Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

164 tisic novej rozvod panenské ticho.To je dobrá zpráva. Když vezmu obstarožní motor kterej končil ve fabii 1 1,4 mpi tak tam byl řetízek a duplex a taky nebyl na furt.

Vloženo

Podívám se, až ji najdu, do faktury, co vše se měnilo. Celkem to vyšlo i po slevách skoro na 9000 v AS, ale říkal, že měnili komplet vše, že to bylo za zenitem.

Vloženo

Jak to mohlo byt za zenitem kdyz vymena rozvodu ( v teto variante s retezem) nema predepsanou vymenu a ted si nejsem jisty jestli ma vubec predepsanou alespon kontrolu. Tyto rozvody jsou preci CELOZIVOTNI. [emoji23]

Vloženo

Předepsaná výměna není, ale u mého motoru 1,2 tsi 63kw z roku 2013 se dá nechat v AS zkontrolovat vytahání řetězu, cenu mi řekli cca 700 Kč za tu kontrolu. Doživotní je životnost auta, to škodovka počítá snad na 5 let a 200tis km:-) Jelikož to samé jsem měl na 1.8Tsi CDAA rok 2012. Najeto 193tis s rozvody z výroby. Při výměně mi řekli v AS, že už to bylo jen otázka času, kdy to hupsne. Nemám důvod jim nevěřit, jelikož přijímací technik je známý a prodejce kamarád.

Vloženo

Se sice da, ale ta kontrola neni bodem v ramci servisni prohlidky. Ano zivotnost vozu se dnes bere 250tis km. O tech 5ti letech bych pochyboval. 700 se mi za podelanou kontrolu zda dost. No ja nic kontrolovat nebudu. Ve 100tis to vymenim tak jako tak a hotovo.

Vloženo

Tak mně to zařechtá i nyní 81tis km jen občas a jen do 1s max 2s. Když nastartuji jezdím v 80% delší trasu jak 20km.  Beru to jako prevenci proti přeskočení, protože tomu nevěřím. A zvuky ať si to dělá jaké chce, TSI má všeobecně různých podivných provozních pazvuků. Člověk se na to nesmí tak upínat. 

A jseš si jistý. gogociku, že Ti  ty rozvody opravdu vyměnili? Řekli si, řetěz protaženej nemá, co bychom mu měnili, pojistku proti přeskočení už to má ( návarek) schrábnem jenom prachy. :D

Vloženo (editace)

Tak jistý si být nemůžu. Ale na horním víku je vidět, že ho přetěsňovali, takže snad jo. Jediná možnost pak je, abych to nechal překontrolovat v jiném servisu. Ale je fakt, že motor jede po nastartování tišeji, než před výměnou.

Editováno: , autor: gogocik
Vloženo

Jenom se zeptám, těm co to rachta, jakej jezdíte olej? Já jak do 1,2 tak do 1,8 leju totiž 0W30. Nemůže to být třeba tím? Že je v napinaku rychleji olej a proto to mám po výměně ticho? Jen takový nápad.

Vloženo

já mám najeto 82tis., 63kW a rachtá to jenom když nejedu dýl něž 5 dnů, to se stalo jenom jednou za 5 let :-), nebo to dělá, pokud jenom popojíždím a olej se neprohřeje, start poloteplýho motoru. denně  jedu 2x25km a neudělá to nikdy, ani ráno ani odpoledne. olej měním po 12-15 tis., buď Castrol nebo VW LL. 

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Tak trdlikání je zpět. Držet startér dýl nepomáhá (a kdo na to taky má furt myslet). Takže jsem pořídil 03F 109 507 F 40 MR7 a uvidíme.

Editováno: , autor: miklisek
Vloženo

Vyměněno.

Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné.

Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený. 

Vloženo
6 hours ago, miklisek said:

Vyměněno.

Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné.

Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený. 

Poradil sis s tim aj doma ? Stacil momentak ?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...