Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

164 tisic novej rozvod panenské ticho.To je dobrá zpráva. Když vezmu obstarožní motor kterej končil ve fabii 1 1,4 mpi tak tam byl řetízek a duplex a taky nebyl na furt.

Můžu jen závidět, já najeto 125t km, nové rozvody a řehtá to furt.

Podívám se, až ji najdu, do faktury, co vše se měnilo. Celkem to vyšlo i po slevách skoro na 9000 v AS, ale říkal, že měnili komplet vše, že to bylo za zenitem.

Jak to mohlo byt za zenitem kdyz vymena rozvodu ( v teto variante s retezem) nema predepsanou vymenu a ted si nejsem jisty jestli ma vubec predepsanou alespon kontrolu. Tyto rozvody jsou preci CELOZIVOTNI. [emoji23]

Předepsaná výměna není, ale u mého motoru 1,2 tsi 63kw z roku 2013 se dá nechat v AS zkontrolovat vytahání řetězu, cenu mi řekli cca 700 Kč za tu kontrolu. Doživotní je životnost auta, to škodovka počítá snad na 5 let a 200tis km:-) Jelikož to samé jsem měl na 1.8Tsi CDAA rok 2012. Najeto 193tis s rozvody z výroby. Při výměně mi řekli v AS, že už to bylo jen otázka času, kdy to hupsne. Nemám důvod jim nevěřit, jelikož přijímací technik je známý a prodejce kamarád.

Se sice da, ale ta kontrola neni bodem v ramci servisni prohlidky. Ano zivotnost vozu se dnes bere 250tis km. O tech 5ti letech bych pochyboval. 700 se mi za podelanou kontrolu zda dost. No ja nic kontrolovat nebudu. Ve 100tis to vymenim tak jako tak a hotovo.

Jen abys nedopadl jako já. Rozvody vyměněny a starty furt stejné. Jen během jízdy je to tišší.

Tak mně to zařechtá i nyní 81tis km jen občas a jen do 1s max 2s. Když nastartuji jezdím v 80% delší trasu jak 20km.  Beru to jako prevenci proti přeskočení, protože tomu nevěřím. A zvuky ať si to dělá jaké chce, TSI má všeobecně různých podivných provozních pazvuků. Člověk se na to nesmí tak upínat. 

A jseš si jistý. gogociku, že Ti  ty rozvody opravdu vyměnili? Řekli si, řetěz protaženej nemá, co bychom mu měnili, pojistku proti přeskočení už to má ( návarek) schrábnem jenom prachy. :D

Najeto 103tkm a ozve se to tak jednou do měsíce po dobu 1-2 vteřin. Motorový olej měním po cca 23tkm, řešit to budu až to bude dělat větší bordel.

Tak jistý si být nemůžu. Ale na horním víku je vidět, že ho přetěsňovali, takže snad jo. Jediná možnost pak je, abych to nechal překontrolovat v jiném servisu. Ale je fakt, že motor jede po nastartování tišeji, než před výměnou.

Upraveno od gogocik

Vám co to zarachtá při startu, zkusili jste dýl podržet starter?

Jenom se zeptám, těm co to rachta, jakej jezdíte olej? Já jak do 1,2 tak do 1,8 leju totiž 0W30. Nemůže to být třeba tím? Že je v napinaku rychleji olej a proto to mám po výměně ticho? Jen takový nápad.

Měnil jsem ho hned po rozvodech - Castrol 5W-40 Magnatec C3. 

 

já mám to, co tam nalil servis.Jak řikám, startuju dýl a je klid.

žádná trága, podrž dýl startér.

Podržel jsem a stále stejný traktor při startu.

já mám najeto 82tis., 63kW a rachtá to jenom když nejedu dýl něž 5 dnů, to se stalo jenom jednou za 5 let :-), nebo to dělá, pokud jenom popojíždím a olej se neprohřeje, start poloteplýho motoru. denně  jedu 2x25km a neudělá to nikdy, ani ráno ani odpoledne. olej měním po 12-15 tis., buď Castrol nebo VW LL. 

  • 2 týdny později...

Dneska ráno, jsem poslouchal šedé montecarlo jednoho objemnějšího chlapce a jemu to taky trdlikalo:rolleyes:

Tak trdlikání je zpět. Držet startér dýl nepomáhá (a kdo na to taky má furt myslet). Takže jsem pořídil 03F 109 507 F 40 MR7 a uvidíme.

Upraveno od miklisek

Zábava, která nikdy nekončí. Ty jsi pohotovej Miklis. Divím se, že Tě to ještě baví, za ty všechny prachy cos nasypal stranou do Rapida už bys měl Superba 

Šetřím na MAZDU 6, to je můj sen... (jen kdyby nerezly ty kolejnice sedaček)

Vyměněno.

Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné.

Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený. 

Já to říkám už dlouho, protože ten olej nenapíná, napíná pružina. ;-)

6 hours ago, miklisek said:

Vyměněno.

Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné.

Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený. 

Poradil sis s tim aj doma ? Stacil momentak ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.