Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

. Ty tvrdis, ze hladina je stale stejna. Dival ses nekdy?

Neboj díval. Netvrdím, že u teplýho a studenýho motoru se hladina nepohybuje-není mezi tím rozdíl

 

Tvrdím a reagoval sem na uživatele havrosh co píše nad mím příspěvkem kazdej mesic kontroluju, hladina je konstantni. A když budeš furt kontrolovat studenej nebo jen teplej motor tak by měla bejt hladina stejná a je jedno jak to kontoluješ

 

Ikdyž by se to mělo dělat při studeným motoru, jak už kluci ukázali vejš. Je to i kvůli bezpečnosti bo u rozpařenýho motoru zjistíš, že máš málo, sundáš víčko a můžeš se opařit. Navíc doplňování u studenýho motoru je logický, bo bys pak musel čekat až motor vystydne, dolejt něco, ohřát na STEJNOU teplotu zkontrolovat a pak třeba znova čekat až kapalina vychladne a dolejt.

Vloženo

Jasne, v tomto mas pravdu, nepochopil jsem to... O doplnovani pri studenem motoru zadna, to je jasne. Jen jsem myslel, ze hladina kapaliny nema vysplhat pres max ani pri zahratem motoru. Ale to jsem asi spatne cetl manual. Takze jsem vlastne ani kapalinu nemusel odsavat. Nevadi, uz se stalo. Snad auto zas nebude nadavat, ze je tam toho malo, kdyz je tam v podstate presne mezi min a max.

Vloženo

Ja to zrovna resil u sveho motoru za studena tam mam cca. V pulce mezi max a min. Po zahrati na max a kdyz otevru expanzku pri zahrati tak tam mam cca. pul centaku nad maximem zruba na urovni spoje expanzki. Jinak se mi obcas stava pri velke zátěži, ze expanzka přeteče (stalo se mi to 2x za 4roky provozu) podle manualu je to normální jev který se stává...

Vloženo

To by teoreticky mohla zpusobit kapalina G13, na kterou budiky urcite nejsou kalibrovany a mozna ma trochu jiny odpor nez G12++.

toto určite nie!!!!

žiadna kalibrácia budíkov,žiadny iný odpor.....

Vloženo (editace)

Napadlo me jedine toto, nebo ze by mohly byt nejak zaspinene ty dva draty na mereni stavu kapaliny v nadrzce. To by take zvetsilo odpor. Pripadne oxidace v nejakem konektoru. Nebo te napada jeste neco jineho? Ale resit to stejne nebudu. Ze to reaguje o neco drive je jedno, hlavne ze to funguje.

Editováno: , autor: LucasCZE
Vloženo

Klidne dolit muzes, jen to neprezen. Melo by byt na max, ale pri zahratem motoru. Takze se spis podivej, kolik tam bude po nejake delsi ceste...

 

Tak jsem kontroloval a mas pravdu.

Po delsi ceste, kdy byla kapalina zahrata na 90°, tak bylo presne mezi min/max ryskama

Vloženo

Sorry, radil jsem ocividne spatne, viz vyse. Po zahrati je logicky hladina vys, ale kontrolovat bys mel za studena... Nicmene to mas asi v poradku. Dolit muzes, ale nemusis. Proste za studena mezi min a max... (Za sebe radim nedolivat az na max. Muze se potom stat, ze kapalina ubyva rychleji.)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

A co přesně se ti na tom nezdá? 90°C je normální provozní teplota. Ten budík po zahřátí motoru stejně nic jiného neukazuje. Je tam nějaký interval teploty chladící kapaliny, kdy to pořád ukazuje 90°C (údajně snad v rozmezí 75 - 105 °C, nebo tak nějak, jsem to tady na foru někde viděl). Z hlediska optimální provozní teploty motoru je lepší sledovat teplotu motorového oleje na MAxiDOTu (pokud to ovšem dotyčné auto umožňuje).

Vloženo

Ze neni rucicka presne na stredu 90°, nekde jsem cetl ze teplota ma byt presne na 90 a cokoliv jineho moze znacit problem... Jsem takova citlivka na auto :-)

Jojo, teplotu oleje mam na dotu stale, hlidam si abych auto nepretezoval dokud neni teplota oleje idealni a aby to dobre mazalo

Vloženo

............Abych se priznal, vubec netusim kolik tam bylo kapaliny pri prevzeti..............

 

... Jsem takova citlivka na auto :-)

 

.Abych pravdu rekl nevim. Vsiml jsem si toho az vcera.

Pokud by bylo neco spatne, tak pocitam ze me to rekne dot.

 

Trošku si odporuješ, jednou píšeš, že seš cíťa na auto a přitom nevíš ani jak si měl provozní náplně při přebírání auta.

 

Rafiku neřeš, pokud tě znervozňuje, vem VAG nech si změřit teplotu a až budeš mět 90° proveď korekci ručičky a máš to. 

Vloženo

"a přitom nevíš ani jak si měl provozní náplně při přebírání auta."

 

To me ani nepadlo zkoumat do takoveho detailu. Prodejkyne me otevrela kapotu, rekla, voda, olej, brzdovka, ostrikovace, baterka. Kolik tam bylo vazne netusim.

  • o 3 roky později...
Vloženo

ja by som tento zvuk nazval skôr kvílenie a je to vylucne po nastartovani tak cca do minúty,môže to byt vodná pumpa? Este som ten zvuk nelokalizoval presne, ale kym mi neunika kvapalina nemal by to byt problem,ci? Alebo radšej preventívne vymeniť? Kazda rada dobra ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...