Říjen 15, 20177 r 164 tisic novej rozvod panenské ticho.To je dobrá zpráva. Když vezmu obstarožní motor kterej končil ve fabii 1 1,4 mpi tak tam byl řetízek a duplex a taky nebyl na furt.
Říjen 15, 20177 r Podívám se, až ji najdu, do faktury, co vše se měnilo. Celkem to vyšlo i po slevách skoro na 9000 v AS, ale říkal, že měnili komplet vše, že to bylo za zenitem.
Říjen 15, 20177 r Jak to mohlo byt za zenitem kdyz vymena rozvodu ( v teto variante s retezem) nema predepsanou vymenu a ted si nejsem jisty jestli ma vubec predepsanou alespon kontrolu. Tyto rozvody jsou preci CELOZIVOTNI. [emoji23]
Říjen 15, 20177 r Předepsaná výměna není, ale u mého motoru 1,2 tsi 63kw z roku 2013 se dá nechat v AS zkontrolovat vytahání řetězu, cenu mi řekli cca 700 Kč za tu kontrolu. Doživotní je životnost auta, to škodovka počítá snad na 5 let a 200tis km:-) Jelikož to samé jsem měl na 1.8Tsi CDAA rok 2012. Najeto 193tis s rozvody z výroby. Při výměně mi řekli v AS, že už to bylo jen otázka času, kdy to hupsne. Nemám důvod jim nevěřit, jelikož přijímací technik je známý a prodejce kamarád.
Říjen 15, 20177 r Se sice da, ale ta kontrola neni bodem v ramci servisni prohlidky. Ano zivotnost vozu se dnes bere 250tis km. O tech 5ti letech bych pochyboval. 700 se mi za podelanou kontrolu zda dost. No ja nic kontrolovat nebudu. Ve 100tis to vymenim tak jako tak a hotovo.
Říjen 16, 20177 r Jen abys nedopadl jako já. Rozvody vyměněny a starty furt stejné. Jen během jízdy je to tišší.
Říjen 16, 20177 r Tak mně to zařechtá i nyní 81tis km jen občas a jen do 1s max 2s. Když nastartuji jezdím v 80% delší trasu jak 20km. Beru to jako prevenci proti přeskočení, protože tomu nevěřím. A zvuky ať si to dělá jaké chce, TSI má všeobecně různých podivných provozních pazvuků. Člověk se na to nesmí tak upínat. A jseš si jistý. gogociku, že Ti ty rozvody opravdu vyměnili? Řekli si, řetěz protaženej nemá, co bychom mu měnili, pojistku proti přeskočení už to má ( návarek) schrábnem jenom prachy.
Říjen 16, 20177 r Najeto 103tkm a ozve se to tak jednou do měsíce po dobu 1-2 vteřin. Motorový olej měním po cca 23tkm, řešit to budu až to bude dělat větší bordel.
Říjen 16, 20177 r Tak jistý si být nemůžu. Ale na horním víku je vidět, že ho přetěsňovali, takže snad jo. Jediná možnost pak je, abych to nechal překontrolovat v jiném servisu. Ale je fakt, že motor jede po nastartování tišeji, než před výměnou. Upraveno Říjen 16, 20177 r od gogocik
Říjen 20, 20177 r Jenom se zeptám, těm co to rachta, jakej jezdíte olej? Já jak do 1,2 tak do 1,8 leju totiž 0W30. Nemůže to být třeba tím? Že je v napinaku rychleji olej a proto to mám po výměně ticho? Jen takový nápad.
Říjen 23, 20177 r já mám najeto 82tis., 63kW a rachtá to jenom když nejedu dýl něž 5 dnů, to se stalo jenom jednou za 5 let :-), nebo to dělá, pokud jenom popojíždím a olej se neprohřeje, start poloteplýho motoru. denně jedu 2x25km a neudělá to nikdy, ani ráno ani odpoledne. olej měním po 12-15 tis., buď Castrol nebo VW LL.
Listopad 3, 20177 r Dneska ráno, jsem poslouchal šedé montecarlo jednoho objemnějšího chlapce a jemu to taky trdlikalo
Listopad 10, 20177 r Tak trdlikání je zpět. Držet startér dýl nepomáhá (a kdo na to taky má furt myslet). Takže jsem pořídil 03F 109 507 F 40 MR7 a uvidíme. Upraveno Listopad 10, 20177 r od miklisek
Listopad 10, 20177 r Zábava, která nikdy nekončí. Ty jsi pohotovej Miklis. Divím se, že Tě to ještě baví, za ty všechny prachy cos nasypal stranou do Rapida už bys měl Superba
Listopad 13, 20177 r Vyměněno. Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné. Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený.
Listopad 13, 20177 r 6 hours ago, miklisek said: Vyměněno. Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné. Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený. Poradil sis s tim aj doma ? Stacil momentak ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.