Kami3120 Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 Tak u me taky termoregulator vymenen a teplota OK a zda se mi ze zacalo radit auto trosku jinak. Je to mozne? Mam DSG a vyzed ze zatacky na 6ku pridani plynu 1500 otacek a pri seslapnuti plynu zacalo auto cukat , tak jsem si padlem podradil a pak uz se to neukazalo.... Nevite co to je? Kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mystif_30 Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 (editace) Mam najeto 44tis ale uz to cukani prestalo jako by byla zmatena prevodovka. Ted tyden uplne bez problemu Editováno: 5. Březen 2014, autor: Pawouk Necituj předcházející příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dombo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Caute. Takze aj ja som uz vymenil na passate. Sice je teplo, ale zatial je vsetko OK - dakych 500km. Ak bude mat niekto v buducnosti ten isty problem, tak mozem potvrdit ze aj do passata staci 1K0121113A (original je to presne ten isty diel s rovnakym cislom) a netreba kupovat 3AA122101G, co je to iste len s hadicami navyse. Uspora 70e/1800kc. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcelsk Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 zdravim. mam presne ten isty problem,diel som kupil,rozobral som to ale nenasiel som to... neviete mi poradit...?? motor CEGA 125kw octavia RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcelsk Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 nic? nikto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 máš DSG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcelsk Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 Ano mam dsg a hadica ktora ide od chladica dsg na ktorej ma byt ten regulator je bez neho,ziadna odbocka ani nic podobne a ide rovno do bloku motora...pozeral som aj v etke a nic ani len podobne som tam nenasie...a termostat a cidlo teploty su uz po vymene.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 Co je to za ročník? Jsi první majitel? Jestli třeba někdo neudělal nějakou úpravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcelsk Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 2009 a druhy majitel...nie je to bez uprav...siel som hadicu po hadici ako je to v etke presne to sedi,proste regulator ktory vam sposoboval ten problem tam neni,je len ten problem bez regulatora... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 môžeš hodiť foto tej vrchnej časti DSGčka,kde je ten chladič? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcelsk Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 (editace) mam to presne tak ako je to na obrazku....proste tam ten regulator neni...ale problem mam ten isty ako vsetci v tejto diskusii.... Editováno: 13. Duben 2014, autor: marcelsk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 na akom obrázku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcelsk Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 (editace) uz je to tam Editováno: 13. Duben 2014, autor: marcelsk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Tak se hlásím do "party" vyměněných termoregulátorů.• Oprava 20 minut • Cena 667,- Kč (nákup dílu Autoplus II MOST) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladiikk Vloženo 26. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2014 u mě 2.0 TDI s DSG, také problém v termoregulátoru. Termoregulátor jsem ale opravil a nekupoval nový zatím. Problém byl v tom, že stříbrná tyčka se nevracela při vychladnutí zcela do zavřené polohy vlivem nečistot uvnitř. Tyčka jde vytáhnout kleštěmi, uvnitř vyčistit a dát zpět a problém je vyřešen. Před zamontováním zpět do vozu jsem vyzkoušel, zda termostat otvírá a zavírá horkou vodou z rychlovarné konvice a je to zatím OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 26. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2014 Šikula! Pravda, ten můj byl také uvnitř dost zanešený od nečistot, ale když už jsem měl koupený nový, tak jsem ho tam dal.Tak ať se nám všem ty naše traktory ohřívají tak jak mají! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 (editace) Trochu ozivim toto tema. Dnes jsem jel z Beskyd skoro 400 km a rucicka teploty se dostala max na 70 stupnu. Ani to moc netopilo. Myslite ze to bude termostat? Venkovni teplota od -9 do -6. Kdybych nevez prcka tak me. To zas az tak netrapi. Jinak teplota se zvysovala jen kdyz jsem to drzel na 3 tis. otacek. Diky za napady... Jeste jsem zapomnel dodat ze trosku topil jen predek. Zadek vubec Editováno: 28. Prosinec 2014, autor: keymaker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Byl jsem nasmerovan do teto diskuze. Najeto 194000, vyroba 09/2010, stejny problem s tim ze auto ani netopilo. Jak na svinu jsme jeli zrovna skoro 400 km. Objednavam termoregulator a dam vedet vysledek, ale predpokladam, ze to bude stejne jako u vsech predchozich majitelu... At zije forum :-) vcera jsem byl nasranej jak brigadyr. Vezli jsme trimesicniho prdolku z Beskyd a v aute kosa.... On navleceny jak kdyby jsme ho chteli zahrabat do zaveje :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terezka30 Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Zdravim, myslite ze to muze byt ten samej problém když v zadu mi fouka jen studenej vzduch a ve predu to celkem topi? Mam motor 125kw CBBB. Dik za rady..Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Mne to vpredu trochu topílo. Jako zadna hitposka, ale topilo. Jinak dnes samodomo vymeneno a zkusebni jizda dobry. Ohralo se auto i to topilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terezka30 Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 A topi Ti to i vzadu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaliLasko Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Zdravím.som tu nový a tiež mám rovnaký problém pri Octavia Scout facelift. 2.0TDi CR 103kw MANUAL nabehane cca 18tis. km. pri vypnutom climatronicu sa auto zohreje a drzi 90st. ako nahle zapnem climatronic (bez klimatizacie) rezim AUTO na 23stupnov tak teplota vody aj oleja zacne padat . a nestupa ani pri státi na volnobehu ani pri zataži. bude to to iste? dakujem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 A topi Ti to i vzadu??jestli to bylo na mne, tak zjistim zitra. Zatim jsem jel jen sam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Zdravím.som tu nový a tiež mám rovnaký problém pri Octavia Scout facelift. 2.0TDi CR 103kw MANUAL nabehane cca 18tis. km. pri vypnutom climatronicu sa auto zohreje a drzi 90st. ako nahle zapnem climatronic (bez klimatizacie) rezim AUTO na 23stupnov tak teplota vody aj oleja zacne padat . a nestupa ani pri státi na volnobehu ani pri zataži. bude to to iste? dakujem za radu. ten problém sa týka vozidiel s DSG prevodovkou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaliLasko Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 no prave preto sa pýtam..nevie teda niekto skusenejsi v com je problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.