Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Koukám že nevědí,ale VAS flash CD měli :kol-47: že ta jednotka před tím chybu nadmořské výšky nehlásila co,vrátit z5 původní soft a hledat zkutečnou chybu to chce! Váha to tutově nebyla,ta to do nouzáku nehodí,spíš to slábne na výkonu a málo kdy jí to píše,N75 výměna dobrý,ale myslím že zlobí senzor tlaku v sacím potrubí,nebo kabeláž k němu,pokud je v cajku regulace na turbu!!!! Já bych přehrál kompletně soft mechanikům,bohužel HW to někdy nedovoluje :kol-33:

Vloženo (editace)

Tak pánové, můj problém, který přetrvával 4 měsíce a auto mi pořád padalo do nouzáku je vyřešeno. I já už byl v koncích a narval jsem do toho 12 litrů zbytečně, ale Přišel jsem na to a spousta lidí za radu zaplatí zlatem. :kol-47:

Závada za kterou bych konstruktéry VW nebo kdo to vymýšlel nakopal tak, ža by v kotrmecích strávily zbytek života.

Jinak bych potřeboval přesně vědět jak se auto chová a kdy to do nouzáku padá. Co napíše Was a co vše jsi už vyměnil. Abych ti případně mohl poradit. Auto mě v posledních měsících tak vyškolilo, že si to nikdo nedovedete snad ani představit. Jo a jestli to máš s DPF nebo ne..

Editováno: , autor: Anihilator
Vloženo

Od začátku vše špatně,nevidím ani číslo závady,ani žádnej log,jen vyměněnou váhu ale hlavně že to flashli ,jo a na palubce svítí univerzální hláška emise do dílny,nicméně bych tu vadnou řj reklamoval tam kde ji zk....li a svěřil to mechanikovy co tomu rozumí a ví co dělá !!!

Vloženo

Mi máme stejne motory ale auta Mitsubishi. Do kopca nabehuje do nudzoveho režimu.RJ vypisuje Kody chýb P0487 , P 0234 , P0407 . Egr ventil vyčistený. škrtiaca klapka vyčistená. No pri zapnutí a vypnutí klúča počuť ako keby bežal motorček a vrzgali ložiska.

Tak som prehovoril kolegu a rozobrali kryt na škrtiacej klapke Motorček sa stale točí a vrzga (piští). Na ňom na dvoch miestach na šneku su vylamyné zúby a ked je klapka otvorená v krajnej polohe na polmesiaci je tiež vylamaný zub. Čiže klapku vobec netočí.

Nechápem, prečo sa motorček stále točí a prečo vylomilo zuby. Veď zuby vyláme iba ked sa zakusí ....

Najprv to musím vymenit a potom uvidím...

Vloženo

RJ vypisuje Kody chýb P0487 , P 0234 , P0407

Reagoval jsem na tvé vlákno ´´olej v sání´´

Klapku novou,EGR zřejmě totéž a turbo zkontrolujte regulaci.

Vloženo

Tak pánové, můj problém, který přetrvával 4 měsíce a auto mi pořád padalo do nouzáku je vyřešeno. I já už byl v koncích a narval jsem do toho 12 litrů zbytečně, ale Přišel jsem na to a spousta lidí za radu zaplatí zlatem. :kol-47:

Závada za kterou bych konstruktéry VW nebo kdo to vymýšlel nakopal tak, ža by v kotrmecích strávily zbytek života.

Jinak bych potřeboval přesně vědět jak se auto chová a kdy to do nouzáku padá. Co napíše Was a co vše jsi už vyměnil. Abych ti případně mohl poradit. Auto mě v posledních měsících tak vyškolilo, že si to nikdo nedovedete snad ani představit. Jo a jestli to máš s DPF nebo ne..

Ahoj, nove turbo ,senzor sani, ventil n79 tusim (ovladani lopatek turba), motor pada do nouzoveho rezimu dle meho zcela bez jakehokoliv duvodu a pravidla, nekdy se rozsviti kontrolky nekdy pouze jede bez turba ale kontrolky nesviti, jindy taha normalne.VAS kdyz taha tak bez chyby, kdyz netaha tak cca deset ruznych zavad. Poradis prosim jak na nej? Kdyztak mai je frantafou@seznam.cz. Diky predem

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Tak ja uz mam opraveno. Byl to kabel z ridici jednotky do turba prej.. A uz je klid. Jezdim uz pres pul rokud v pohode. Hned bych nakopal ve Skodovce nekomu prdel! Za takove kabely. Jeste pulku obmotanou izolackama.!

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím.

Řeším problém s OII 2.0 TDI 2006. Před nedávnem začalo auto při rychlostech padat do nouzového režimu (až když jsem na to šlápl nad 120 km/h, do této rychlosti to táhlo v pořádku a pokud jsem plyn nesešlápl až na podlahu, nebyl problém jet 180 a více), při zastavení se vše vrátilo do normálu a mohl jsem jezdit dále. Ještě podotknu, že to nedělalo vždy, ale prostě "podle nálady?". Dal jsem to do autorizovaného servisu a diagnostika vyhodila několik chyb a technik se vrátil s tím, že to bude chtít "asi"! vyměnit turbo (25 000 Kč). Tak jsem si to nechal ověřit ještě v jednom autorizovaném servisu a technik si nebyl vůbec jistej, co s tím a řekl něco ve smyslu, že to "asi" bude turbem, ale jistý si není a výměna by měla pomoci (cena nějak 27 000 Kč). Tak mi nezbývalo nic jiného, než souhlasit. Řekli mi, že to objednají a pak zavolají. A že zatím můžu v pohodě jezdit. Čekal jsem asi týden a nikdo se neozýval - po celou dobu auto jezdilo bez problémů - tedy nespadlo do nouzového režimu ani jednou. Když nebyla zatím závada, tak jsem jezdil a neřešil to, teď, zhruba po třech týdnech auto zahlásilo jinou chybu a zase spadlo do nouzového režimu - hlásí chybu - "Systém kontroly výfukových plynů" - zkoušel jsem, jestli to nemůže být třeba filtrem, tak jsem to protáhl na vyšší otáčky, ale nic nepomohlo. Opět jsem objednán do servisu, tak jsem zvědavej, co mi řeknou - hlavně teď ani nevím, jestli mě to hází do nouzového režimu díky této chybě nebo díky turbu... Ale rád bych znal názor někoho zde, jestli se s něčím podobným nesetkal nebo neví čím by to všechno mohlo být? Mnohokrát děkuji za informace!

Vloženo

co mas za kod motoru, BKD? To padani do nouzoveho rezimu, jak popisujes na zacatku bude nejspis delat zatuhla regulace na turbu ;), chtelo by to udelat log, popripade vycist zavady. Pri tomhle problemu neni urcite potreba menit turbo za 25tis, ale staci ho vyndat a vycistit regulaci.

Tu druhou zavadu bych pripisoval nejakemu problemu s egr ventilem a nebo muze mit spojitost se zatuhlou regulaci. Zase to chce vzit diagnostiku a vycist zavady co to napise. Mohlo treba odejit nejaky cidlo a nebo egr ventil.

Vloženo

co mas za kod motoru, BKD? To padani do nouzoveho rezimu, jak popisujes na zacatku bude nejspis delat zatuhla regulace na turbu ;), chtelo by to udelat log, popripade vycist zavady. Pri tomhle problemu neni urcite potreba menit turbo za 25tis, ale staci ho vyndat a vycistit regulaci.

Tu druhou zavadu bych pripisoval nejakemu problemu s egr ventilem a nebo muze mit spojitost se zatuhlou regulaci. Zase to chce vzit diagnostiku a vycist zavady co to napise. Mohlo treba odejit nejaky cidlo a nebo egr ventil.

Ano, je to BKD. Nejsem na to žádný odborník, spíš běžný uživatel a zaráží mě přístup těch autorizovaných servisů... Tím "log" myslíš prosím co? A vyčištění turba dělají také v tom autorizovaném servisu nebo je potřeba někam jinam? Můžeš mi, prosím, případně doporučit kde mi tohle udělají? (Praha) Samozřejmě pokud o někom víš. Byl bych za to moc vděčný...

S tím druhým jsem zatím v servisu nebyl, jsem jen objednán. Tak jsem zvědav, čím to bude. Nejlepší by samozřejmě bylo, kdyby to bylo ve spojitosti s tím turbem a dalo se to vyřešit najednou...

Každopádně zatím moc díky!

Vloženo

mam pocit, ze autorizovany servis ani kdyby chtel ti s vycistenim turba nedokaze pomoci ;) ..tam se proste tyhle veci nedelaji. Tim logem myslim zkusebni jizdu s autem a diagnostikou kde se porovnavaji skutecna data a pozadovana, ve vetsine pripadu se tim da zjistim pricina nouzoveho rezimu. Ale takhle od stolu ti nedokazu rict presnou pricinu, pouze ze zkusenosti odhaduju :) . Pokud by si hledal nejaky servis kde ti to jsou schopni udelat, muzes kontaktovat pres sz me a nebo se optej na dieselpowerforum kde je taky par sikovnych mechaniku z Prahy, kteri si budou urcite vedet rady.

Myslim, ze by bylo lepsi vyresit to padany do nouzoveho rezimu a pak se zabivat tim druhy problemem, muze to mit spojitost a zbytecne by jsi vyhazoval penize ;)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Nejspíš to nebude i tvůj případ, ale mě se taky rozsvítila kontrolka systém kontroly výfukových plynů. Po otevření motoru jsem trošku slídil a našel pár chlupů od kuny.Tak jsem hledal dál, a ejhle.... Podtlaková hadička malého průměru překousaná durch. Cesta do škodovky, výměna na počkání a zdarma.Vše zase OK.

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Ahojte, taky mám dotaz, přesně můj problém jsem zde nenašel, tento týden mně auto z ničeho nic ztratilo výkon - OII, 1.9 TDi, 77 kW, motor BXE. Začalo to ve středu odpoledne, nastartoval jsem a auto jak kdyby jelo bez turba. Bylo asi - 2°C. Domů jsem asi 10 km dojel, pořád na ten slabý výkon. Další den to bylo trochu lepší, odspodu mně turbo táhlo, ale někde kolem 2500 ot mně to hodilo do nouzového režimu. Diagnostika -

000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 99940 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:01:05

Freeze Frame:

RPM: 2268 /min

Speed: 80.0 km/h

Load: 88.6 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 2009.4 mbar

Absolute Pres.: 1122.0 mbar

Včera jsme byli v horách, 3x to samé, někde kolem 2500 otáček mně to hodilo do nouzového režimu, potřetí už vyskočila kontrolka motoru a i po vypnutí a nastartování je už motor v nouzovém režimu. Nikdy předtím problém s turbem nebyl, auto má najeto přesně 100000 km. Myslíte, že je to turbo nebo něco jiného? Regulace naklápění lopatek? Na co se mám soustředit? Díky moc.

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Zdravím Vás, mám stejný problém jako Vengly a to : kontrolka motoru + emise do dílny a motor v nouzovém režimu, někdy je v nouzáku i bez kontrolky. Říkali mi, že mám zanesené turbo a lopatky se nenatáčí jak by měly, čistili jsme to nějakým roztokem a auto jelo jak nové, ale vždy to vydrželo maximálně. 4-5 měsíců :(

Závadu to psalo nejdříve překročena horní mez tlaku a teď to píše, že je nedosažena horní mez plnícího tlaku.

Děkuji za rady, už jsem zoufalý ... Trvá to už dva roky.

  • o 5 týdny později...
Vloženo

ahoj lidi,

mám problém potřebuji se dozvědět co by to mohlo být? Auto mi stále padá do mouzáku,svítí mi kontrolka EPC motoru a EMISE do servisu a při jízdě od třetího rychlostního stupně při 1500 až po 3000 otaček mi auto hrozně škube,když stojím na místě tak motor je strašně neklidný.Někdo mi říká že je to setrvák další že to jsou vstřiky.tak nevím ke komu se přiklonit?Porad te

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Nevím, jestli už si to s tím turbem vyřešil, ale měl jsem něco podobného. Bylo to nefunkční čidlo na regulaci tlaku turba -  jenže jsem to zjistil až po repasu turba (normálně sundalo hadici - šlo pořád na max takže se vylágrovalo vevnitř.) Předtím se to projevovalo občasnými výpadky turba při vyšších rychlostech 4,5,6 zařazená. Po chcípnutí vždy ok. 

Jinak ty starty za tepla bych vsadil na teplé starty - Už se to tu řešilo milionkrát - zkrátka nenatočí na otáčky aby se pustilo palivo. V servisu vymění baterku, startér, alternátor. Jenže to je na chvíli a za chvilku je to tu zas.

Editováno: , autor: Pawouk
Edituj svoje příspěvky!
  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...