Přejít na obsah

bric

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení bric

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. 2 Sniper_2003: Já jsem se tehdá ve Škodovce na to ptal a bylo mi řečeno, že hlavně je důležité jezdit na prohlídky dle požadovaných servisních intervalů a nechat si provést všechny úkony. A to že měním olej v mezičase je pro auto jen plus a nikdo se to nedozví.
  2. Liju do toho helix ultra extra, ale měním jej co 15 tisíc km. Vždy po 15 tisících sám a po 30 tisících ve škodovce, ať je přece jen auto kontrolováno někým kdo tomu rozumí a není to až moc často. Navíc mám motor BXE tak kdyby se něco stalo s ojnicemi tak mám aspoň malou šanci, že mně škodovka na opravu přispěje.
  3. Nech si to vyčistit, ale u někoho, kdo tomu rozumí. Já si to nechal čistit v jedné firmě v Ostravě zaměřené na turbodmychadla a ti mi to zprznili jak se dalo. Jel jsem tam s tím, že je zadřená pouze regulace, nic jiného s autem nebylo. Jak mně to vrátili, tak auto padalo pořád do nouzáku, jen při vyšších otáčkách a navíc nefungoval ani egr ventil. Když jsem tam přijel ,tak mně dotahovali baňku, což jsem se později dozvěděl, že vůbec neměli dělat. Auto vůbec nejelo, do nouzáku mně to při 130 km/h a táhlého kopce hodilo vždycky. Tak jsem se obrátil na tdifun z Českého Těšína a až ten mně to dal do pořádku. Narozdíl od té slavné ostravské firmy tomu opravdu rozumí.
  4. Ahojte, taky mám dotaz, přesně můj problém jsem zde nenašel, tento týden mně auto z ničeho nic ztratilo výkon - OII, 1.9 TDi, 77 kW, motor BXE. Začalo to ve středu odpoledne, nastartoval jsem a auto jak kdyby jelo bez turba. Bylo asi - 2°C. Domů jsem asi 10 km dojel, pořád na ten slabý výkon. Další den to bylo trochu lepší, odspodu mně turbo táhlo, ale někde kolem 2500 ot mně to hodilo do nouzového režimu. Diagnostika - 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 99940 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 16:01:05 Freeze Frame: RPM: 2268 /min Speed: 80.0 km/h Load: 88.6 % Voltage: 14.21 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2009.4 mbar Absolute Pres.: 1122.0 mbar Včera jsme byli v horách, 3x to samé, někde kolem 2500 otáček mně to hodilo do nouzového režimu, potřetí už vyskočila kontrolka motoru a i po vypnutí a nastartování je už motor v nouzovém režimu. Nikdy předtím problém s turbem nebyl, auto má najeto přesně 100000 km. Myslíte, že je to turbo nebo něco jiného? Regulace naklápění lopatek? Na co se mám soustředit? Díky moc.
  5. Tak až někdy někdo bude řešit stejný problém, tak to byla opravdu přeplněná klimatizace, tlak média nesmí přesáhnout 25 atmosfér a já jich tam měl přes 30. Takže trochu upustili a klima zase jede. A divili se tomu i v tom servisu., že se jim to prý ještě nestalo :-)
  6. Pánové, všechny vás zdravím srdečně. Snažil jsem se najít odpověď na můj problém zde i na zahraničních serverech , ale neúspěšně. Problém s klimatizací se objevil chvíli po doplnění média, do té doby fungovala perfektně. Hned po doplnění jsem ji na chvíli vyzkoušel a chladila. Pak jsem ji znovu použil asi za 10 dní, chladila cca 10 km, pak přestala. Vypnul jsem a znovu zapnul tlačítko AC, zase cca 10 km jela, pak znovu asi 5 km. Dnes už jela asi půl minuty a přestala chladit hned po tom, co trochu začala. Jinak klima hučí a spotřeba je při zapnuté klimatizaci zvýšená, nefouká ale studený vzduch. Navíc se mi zdá, že se auto při nefunkční zapnuté klimě více třepe. Log níže. Myslíte, že to může být tím, že je klima přeplněná? Log by tomu odpovídal, ale moc se mně to nezdá. Auto: OII, 1,9 TDi, 03/2008, Ambiente Předem moc díky za každou radu. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-820-047.lbl Part No SW: 1Z0 820 047 K HW: 1Z0 820 047 K Component: Climatic PQ35 140 0909 Revision: 00140009 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 1 Fault Found 00229 - Refrigerant Pressure 001 - Upper Limit Exceeded -------------------------------------------------------------------------------
  7. bric

    Komplet brzdy

    marthass: řešil jsem úplně stejný problém taky na OII TDi, na cc-autodily jsem nakonec objednal Brembo Max + Textary, mám je na autě teprve od včerejška. Jinak Textary, které mně přišly, vyrábí Pagid (vyraženo na destičce) a desky Brembo vyrábí taky Pagid (zvětši si obrázek na cc-autodílech). EDIT: Ještě jak jsem si pročítal toto vlákno, tak jsem si všiml, že spousta lidí má problém s kroucením skoro nových kotoučů a hlavně u jedničkových Oktávek. Před časem jsem četl jeden zajímavý článek právě na toto téma, tak jsem si jej znovu našel a naskenoval, třeba to může někomu pomoci. oct1-kotouce_str1.PDF oct1-kotouce_str2.PDF
  8. Tak pokud někdo bude řešit stejný problém, tak je to vyřešeno, parkováky namontovány a se Streamem fungují bezvadně. Montoval Vaša i s tempomatem, je to moc šikovný synek
  9. Ahoj kluci. Chtěl bych parkováky na OII Ambiente vyrobenou 04/2008 a chtěl bych, aby jely na rádiu Stream mp3, které je v autě z výroby. Poptával jsem je tady, pán byl ochotný, ale nabízí nějaké Can 2.0, které s Streamem nefungují (poslední gateway). Mám zkusit teda shánět nějaký jiný typ senzorů? Nebo nechat vyměnit jednotku? Jsem v tomto úplný laik, tak prosím berte mé dotazy s nadhledem. Prolezl jsem si celé forum, ale jsem z toho nějaký jalový. Někde se píše, že to jde na Stream, ale ne na Nexus. Jinde zase, že to jde jen na Bolero. Jinde zase že to nejde na ničem. Asi to bude různýma jednotkama, mohli byste mi prosím poradit v mém konkrétním případě? Moc díky.
×
×
  • Vytvořit nový...