damien3808 Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Zdravím Škodováci, Pred 3 mesiacmi sa mi do rúk dostala táto trojvalcova neplecha menom 1.2 htp. A keď neplecha tak poriadna. Auto mi zhruba po mnou najazdených cca. 3tkm zacalo robit problemy typu mal som zaradenú rýchlosť a plynový pedal v jednej rovnomernej polohe, auto zrazu samo od seba akoby prestalo reagovat na plyn potiahlo ma trochu dozadu akoby samo auto stlacilo brzdu ale iba trosicku a potom znova islo naplno... potom to znova asi po 500km spravilo... a potom nic. Tak som na to aj akosi zabudol a neriesil. Kolisanie otacok pri tomto aute bola bezna zavada ale teraz mi uz len nekolisu otacky ale motor sam od seba zhasne na kazdom jednom volnobehu. Neda sa stym jazdit. Jazdilo sa na tom aute 2 tyzdne na rezerve tak ze sa furt do novej rezervy iba dotankovalo za par eur.Teraz ked sa jazdilo stale na plnej tak to robilo to iste. Naozaj si uz neviem dat rady. Diagnostika hodila chybu snimaca skrtiacej klapky - nahodilu. Skrtiaca cistena, povodne nastavenia nepomohlo. Vymenena z druhej rovnakej fabie, nepomohlo. Co moze sposobovat tieto problemy? Tlaky mi namerali 14 - 15 - 13. Mam na to nervy v kazdom servise mi povedali nieco ine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Na tu kupu problémů dáváš moc málo informací. Dej sem kód motoru, rok výroby a výkonovou variantu, kilometrovej nájezd co je na tachu plus popiš co se už měnilo nebo kontrolovalo - pak budem chytřejší a naše křišťálový koule se budou mít čeho chytnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damien3808 Vloženo 20. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 AWY / 06/2003 / 1.2 HTP 40 kW / 163tkm (nestočených) Menil sa iba olej pri 150tkm a olejovy filter inac nic. Dnes mi jeden sikovny mechanik povedal ze hlava valca moze byt v riti. Vyfuk drkoce jak svina pred zarezanim a otacky furt klesaju az umieraju. Pri studenom motore je vsetko uplne OK. No pri teplom to umiera vsade. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 ... Tlaky mi namerali 14 - 15 - 13. .... To nevypadá na hlavu, respektive na podpálený ventily. To by tlaky byly podstatně menší. Spíš bych ten problém viděl někde v oblasti dodávky paliva - od podávacího čerpadla v nádrži, přes palivovej filtr a regulátor tlaku až po vstřikovače. A nezapomenout na zapalovací moduly = "fajfkocívky", ty taky na haťapicích občas házejí sporadickou závadu = vynechávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Nemôže byť rozpadnutý kat, ktorý dusí motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 A nemôže to byť jednoducho snimač teploty chladiacej kvapaliny, keď pri studenom je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damien3808 Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Pochybujem o snímačoch, skôr už tie podpálene ventily alebo katalyzátor :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damien3808 Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Presne takto z pohladu vodica vyzera moj problem http://www.youtube.com/watch?v=QNvKez-bIGU volnobeh a hops je to mrtve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tohle video bych tipnul na vadnou cívku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 To sa mi zdá pravdepodobné: Pri studenom motore sú studené aj cievky a keď sa zahrejú tak nejaká asi vynecháva. Niekedy to nemusí ukázať ani chybu, až keď blbne v kuse nejakú dobu. Keď sa už budú vyberať cievky, tak rovno aj kontrola sviečok a tlakov. Hodnota 13 je dobrá, ale rozdiel 15 vs 13 už je dosť. Radšej by som tie tlaky dal premerať ešte niekomu inému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Mám podobnej problém s poškubáváním už asi 10tis,možná dýl,ale nikde žádná chyba,auto jezdí normálně a při přidání plynu se občas zadusí chvilku trvá než se znovu chytí,ale na volnoběh běží normálně,tlaky bych řek,jsou v Tvém případě ještě v pohodě,spíš to bude mit nějakou elektrickou chybu,hodně se takovéhle škubání přisuzuje spojkovému spínači,blbnout může i brzdový a to nemluvím o plynovém snímači pokud to nepíše žádnou chybu tak se bude muset laborovat,já teď budu měnit ten spojkovej tak pak poreferuju.Co jsem mluvil s mym dvorním mechošem tak ikdyž se to čidlo tváří pro jednotku,že je v pořádku nemusí to tak být,ten spojkovej má třeba prý chybu v tom,že ta tyčka co je vněm už nedolehne správně a auto škubne,zatím to řeším,že spojku mačkám na doraz a auto jezdí,nicméně když zapomenu a jenom sešlápnu lehce tak auto hned škubne.Hladal bych to v elektrice,základ je mit nové svíčky a cívky,jestli ještě nejsou měněný tak při 160tis to už maj holky za sebou mě origo vydržely cca 110tis a pak šly postupně jedna za druhou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Tak jako vykopávat spojku VŽDYCKY až na podlahu je základní věc - kdo ji nedělá, zadělává si minimálně na pozdější problémy s převodovkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.