Přejít na obsah

Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna


taktik

Doporučené příspěvky

Předepsaná výměna není, ale u mého motoru 1,2 tsi 63kw z roku 2013 se dá nechat v AS zkontrolovat vytahání řetězu, cenu mi řekli cca 700 Kč za tu kontrolu. Doživotní je životnost auta, to škodovka počítá snad na 5 let a 200tis km:-) Jelikož to samé jsem měl na 1.8Tsi CDAA rok 2012. Najeto 193tis s rozvody z výroby. Při výměně mi řekli v AS, že už to bylo jen otázka času, kdy to hupsne. Nemám důvod jim nevěřit, jelikož přijímací technik je známý a prodejce kamarád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mně to zařechtá i nyní 81tis km jen občas a jen do 1s max 2s. Když nastartuji jezdím v 80% delší trasu jak 20km.  Beru to jako prevenci proti přeskočení, protože tomu nevěřím. A zvuky ať si to dělá jaké chce, TSI má všeobecně různých podivných provozních pazvuků. Člověk se na to nesmí tak upínat. 

A jseš si jistý. gogociku, že Ti  ty rozvody opravdu vyměnili? Řekli si, řetěz protaženej nemá, co bychom mu měnili, pojistku proti přeskočení už to má ( návarek) schrábnem jenom prachy. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jistý si být nemůžu. Ale na horním víku je vidět, že ho přetěsňovali, takže snad jo. Jediná možnost pak je, abych to nechal překontrolovat v jiném servisu. Ale je fakt, že motor jede po nastartování tišeji, než před výměnou.

Editováno: , autor: gogocik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám najeto 82tis., 63kW a rachtá to jenom když nejedu dýl něž 5 dnů, to se stalo jenom jednou za 5 let :-), nebo to dělá, pokud jenom popojíždím a olej se neprohřeje, start poloteplýho motoru. denně  jedu 2x25km a neudělá to nikdy, ani ráno ani odpoledne. olej měním po 12-15 tis., buď Castrol nebo VW LL. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vyměněno.

Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné.

Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6 hours ago, miklisek said:

Vyměněno.

Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné.

Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený. 

Poradil sis s tim aj doma ? Stacil momentak ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...