Kami3120 Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Ahoooj tento problém se řeší i na VW clubu, ale tady jste dál Jsem štastný, že už to je snad odhaleno. Mám Passat 2011 2,0 CFGB 125KW DSG už tam mám třetí termostat samosebou problém trvá, zbytečný Vám ho popisovat.. Pije mi to krev a je to jak kdy... Takže jestli to dobře chápu na mém motoru bude u DSG termoregulator, který to způsobuje a výměna bude určitě daleko jednoduší než u samotného termostatu.. Za kolik jste kupovali termoregulátor? Leewharte a u tebe to bylo tím termoregulerem teda? A již v pořádku? Díky za rady a už se těším až to budu mít v cajku, ale obavám se že po Vánocích. :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kami3120 Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Tak mi na Jarově řekli že to č dílu 3AA122101G vubec neznaj a že do meho vinka to vubec nepatri.. tak nevim. Lewharte můžeš mi na to ještě prosím prosím mrknout moje VIN: WVW ZZZ 3CZ BP 33 15 23 bez mezer. Díky moc. ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milky22 Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Kami3120: Pozeram do ETKY na 2011 Passat a je tam na vyber toto: Pricom pri 3C-B-050 000 ten termoregulator v ETKE nie je. Je az pri tej verzii 3C-B-200 001. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kami3120 Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 (editace) No asi je na mě hodně hodin, ale ač se snažím tak to moc nechápu co z tojho pro mě plyne? Díky. Editováno: 19. Prosinec 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milky22 Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Podla mna teda, ked to spravne chapem, tak v roku 2011 boli akesi podtypy passatu. A to 3C-B-050 000 a 3C-B-200 001. No a tvoj zrejme spada pod 3C-B-050 000, kde ten termoregulator nie je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O2kolin Vloženo 22. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2013 Pánové po výměně termoregulatoru DSG problém odstraněn. Najeto zatim necelých tisíc km, dálnice i město a auto drží teplotu bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2013 tak to vidíš Kamile, na VW fóru se člověk doví hovno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pherson Vloženo 22. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2013 a nevite teda nekdo kde je u toho Passata ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kami3120 Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Kami3120: Pozeram do ETKY na 2011 Passat a je tam na vyber toto: passat 2011.JPG Pricom pri 3C-B-050 000 ten termoregulator v ETKE nie je. Je az pri tej verzii 3C-B-200 001. A podle VIN: WVW ZZZ 3CZ BP 33 15 23 zjistíš co se mě týká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milky22 Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Bohuzial nemam ETKU kde sa zada VIN a ukaze mi len diely tykajuce sa konkretneho vozidla. Snad Ti pomoze niekto iny, ale ked ti to nenasli oficialne v origo servise ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 No a tvoj zrejme spada pod 3C-B-050 000 práveže nie....patrí do verzie 3C-B-200 001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Tak mi na Jarově řekli že to č dílu 3AA122101G vubec neznaj a že do meho vinka to vubec nepatri.. nedávaj im žiadne číslo..stačí inakšia koncovka ND a už to nepasuje podľa VIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiRiK Vloženo 27. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2013 Superb CFGB, DSG . I u mě po výměně termoregulátoru problém odstraněn. Motor snadno dosáhne teploty 90C a drží. Díky všem za pomoc a příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kami3120 Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 Superb CFGB, DSG . I u mě po výměně termoregulátoru problém odstraněn. Motor snadno dosáhne teploty 90C a drží. Díky všem za pomoc a příspěvky. Tak to musí být u Passatu stejné, mám také CFGB DSG. Už se teším jak to budu mít také vyřešené. Na kolik tě to a kde vyšlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kami3120 Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 nedávaj im žiadne číslo..stačí inakšia koncovka ND a už to nepasuje podľa VIN No jsou to talenti, ale díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiRiK Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 Tak to musí být u Passatu stejné, mám také CFGB DSG. Už se teším jak to budu mít také vyřešené. Na kolik tě to a kde vyšlo? termoregulátor 1K0121113S jsem objednával v AUTOPLUS II v Mostě za 502,- Měnil jsem ho sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kami3120 Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 to pherson: Ahoj dle Etky by to mělo být pro Passata toto: 3AA122101G měj se fajn David. termoregulátor 1K0121113S jsem objednával v AUTOPLUS II v Mostě za 502,- Měnil jsem ho sám. Tak nevím zda musím objednávat na Passata komplet 3AA122101G což stojí ceníkově 2500,- nebo by stačilo koupit to co píšeš 1K0121113S je to sice Passat ale také CFGB.. Teď je to otázkou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superb combi black Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 (editace) Zdravím všechny, i já mám po výměně termolegulátoru problém s ohřevem a nadměrným chlazením motoru odstraněn. Mám Superb COMBI 2.0 TDI, 2011, CFFB DSG. 140 PS, 160000km. Úspěšný rok 2014 přeje Jarek. Editováno: 1. leden 2014, autor: superb combi black Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattock Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 nevedel by niekto poradit, čo može sposobovat problem pri starsich motorch CBAB. ktore ten termolegulator nemaju ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kami3120 Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Pro zajimavost napište kolik má kdo najetých kilometrů a tento problém? U mě 110tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodger Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 U mě problém taky vyřešen. Zahřeje se rychle a taky konečně topí dle mých představ. Dík, všem a zvlášť Martina V. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubák Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Tak Superb II -motor CFFB - 180tis km... termoregulátor vyřešil 100% problém. Díky !!! Napřed na mě v servise koukali, když jsem se objednal včetně toho co mi mají kde měnit a jak dlouho jim to má trvat ... Díky fóru jsem ušetřil tak 10tis Kč a stálo mě to jen 1 hodinu v servise i s kávou ... Mimochodem, ve Škodováckém servis o problému ví a řeší to prý ve spolupráci s MB tak, že přehrají chování ŘJ, aby ukazovala po zahřátí stále 90st, pokud kolísá teplota mezi 70-90 , protože mají prý hodně reklamací teploty a neví v čem je problém ... A další servis mě už zase tlačil , že mám určitě provalené těsnění pod hlavou a že to chce sundat hlavu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mystif_30 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Tak u me taky termoregulator vymenen a teplota OK a zda se mi ze zacalo radit auto trosku jinak. Je to mozne? Mam DSG a vyzed ze zatacky na 6ku pridani plynu 1500 otacek a pri seslapnuti plynu zacalo auto cukat , tak jsem si padlem podradil a pak uz se to neukazalo.... Nevite co to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 len pre úplnosť,ako to vyzerá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kami3120 Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 Po výměně klid. Ale nechápu princip teto věci tzn ze pružina ztratí svoji silu nebo jak to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.