55rado55 Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 před 22 hodinami, Aldous napsal: Taky jsem měl problém s termoregulátorem....vyčistil jsem jej, včetně tyčinky atd. Ale teplota stoupala o něco rychleji ale nebylo to dokonalé. Tudíž jsem koupil nový termoregulátor, který stal cca 350 Kč. Po výměně mám 90°C za cca 5km jizdy městem a venkovní teplota byla -1.5°C. Proto raději doporučuji už koupit nový termoregulátor. Není to tak velká položka. No ja by som potreboval poradit ci mozem dat ten termoregulator aj do 2008 octavie rs comon rail DSG lebo tie prve modeli ho nemali a fakt mu trva 16 km pri teplote0 aby sa auto zohrialo na 90 a ked som iba skusal na skušku priskrtit tu hadicu kde ma byt ten termoregulator tak to bolo 6km len takze neviem ci ho tam mozem dat či nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milky22 Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 No otazka je, ci bez termoregulatora sa zase dlhsie neohrieva olej v DSG, kedze to teplo sa predsa len nestraca a odovzdava sa oleju cez chladic. Chcelo by to porovnanie s termoregulatorom a bez neho ako dlho trva oleju v DSG dosiahnut pracovnu teplotu :). Predsa len auto kuri aj ked rucicka sa na teplomeri este nepohla, cize nejde o nejaky diskomfort. Ked som porovnaval v Etke vedenie hadic pri CR 1. a 2. generacie, tak je tam dost rozdiel, preto asi pri poruche termoregulatora pri CR 2. gen. voda uz neostava v malom okruhu a neohreje sa to na 90 stupnov ani na dialnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
55rado55 Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 (editace) před 11 hodinami, milky22 napsal: No otazka je, ci bez termoregulatora sa zase dlhsie neohrieva olej v DSG, kedze to teplo sa predsa len nestraca a odovzdava sa oleju cez chladic. Chcelo by to porovnanie s termoregulatorom a bez neho ako dlho trva oleju v DSG dosiahnut pracovnu teplotu :). Predsa len auto kuri aj ked rucicka sa na teplomeri este nepohla, cize nejde o nejaky diskomfort. Ked som porovnaval v Etke vedenie hadic pri CR 1. a 2. generacie, tak je tam dost rozdiel, preto asi pri poruche termoregulatora pri CR 2. gen. voda uz neostava v malom okruhu a neohreje sa to na 90 stupnov ani na dialnici. Obiednal som ho a idem ho tam skusit vložit tak dufam ze to bude ok uvidim co to bude robit ale bavil som sa o tom s mechanikom a hovoril ze nemal by byt ziadny problem Editováno: 8. Únor 2018, autor: 55rado55 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milky22 Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Ak by sa ti velmi chcelo a mas diagnostiku, tak stalo by za to vyskusat ako sa zahrieva DSG olej s a bez termoregulatora :), ze aky to ma vplyv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 No. ja som mal tiez tento problem. Vymenil som termoregulator a vsetko bolo super. Ale teraz cez tuto zimu sa mi zda ze sa to zacalo zhorsovat. Auto sa sice vysplha na 90, a ked uz ju dosiahne tak si ju uz udrzi. Ale pri "vystupe" teplota par krat pri pusteni plynu klesne. A normalnou jazdou po rovine autu trva cca 10 a viac km kym sa na 90ku dostane... Tak neviem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek_golf Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 Panové už to tady někdo chtěl zjistit a myslím se to nedozvěděl a mě to teď taky zajímá: Zkoušel někdo pustit studenou vodu do nového thermoregulátoru ??? Jde o to,že jsem pustil do starého studenou vodu a voda normál prochcala tak si říkám áááááá mám vyhráno,ten je mrtvej. Vzal jsem nový a ta voda ním protekla úplně stejně :/ Není sice origo,je to vahler nebo tak nějak,ale znamená to,že je taky mrtvej??? Termostat je od toho aby nepropouštěl přece ne a je blbost aby protékal a kor nový. Může někdo vzít fakt nový a zkusit do něj jenom pustit trochu vody zda proteče??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasTF Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 Ten 2. termostat starý propouštěl, mechanik mi říkal, že i ten nový...Když tam jde horká voda, tak se otevře úplně a propouští více. Nějaké auta mají ještě jednocestné ventily nebo nějaké Octavie RS termostat ukrytý v hadici tenké... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agent848 Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 No tak to som neskusal pred vymenou... ale davalo by to zmysel. Lebo som premýšľal ze co ho vlastne otvory ked ho neobteka tepla voda... A ona ho obteka minimalne..... ale obteka a ked dosiahne 75 stupnov nahreje sa a otvory sa uplne. Takze to bude asi isto takto normalne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek_golf Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Ok,tak to nebudu řešit. Tím pádem i ten starý byl ok. Po výměně se rychlost ohřevu téměř nezměnila . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milky22 Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 On 2/8/2018 at 8:06 AM, 55rado55 said: Obiednal som ho a idem ho tam skusit vložit tak dufam ze to bude ok uvidim co to bude robit ale bavil som sa o tom s mechanikom a hovoril ze nemal by byt ziadny problem No co podarilo sa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hammerdin Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Ahoj všem, S2, CFFB, r.v. 2010, manuální převodovka. Rovněž mám problém s kolísáním teploty, co jsem pročetl toto vlákno, tak se problém podařilo vyřešit převážně u automatické převodovky. Přišel už někdo na příčinu u vozidla s manuální převodovkou? Všem děkuji za jakoukoliv informaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jordibravo Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 a co si už skúšal?Odoslané z Redmi 4X pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hammerdin Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 V pondělí jedu do servisu, "problém" trvá cca jeden týden. Nechci jít cestou pokus omyl, proto jsem se zajímal o konkrétní řešení. Uvidím, zda budu v pondělí moudřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKo Vloženo 11. Březen 2018 Sdílet Vloženo 11. Březen 2018 Mám stejný motor, při ohřívání se teploza zastavi cca na 85, pak klesne cca o 10 stupňů a pomalu doleze na 90, kde už drží pevně. Předpokládám, že to je způsobené otevřením termostatu. Všiml jsem si toho až přes zimu, pravda je, že dřív jsem na teploměr moc nekoukal, až po přečtení tohoto tématu jsem si toho začal víc všímat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jordibravo Vloženo 11. Březen 2018 Sdílet Vloženo 11. Březen 2018 mne sa zase teplota pri cca 65-70 stretne s teplotou oleja a potom idú spolu hore až na 89.. mechanik vravel že termostat... hadice do chladiča sú studené takže asi len jemne prepustaOdoslané z Redmi 4X pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnnyH Vloženo 28. Březen 2018 Sdílet Vloženo 28. Březen 2018 (editace) V 10. 2. 2018 na 12:53, Mirek_golf napsal: Panové už to tady někdo chtěl zjistit a myslím se to nedozvěděl a mě to teď taky zajímá: Zkoušel někdo pustit studenou vodu do nového thermoregulátoru ??? Jde o to,že jsem pustil do starého studenou vodu a voda normál prochcala tak si říkám áááááá mám vyhráno,ten je mrtvej. Vzal jsem nový a ta voda ním protekla úplně stejně :/ Není sice origo,je to vahler nebo tak nějak,ale znamená to,že je taky mrtvej??? Termostat je od toho aby nepropouštěl přece ne a je blbost aby protékal a kor nový. Může někdo vzít fakt nový a zkusit do něj jenom pustit trochu vody zda proteče??? Dnes mi dorazil nový termostat k DSG, vyzkoušel jsem ho pod studenou vodou a řekl bych, že uzavřený nebyl, jen tak lehce prokapával. Řekl bych ale že to tak má být, jak jinak by se k němu dostala ohřátá voda, když je na odbočce k chladiči DSG? Kvůli problémům s ohřevem motoru jsem radši objednal oba termostaty, chystám se na to zítra, tak snad půjde vše dle plánu.. Editováno: 28. Březen 2018, autor: JohnnyH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto15 Vloženo 28. Březen 2018 Sdílet Vloženo 28. Březen 2018 Zdravím vospolok. Po prečítaní niekoľko desiatok príspevkov o problematickom zohrievaní motora s DSG som sa rozhodol kúpiť nový termostat na DSG. S veľkou radosťou som išiel k mechanikovi na výmenu, ale na moje a na ešte väčšie prekvapenie mechanika bolo, že ja termostat na DSG jednoducho nemám. Mechanik momentálne nemal k dispozícii žiadne iné auto s DSG prevodovkou, aby si pozrel na ktorú presne hadicu termostat namontovať a hlavne akým smerom ho namontovať (na termostate je šípka, asi kvôli smeru prietoku). Preto sa obraciam sem s prosbou o pomoc, na ktorú hadicu a ktorým smerom hadicu umiestniť. Bodli by aj nejaké fotky, resp. nejaký výpis z ETKY alebo neviem čo. Jedná sa o Octaviu 2, 1.9TDi, 77 kW, kód motora BKC. Za všetky rady vopred ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnnyH Vloženo 29. Březen 2018 Sdílet Vloženo 29. Březen 2018 (editace) Tak dnes po výměně (obou) termostatů- jak motorového (spíš pro jistotu, když už byla vypuštěná kapalina), tak pro DSG. Byl to trochu porod, ale vyplatilo se, teď už je vše ok. Pro info posílám fotku pozice pro majitele DSG-ček, šipka ukazuje na pozici termostatu, musí ven filtrbox. Ten nový pouštěl sotva pár kapek, ten starý je vidět na fotce (plně otevřený pod ledovou vodou). Editováno: 29. Březen 2018, autor: JohnnyH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 1. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2018 Tak mě také čeká výměna termostatu 1K0 121 113A (viz obr. výše). Budu si to dělat sám. Měl bych dotaz na ty, co už ho vyměňovali. 1. Je potřeba zmáčknout hanice nebo není potřeba? kolik kapaliny zhruba vyteče, když nebudu zaškrcovat hanice? 2. Zvládnu to sikovkama? Kleště na hadicové spony nemám. 3. jak se vyndavá filtr box? Moc Dík za informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasTF Vloženo 1. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2018 (editace) Ja to už opravené,auto drží teplotu i v mrazech pokud nejedete jen z kopce spousta km...bohužel mi to zajišťoval známý a nezaptal se pořádně. Jen mi řekl, že tam jsou nějaké ventily ještě a ty to dělaly. ( Možná elektricky ovládané...). Manuál 2.0 CR TDI, 105 KW. Hadice u termostatu k automatické převodovce stačí něčim ucpat, něco do ní strčit. Spona jde i sikovkama,ale jde o přístup k nim... Editováno: 1. Říjen 2018, autor: TomasTF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 Tak teď jsem dorazil od auta. Jak sundat filtrbox, jsem ujistil a sundal. Spony jdou i sikovkama. Po sundání hadice (té na které je termostat) z chladiče oleje, začala téct chladící kapalina proudem, jak z chladiče, tak z hadice. Takže jsem hadici zase rychle nandal a vše smontoval a dolil trochou kapaliny, kterou jsem měl v autě. Nedovedu si představit, že někomu vyteklo TROCHU kapaliny, když ty hadice něčím nezaškrtil a otvor v chladiči nezašpuntoval. To prostě nejde. Chci to měnit, ale jak s tou kapalinou? nechat vytéct, kolik vyteče a pak dolít? Nezavzdušní se mi chladící systém? Nemusí se pak nějak složitě odvdušňovat přes diagnostiku? Chlapi, poraďte prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 (editace) Menil jsem v loni a taky mi vyteklo jen trochu ;) tak ze jsem nic nedoleval. Editováno: 4. Říjen 2018, autor: Fanouš Ch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 Zajímavé, a co máš za motor? U mojeho CFFB to teklo proudem. JInak jsem si objednal spony na zaškrcení hadic. Udělám to příští týden. Jetě najedu levým předním kolem na obrubník, aby byl ten termostatt víš. A bude klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo 5. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2018 Mam take CFFB, ale matne si vzpominam, ze jsem to delal u pantaty pred garazi a ta je trosku dokopce. Maximalne co jsem mohl udelat bylo, ze jsem je ohnul nahoru a nekde zaklinil, ale vim jiste, ze jsem nemel zadne svorky. Jeste si myslim, ze jsem snad vyndaval i baterku, abych se tam lip dostal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 12. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2018 Tak dnes vyměněno. Hadice jsem před sundání zaškrtil hadicovými svorkami. Pro lepší manipulaci jsem z chladiče oleje sundal obě hadice. Vše probělo v pohodě. Starý termostat protékal proudem. Nový pouští při 20°C jen trošku. Až bude chladno, napíši, jak se olej ohřívá. Hadicové svorky viz https://pegasdily.cz/sada-skrticich-sroubovacich-svorek-pro-stlaceni-gumovych-hadic-quatros-qs14230?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.