která přesně pasuje o odjišťuje klapku. Nafotím a dodám foto! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Na odjištění v pohodě stačí roura o vnějším průměru 25mm, do roury trychtýř ........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Zlatá Octavia l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 (editace) Já to mám udělaný takto, hadice je 3/4coule a je úplně přesně do hrdla!!! Trychtýř jsem mívál ale pákrát jsem si polil auto toto je bez problémů! Editováno: 27. leden 2014, autor: kačer 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plajik157 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 To jsi kulturista? Jak dlouho trvá vyprázdnit ten kanystr když to nemá odvzdušnění? Jak s tím natankuji plnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekjez Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 Jak jsem psal, je tam sice zapadka/klapka branici pouziti nepspravne pistole, nicmene okoli ni muze nafta pri malem prutoku volne protekat, coz bezny plastovy kanystr bez odzvdusneni splnuje. Domnivam se, ze to i k tomuhle ucelu soudruzi ve VW i designovali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 To jsi kulturista? Jak dlouho trvá vyprázdnit ten kanystr když to nemá odvzdušnění? Jak s tím natankuji plnou? Párkrát povolíš a necháš přísát vzduch a jeto! Používám několik let bez problémů.Nafta je lehká!!! Hlavně nikde ani kapka mimo!!! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaudaRS Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 Tankuju vzdycky do plne a vzdycky me pak sere jak mala nadrz to je.....to zase kluci v Sa nepremysleli...hruza 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 Brečíš na špatným hrobě, nádrže jsou stejné pro celý koncern. Jo holt úspornější motory nepotřebují velkou nádrž. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 tak nějak, každé kilo dolů dělá lepší výpočet kombinované spotřeby (dle metodiky pojď na mě vod lesa) a nižší (teoretické) emise a tím pádem spokojenější EU a vlk se nažral.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 (editace) Tady je detail té klapky , jednoduché a asi funkční... Navíc, předpokládám, že do benzínového auta, tu větši hubici od Diselu vůbec nedáte, takže ještě jednoduší řešení... Editováno: 2. Únor 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekjez Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 (editace) Tak jsem včera otestoval dojezd v praxi až do prvního škytnutí... Bylo to vcelku veselé. Vyjížděl jsem z Prahy směr Německo, D8 a na dojezdu svítilo 30 km. Zhruba po 30 km se mi rozsvítil dojezd 0 km, což bylo v té chvíli při ujetí 840 km na nádrž (spotřeba do toho okamžiku na nádrž byla asi 5,1 l/100 km). No inu jel jsem dál a věděl jsem, že na minimálně 40 km to vystačí (vyzkoušeno minule), ale s teorií, že při ukazatelu dojezdu 0 km, je v MQB nádrži ještě zhruba cca. 7 l paliva. Projel jsem české tunely v Krušných horách (již lehce ve stresu jsem si říkal, že když motor škytne, musím se trefit do nouzového zálivu nebo to bude špatné...) Neškytl, jelo se dál, dojel jsem do 50 km vzdálených Drážďan a stále nic...Pokračoval jsem po A4, pak po A14 na Lipsko, stále nic... Najeto již 1000 km (průměrná spotřeba na nádrž v tu chvíli 5,0 l/100 km). Grimma - stále nic a pak přišel škyt. Motor jsem okamžitě vypnul - PC v tu chvíli ukazoval 1027 km, tedy jsem na dojezd 0 km najel ještě lehce přes 180 km!!! Je pravda, že jsem to moc nehonil (100-120 km/h tempomatových), odhaduju spotřebu na těch posledních 180 km asi 4,5 l/100 km. Čili to +/- odpovídá oněm 7 l v nádrži - záleží na každém kolik na ně najede km... No, ta pravá zábava teprve přišla. Jelikož jsem těch posledních snad 50 km držel klíček zapalování opravdu křečovitě - abych mohl motor okamžitě vypnout, což se mi i povedlo, tak jsem jel po německé dálnici v mžiku bez zapnutého motoru. Celkem štěstí bylo, že přede mnou byl zrovna sjezd - cca. 1000 m jsem z mírného kopce doplachtil. Myšlenka byla, raději doplnit palivo někde mimo dálnici, než v odstavném pruhu. Povedlo, sjel jsem a zastavil. Auto z kanystru - 6 l - dotankoval. A startuji - 2s, motor nenaskočil, 2. pokus - 5s a také nenaskočil. To už jsem si říkal, že to není vůbec dobré... Chvilku jsem se uklidňoval, něco zanadával a na potřetí po 5s naskočil - rovnoměrně a normálně. Trvalo přeci jen déle než se do válců dostala zase nafta (z nádrže to jsou dobré 3 metry palivového potrubí a v tom byl jen vzduch). Palivoměr se ani nepohl, dojezd byl stále 0 km, což potvrzuje teorii se 7 zbývajícími litry. Obrázky PC klidně zašlu přes SZ, sem mi to nejde vložit. Tak, co, najde se nějaký další odvážný tester??? Editováno: 4. Únor 2014, autor: marekjez 9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 obdivuji! to by si zasloužilo alespoň pochvalu od moderátorů... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 přidávám se k Hravcovi a obdivuji tu odvahu, na to bych asi neměl, už vůbec ne na dálnici a už vůbec, vůbec né u skopčáků.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeCarter Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 já myslel, že těch cca 7 litrů paliva zbývá v nádrži po ohlášení rezervy, kdy se tedy ručička palivoměru dostane do červené části, tak jsem to tedy pochopil z návodu... ale jestli jsem pochopil dobře zkušenost marekjeze, tak těch cca 7 litru paliva zbývá, když je dojezd 0 km, tedy ručička palivoměru na dně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 Tak jak si to pochopil by to taky mělo být, ale je evidentní, že někdo to myslel jinak a blbě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekjez Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 ano, pochopeno spravne 7l po rozsviceni rezervy + cca 7 litru po rozsviceni dojezd 0 km takze ten akcni radius MQB nebude preci jen tak maly... Myslim, ze ten cil VW je jasny - ukazovat radeji driv nulu, tj. donutit tankovat drive, tj. zabranit stojicim VW u silnic, protoze jim doslo palivo, tj. spatna image... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 no hlavně bych měl bojara z toho tunelu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekjez Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 byly to nervy... Kdyby ty tunely aspoň nebyly ve stoupani (jak v CR, tak v DE), tak by clovek nekam aspon setrvacnosti dojel... Nouzova varianta byl chodnicek v tunelu (asi 2m siroky), ale to by bylo opravdu na nic, navic kamery, policajti atd... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeCarter Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 když se tedy ozve hladové oko tak mi zbývá nějakých cca 14 litrů... to je fajn vědět , jsem měl vždy strach, abych dojel, když se zobrazovalo posledních 10 km dojezd např. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 Super,dík za test.Užitečné info. Já se nedávno strachoval jestli dojedu cca 10km na benzínku,když jsem měl dojezd 0km a ono by to zatím dalo klidně ještě jednu cestu do Brna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.