Přejít na obsah

2.0 TDI CR - špatně se ohřívá motor


vilis1

Doporučené příspěvky

No tak to jsem čekal, volal jsem známému v Porsche a prý jsem jediný v republice kdo má tento problém ( jaká náhoda že :) ) no a prý se podívá do nějakých chytrých příruček jestli někdo něco podobného neřešil. No zatím to jedu teď projet jak se to ohřeje, ráno to bylo po vyměně termostatu ok, odpoledne se vše vrátilo ke starému, tak ještě uvidím teď. Jinak máme auto cca týden tak doufám, že to nebude nic hrozného ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Termostat u mě vyměněn 2x (1x Behr aftermarket, 1x origo škoda) termostat zavřený tím to není!! Každopádně auto úplně normálně topí, čidla to nejsou kontrolováno na diag, teplota oleje koresponduje s nízkou teplotou vody tedy cca do 70°C... Servisy si opravdu neví rady...

Editováno: , autor: O2kolin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže možná mám řešení, dle Etky je v okruhu ještě jeden termostat, tak se pokusím objednat a najít kde je!!!! Kod dílu je 1K0121113A, zde je obrázek obrázek:

 
Editováno: , autor: Lewhart
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem již psal u me je problém sporadický a hlavně na v proměnném rozsahu, tedy dnes studeny motor vyjezd Hradec kral. do Prahy ohřívání super provozní teplotu drží, praha směr zpet na spojce 80°C, následně propadání teploty pri nizke zátěži, opet teply chladic tzn. nekudy tam ta tepla voda jde, hadice na prave straně chladiče nahoře (pri pohledu od klasicky otevřené kapoty) vlažná... Ten termostat na olej me taky napadl ale logicky pokud by pouštěl na chlazení teply olej do chladiče tak nevím jestlu by ti melo vlil. Pánové opravdu nikdo nevi c s tim, nejsem automechanik jsem manualne levej jak šavle a snažím se najít řešení... :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také stejný problém motor CFGB 2,0 CR,DSG 146000km, dovoz Francie že by teplejší klima? Termostat jsem měnil, kontrola čidel G62 a G83 ve vodní lázni při 30st.1720ohmů a 100st.210ohmů je průběh křivky odporu čidel správný. Kontrola (dle návodu ELSY) klapky chladiče zpětného vedení výfukových plynů podtlakem: přetáčí až do krajní polohy plynule a zpět. To čerpadlo č.2 mě nejspíš nevypíná. Sepnout má pri 37C ale kdy má vypnout? Nevím kanál ve VAGU 11.11. pro čerpadlo2 a kterými kanály je to čerpadlo řízené .Teploty na chladiči na omak jsou vlevo teplejší,vpravo chladnější při cca 70C. Na chladiči je to tak asi 45C a 40C ale je to ve směru čerpadla2. Pokud bude termostat otvírat proudí voda opačně! Teď už mám VAG tak že ještě snímač teploty výfukových plynů 1. 3.a 4. ukazují korektní hodnoty. VAG mi nabízí i dvojku: hodnota 0 ale to čidlo ve schéma motoru není. Jo, jsem úplný laik ale nebojím se něco odzkoušet. Ještě toto: kanál 183. temp for EGR sensor after cooler, raw value -270,6 degC. Nevím jestli to může mít souvislost. Chybové hlášení VAG žádné.Díky za každou pomoc Jirka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uplně stejny problem na Passat 2.0 103 kw DSG 150tis km....nemuzu na to prijit uz dlouho a vim min o jednom dalsim cloveku ktery ma to same na Superbu....v autorizovanych servisech o tom pry nevedi ale to se mi zda hodne divne,musi to mit hodne lidi ale ne kazdy si toho vsimne.Jsem zvedavy jestli to nekdo vyresi...drzim palce :)  jen poznatek me to dela jen kdyz vyjedu na dalnici nebo rychlejsi silnici ...ve meste vzdy ohrate ale na dalnici mi to padne klidne pri jizde na spotrebu az pod 60 na ukazateli teploty a olej ukazuje porad min 74 stupnu ......vyreste to nekdo uz !! :D

Editováno: , autor: pherson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výborně ferda25! Po odpojení čerpadla2 přímo na čerpadle, (odpojení ve VAGu při jízdě mě vyhodí "nebezpečná funkce") jde teplota svižně na 90C a drží v jakémkoli režimu jízdy. Voda proudí opačně,vlastně normálně a chladič je v pravo teplý vlevo chladný.  Do ŘJ.zapsána chyba4875- Coolant Pump 2. Po zpětném zapojení a smazání chyby- start a teplota jde hned na 70C

Ještě číslo ŘJ: 03L 906 018 CJ Je to 125KW

Editováno: , autor: JiRiK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyba bude že běží pořád ale nevím kdy má vypnout a ani kanály které ho řídí 

Dám sem ještě toto. Je to z dílenské učební pomůcky 67, http://www.uloz.to/xKrSVDE/67-motor-2-0-tdi-cr-125-kw-pdf
 
Elektromagnetický ventil chladiče
zpětného vedení výfukových plynů
N345
Chladič zpětného vedení výfukových plynů se
připojuje v závislosti na teplotě chladicí kapaliny.
Pokud chladicí kapalina dosahuje teplot do 37 °C
chladič zůstává odpojený. Motor a filtr pevných
částic tak rychleji dosáhnou provozní teploty. Po
překročení teploty 37 °C se chladič výfukových
plynů připojuje.
Elektromagnetický ventil chladiče zpětného vedení
výfukových plynů je elektropneumatický ventil.
Obstarává pro podtlakovou nádobku chladiče
výfukových plynů podtlak potřebný k regulaci
obtokové klapky.
Vliv výpadku signálu
Při výpadku signálu elektromagnetického ventilu
chladiče zpětného vedení výfukových plynů
nemůže podtlaková nádobka chladiče výfukových
plynů ovládat obtokovou klapku. Obtoková klapka
zůstává otevřena a chlazení výfukových plynů je
aktivní. To má za následek zpoždění ohřevu motoru
a filtru pevných částic na provozní teplotu.
 
Ještě k tomu úvaha:kdyby čerpadlo2 jelo pořád nevadil by protiproud od mechanické pumpy?
Nenašel jsem kanál pro kontrolu N345
I když možná je to tady ale jak s tím dál?
obraz při volnoběhu 90C
teplotni_senzor_EGR.jpg
Editováno: , autor: JiRiK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze jestli tomu dobre rozumim ....neco dava spatny signal k cerpadlu2 a ono bezi porad ..proto se motor ochlazuje nebo neohreje vubec.......je tedy treba prijit na to proc RJ dava signal tomu cerpadlu aby porad bezelo je tak ?? tzn ze nejake jine cidlo dava RJ spatny signal .....jaka cidla muzou mit na tohle vliv ? Muzu to zkontrolovat pred VAS ale nejak nevim kde vycist jaka cidla a kolik maji mit hodnoty....zkusim Rizene funkce zitra .....diky za info tohle hodne pomohlo :) prominte pokud to bude blba otazka ale nechapu ze cerpadlo2 ma takovy vliv na snizeni teploty motoru kdyz neni ve vnitrnim okruhu tzn.kdyz prece termostat nema teplotu aspon 80 stupnu zustane zavreny a tim padem by nemelo to cerpadlo mit takovy vliv na ochlazeni toho motoru ne ? 

Editováno: , autor: pherson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tzn ze G83 by muselo ukazovat vetsi teplotu nez je realna na budiku je tak ?? porad nechapu vliv toho vseho kdyz termostat musi byt zavreny pod 80 stupnu ....jak to muze ochladit ceradlo ktere je mimo vnitrni okruh ?? predpokladam ze termostat je porad mechanicky nebo ne ?? 

Jen myšlenka, určitě blbost, ale třeba to někoho nakopne.

Psali jste tady něco o zpětném proudění, že to čerpadlo tlačí opačně, než vodní pumpa na rozvodu.

Nemůže tím pádem jakoby obcházet termostat a ochlazovat motor " z druhé strany".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...