Hravec Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 jj to vím, ale šlo mi o to, jestli nejde u O III zapnout i to opravdové, elektronické hlídání tlaku v pneu, když to mají starší VW v autě žádná chyba není a přes VCDS jsem se nedíval.... podívám se.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Jinak k tomu odkazu na problém co se Ti stal nemáš náhodou uloženou chybu i v ABSu o pravém zadním čidle?? tak jsem napojil a byla tam tato chyba: Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 5Q0-907-379.clb Part No SW: 5Q0 907 379 A HW: 5Q0 907 379 A Component: ESC H75 0333 Revision: 00000000 Serial number: Coding: 1A07629120200A72007A060101CA245846045000608024F0004BF022C0 Shop #: WSC 73430 031 00000 ASAM Dataset: EV_Brake1UDSContiMK100ESP 008020 ROD: EV_Brake1UDSContiMK100ESP_SK37.rod VCID: 3A7BD46ABDFF94CE9A7-806F 1 Fault Found: 016401 - Oxygen (Lambda) Sensor Signals Swapped P0040 11 [008] - B1-S1 / B2-S1 Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 2 Reset counter: 96 Mileage: 20296 km Date: 2014.03.30 Time: 17:53:28 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Ať žije VAG...ve skutečnosti je to tahle chyba: DTC_16401 = RKA+: Tire pressure warning Tím pádem jen díky nerovnostem vozovky to vyhodnotilo opravdu ušlé kolo a tady to jen zapsalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Tak mi to dnes poprvé zahlásilo, že je pokles tlaku a oranžová kontrolka natrvalo rozsvícená. Samozřejmě že jsem se nejdřív zaradoval, jak to krásně funguje, pak zaklel. Zastavil jsem, obcházím auto a na první pohled nic nevidím. Tak si na displeji Bolera vyvolám, které kolo? - a údajně obě levá. Tak to už jsem si říkal, že to asi není možné. Kontrolu jsem vyresetoval (zkalibroval) a jedu dál. Kdyby něco ucházelo, tak by to zase muselo za pár km ukázat. Ale následujících asi 80km už vše OK. Takže dle mě falešný poplach. Bylo mokro, že by mi trochu ujela jenom celá levá strana proti pravé? Nějaké zkušenosti nebo nápady, hlavně vysvětlení, co se asi stalo? Nejel jsem nijak sportovně, ba naopak, obec, rychlost asi 40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 To ověření jsi dělal měřením tlaku pneumatik?? Bez měření to je o ničem, nízko profilové kolo musíš hodně velkou silou palci mačkat abys poznal, že trochu ušlo...Systém po kalibraci, tj. po smazání naučených hodnot, by snad vyhodnotil problém jedině, že by došlo k úplnému protržení pláště. Systém se po provedení kalibrace následně učí a porovnává zda je odchylka v pořádku s uloženými hodnotami. Mokré počasí a dlažba nebo bláto na kole je problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Ne tlak jsem neměřil, jenom jsem na kola koukl v tom momentě, pak asi po 30 km a teď po 80 doma. Na pohled všechna symetricky pořád stejná a v pořádku. Auto je teď v garáži, zítra změřím tlak všech pneu. Když na něco přijdu dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 A jaká musí být diference tlaku v pneumatikách, aby systém ohlásil problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 tak to by mě ta ky zajímalo, nevím, jak je to řešené u OIII, ale u mé u mé O II je to "jak kdy" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Stalo se mi to taky, uz 2x. Poprve jsem zastavil, skouknul, vyresetoval a dal neresil. Podruhe to bylo na dalnici, zase jsem zastavil, tentokrat i zmeril a vsechny tlaky stejne. Jenze to neslo vyresetovat, hlasilo to nejakou chybu, musel jsem vypnout klicek, znovu zapnout a pak uz to slo. Od te doby je pokoj, uz cca 10tis km. Mam za to, ze to je holt software, ten tvori clovek a to je tvor omylny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 (editace) už jsem tu o tom psal, ale protože nezakládám hned kvůli každé prkotině vlákno dal jsem to k sobě, pravda, je to dvojsečné, neb hledači nehledají a píšou... ZDE to je... Editováno: 26. Srpen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 (editace) Aha, moc díky za odkaz. Něco takového mi to namalovalo. U tebe jsem to opravdu nehledal, ale možná by toto vlákno stálo za sloučení s TPMS - Bezdrátová .... - rozhodnutí Pawouka. Dnes to napojím na VCDS a když bude ta chyba u ABS co s tím? Mám ji jednoduše vyresetovat? Editováno: 26. Srpen 2014, autor: boban1108 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 určitě... vymazat... už se mi to znovu neprojevilo ani v chybách tím pádem neobjevilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Provedu! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 Sloučeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 27. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 Tak přesně jak předpověděl hravec i ferda25. Auto asi najelo na díru. Pneu jsem změřil, všechna jsou v pořádku. Ve VCDS byla chyba v ABS, tu jsem jednoduše vyresetoval a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radino Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 Ako funguje kontrola tlaku v pneu? Ohlási pokles tlaku iba pri defekte, resp. pri náhlom poklese tlaku alebo aj pri poklese tlaku napr. časom keď klesne tlak o nejakú tú desatinku ........... dúfam, že sa to tu nikde neriešilo, ak áno tak sorry nikde som to nenašiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 Bere se z rozdílu otáček kol. Kolik % ale musí být rozdíl nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 Sloučeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 2. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2015 No každopádně to pozná změnu zimních pneu za letní (nahuštěných na stejný tlak). Šlo o přehození pneu pořád na stejných AL kolech... a po cca 15km po dálnici to zahlásilo... takže citlivost bude dobrá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Květen 2015 Sdílet Vloženo 2. Květen 2015 Je to zas "jak vytáhnout z lidí peníze" U škodovky,kde to jde přes ABS to beru,náklady jsou minimální U spec.ventilků je to průser.Vidím to u nás v pneuservisu.Lidé si kupují plecháče nebo i Alu na zimu.Aby ji nesvítila kontrolka,kupují ventily,cena od 300 po 1200 ,-Kč.Životnost od 3 do 5 max 6-ti let.Lidé jsou nasraní,že to budou muset měnit,protože podle nové legislativy se to bude kontrolovat i na STK. podle mě docela hovadina.Když jsem dělal autoškolu,učili nás,že před jízdou je řidič povinnen zkontrolovat si mimo jiné i pneumatiky. Pokud chytne rychlý defekt,není co řešit,pokud pomalý,je trouba,že to nepozná. prostě EU už neví,jak tahat z lidí peníze a takových blbostí ještě bude 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 3. Květen 2015 Sdílet Vloženo 3. Květen 2015 (editace) Systém s přímým monitorováním je na "baterky" a to bohužel znamená, že čidla v kolech nejpozději do 6 let odejdou a baterie nelze vyměnit(tj. nutná výměna celého čidla). Jsem rád, že existuje nepřímý systém a ten má vlastně stejné nároky jako funkční ESP. Na pár autech jsem jej už vyřazoval a nastavoval nepřímý. Editováno: 3. Květen 2015, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. Květen 2015 Sdílet Vloženo 3. Květen 2015 Jenže ten nepřímý u spoustu aut Jirko nejde nastavit,což je škoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 31. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2015 .. a který systém se používá u SIII? TPM nebo TPMS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2015 Odpovědět si budeš umět sám, pokud víš, jestli umí SIII zobrazit konkrétní hodnotu tlaku v pneu. Jelikož neumí, tak je to TPM, stejně tak, jako u všech ostatních škodovek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 31. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2015 Vozidlo ještě nemám, takže dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.