Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím Škodováci, 

 

Pred 3 mesiacmi sa mi do rúk dostala táto trojvalcova neplecha menom 1.2 htp. A keď neplecha tak poriadna. Auto mi zhruba po mnou najazdených cca. 3tkm zacalo robit problemy typu mal som zaradenú rýchlosť a plynový pedal v jednej rovnomernej polohe, auto zrazu samo od seba akoby prestalo reagovat na plyn potiahlo ma trochu dozadu akoby samo auto stlacilo brzdu ale iba trosicku a potom znova islo naplno... potom to znova asi po 500km spravilo... a potom nic. Tak som na to aj akosi zabudol a neriesil. Kolisanie otacok pri tomto aute bola bezna zavada ale teraz mi uz len nekolisu otacky ale motor sam od seba zhasne na kazdom jednom volnobehu. Neda sa stym jazdit. Jazdilo sa na tom aute 2 tyzdne na rezerve tak ze sa furt do novej rezervy iba dotankovalo za par eur.Teraz ked sa jazdilo stale na plnej tak to robilo to iste. Naozaj si uz neviem dat rady. Diagnostika hodila chybu snimaca skrtiacej klapky - nahodilu. Skrtiaca cistena, povodne nastavenia nepomohlo. Vymenena z druhej rovnakej fabie, nepomohlo. 

 

Co moze sposobovat tieto problemy? Tlaky mi namerali 14 - 15 - 13.

 

Mam na to nervy v kazdom servise mi povedali nieco ine.

Na tu kupu problémů dáváš moc málo informací. Dej sem kód motoru, rok výroby a výkonovou variantu, kilometrovej nájezd co je na tachu plus popiš co se už měnilo nebo kontrolovalo - pak budem chytřejší a naše křišťálový koule se budou mít čeho chytnout.

  • Autor

AWY / 06/2003 / 1.2 HTP 40 kW / 163tkm (nestočených) 

Menil sa iba olej pri 150tkm a olejovy filter inac nic. Dnes mi jeden sikovny mechanik povedal ze hlava valca moze byt v riti. Vyfuk drkoce jak svina pred zarezanim a otacky furt klesaju az umieraju. Pri studenom motore je vsetko uplne OK. No pri teplom to umiera vsade. 

... 

Tlaky mi namerali 14 - 15 - 13.

....

To nevypadá na hlavu, respektive na podpálený ventily. To by tlaky byly podstatně menší. Spíš bych ten problém viděl někde v oblasti dodávky paliva - od podávacího čerpadla v nádrži, přes palivovej filtr a regulátor tlaku až po vstřikovače. A nezapomenout na zapalovací moduly = "fajfkocívky", ty taky na haťapicích občas házejí sporadickou závadu = vynechávají.

Nemôže byť rozpadnutý kat, ktorý dusí motor?

A nemôže to byť jednoducho snimač teploty chladiacej kvapaliny, keď pri studenom je to OK.

  • Autor

Pochybujem o snímačoch, skôr už tie podpálene ventily alebo katalyzátor :/

  • 3 měsíce později...

Tohle video bych tipnul na vadnou cívku.

To sa mi zdá pravdepodobné: Pri studenom motore sú studené aj cievky a keď sa zahrejú tak nejaká asi vynecháva. Niekedy to nemusí ukázať ani chybu, až keď blbne v kuse nejakú dobu. Keď sa už budú vyberať cievky, tak rovno aj kontrola sviečok a tlakov. Hodnota 13 je dobrá, ale rozdiel 15 vs 13 už je dosť. Radšej by som tie tlaky dal premerať ešte niekomu inému.

Mám podobnej problém s poškubáváním už asi 10tis,možná dýl,ale nikde žádná chyba,auto jezdí normálně a při přidání plynu se občas zadusí chvilku trvá než se znovu chytí,ale na volnoběh běží normálně,tlaky bych řek,jsou v Tvém případě ještě v pohodě,spíš to bude mit nějakou elektrickou chybu,hodně se takovéhle škubání přisuzuje spojkovému spínači,blbnout může i brzdový a to nemluvím o plynovém snímači pokud to nepíše žádnou chybu tak se bude muset laborovat,já teď budu měnit ten spojkovej tak pak poreferuju.Co jsem mluvil s mym dvorním mechošem tak ikdyž se to čidlo tváří pro jednotku,že je v pořádku nemusí to tak být,ten spojkovej má třeba prý chybu v tom,že ta tyčka co je vněm už nedolehne správně a auto škubne,zatím to řeším,že spojku mačkám na doraz a auto jezdí,nicméně když zapomenu a jenom sešlápnu lehce tak auto hned škubne.Hladal bych to v elektrice,základ je mit nové svíčky a cívky,jestli ještě nejsou měněný tak při 160tis to už maj holky za sebou mě origo vydržely cca 110tis a pak šly postupně jedna za druhou.

Tak jako vykopávat spojku VŽDYCKY až na podlahu je základní věc - kdo ji nedělá, zadělává si minimálně na pozdější problémy s převodovkou...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.