Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • 1 měsíc později...

Super počteníčko moc děkuji :kol-47: :kol-47: :kol-47:

Jeden malý dotaz - už jste někdo na benzinové RS měníl motorový olej?

V servisu jsem dostal informaci že zátka olejvé vany  má utahovací moment 30Nm a tady se píše o nějakém bajonetovém závěru na výpustném šroubu tak jak to tam vlastně je?

 

Díky za odpověď.

Jiříčku, mám najeto cca 4tis/km a dalších pár let to budu dávat do škoda servisu takže opravdu nevím a neměnil

V servisu jsem dostal informaci že zátka olejvé vany  má utahovací moment 30Nm a tady se píše o nějakém bajonetovém závěru na výpustném šroubu tak jak to tam vlastně je?

30Nm sa uťahuje kovový šrób...

 

....tento motor má spodnú časť olejovej vane z plastu,takže je tam aj plastová zátka s O-krúžkom,ktorá sa mení pri každej výmene..uťahuje sa nadoraz,ale OPATRNE (NEPRETIAHNUŤ!!!!)

obj.číslo 06L103801

 

inak súhlas čo napísal Hurikan88 ;)

  • 3 měsíce později...

A jak ten 06L103801 odstraním? Vypadá to, jako by to chtělo nějaký speciální klíč. Díky.

 

EDIT: Tak údajně postačí široký plochý šroubovák :-)

Upraveno od swenak

  • 3 měsíce později...

Není to tady úplně on topic, ale když už je tady ta dílenská učební pomůcka - nemáte někdo i 86 Systém START-STOP ve vozech Škoda (ev. jestli je i jiná varianta přímo pro tento 2.0 TSI). Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je START-STOP dobro nebo zlo :-)

  • Autor

Není to tady úplně on topic, ale když už je tady ta dílenská učební pomůcka - nemáte někdo i 86 Systém START-STOP ve vozech Škoda (ev. jestli je i jiná varianta přímo pro tento 2.0 TSI). Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je START-STOP dobro nebo zlo :-)

Všelijaké učební pomůcky jsou k nalezení vždy v sekcích "Ostatní" u jednotlivých typů škodovek. Tento konkrétně třeba ZDE. Stačí použít vyhledávání. ;)

  • 1 rok později...

Link na video se servisnímy tipy. Ušetřili 100g na plastové vaně místo kovové, ale kolik asi dělá úspora v penězích? Za chvíli si budeme vše tisknout doma na 3D ...

 

ještě ta vana jde, jenom to servisáci nesmí rvát šroubovákem :) ale s velkým citem.

post-78913-0-14517400-1467119475_thumb.j

To si myslím, výměny oleje to pěkně prověří. Je závit výpušťáku přímo v plastu nebo je tam zalitá kovové vložka?

 

Bože, beru zpět, teď jsem si to pročet ještě jednou, a ono to má jen plastovou zátku s bajonetem ...

post-15741-0-89046000-1467122750_thumb.j

 

Mimo to, zvětšená vůle pístu pro omezení tření, hezký, jakpak asi vypadají kroužky, poučili se z předchozí generace? Jsem moc zvědav na zkušenosti po 100t km.

Upraveno od rayx

černej plast to je. musí se opatrně no a opravdu si být jistý, že se šroub zarazil.

  • 5 měsíců později...

Ahoj ve spolek, můžete někdo napsat, jaké jsou varianty (typy) motoru 2.0 TSI? Jsou některé série podařenější, jiné horší?

 

Uvažuji o koupi RS s VIN TMBAE7NE2F0038082, můžete někdo ověřit, jaký typ tam je? Mohl by mi někdo kouknout do servisní historie a případně přes SZ sdělit, jestli tam není něco "zajímavého"?

 

Děkuji za reakce.

 

 

Upraveno od Malawi

  • 1 měsíc později...
V 20. 1. 2014 na 21:43, Pawouk napsal:

Učební pomůcka týkající se i tohoto motoru.
Motory-1.8-l-a-2.0-l-TFSI-(řada-EA888).pdf

RS 2.0 TSI 162 kW.jpg

 

Můžeš sehnat popis k motoru 2.0Tsi/132kW je montován do Tiguanu a bude i v Kodiaku.

Diky.

Poplatek je v pohodě,ale v tom se nevyznám ....

  • 1 měsíc později...
  • 3 měsíce později...

Motor 2.0 TSI EA 888 v Octavii RS 245 FL už nemá kombinaci nepřímého a přímého vstřikování ?!

Dočetl jsem se v měsíčníku Automobil Revue č.7  str. 24 tyto informace ohledně modifikace motoru v Octavii RS 245 (cituji):

"... přepracované sání s novou vysokotlakou soustavou přímého vstřikování, díky níž odpadla potřeba kombinace s nepřímým vstřikováním do sacího traktu. Přechází se na řidší olej specifikace 0W-20, s čímž souvisí použití jiného olejového čerpadla, modifikovaného turbodmychadla a nových pístů s třetím stíracím kroužkem. ..." 

V technických parametrech pro RS 245, které uvedl Pawouk v sekci ostatní,  je ale použití kombinovaného vstřikování uvedeno. Neví někdo podrobnosti? Co je pravda, Boleslav  informace záměrně neuvádí?

 

Byla by to zase jedna změna k horšímu a snaha ušetřit. Připomenu jen některé výhody kombinovaného vstřikování:

čistý sací trakt, nouzové dojetí v případě závady na vstřikovači jednoho systému, nižší spotřeba v některých režimech jízdy ...

A co ten olej.

Já měl za to, že zavedení nepřímého vstřiku bylo právě kvůli Euro 6, kdy motor neprodukuje tolik sazí.

  • 1 měsíc později...

Odpovím si sám, odpověď jsem našel v posledním Světu Motorů - technika speciál 3/2017 , článek redaktora M.Vaculíka (díky Pawoukovi, který dnes přidal do sekce Ostatní):

 

Test OIII RS 245 část.pdf

Upraveno od mirek22

  • 4 týdny později...

Díky!

  • 2 měsíce později...

Dobrý den

marně hledám nějaké podrobnější info motoru "245" (jako předešlé popisy )  a také informace o nové 7°DSG která je již v octavii RS 245 montována, ale nic se o ní neví.

Pokud budete mít někdo větší štěstí a nebo možnosti dejte echo.

Děkuji

  • 5 měsíců později...

Zdravim vespolek, chtel bych se zeptat zda Octavia RS 2.0 TSi 162kw 2013-2016 ma opravdu plastovou vanu nebo to byla inovace az u nejakeho konkretniho rocniku. Diky!

 

Upraveno od c00per

Měl jsem Octavii RS 2.0 TSI 162 kw vyrobenou 18.12. 2013 a plastovou vanu již měla.

Nyní u RS 245 180 kw je také a úplně stejná.:mellow:

  • 2 měsíce později...

Dobrý den vespolek!

Přemýšlím nad koupí ojeté O3 RS v benzínu s motorem 2.0TSI a rád bych se zeptal na zkušenosti s tímto motorem (jelikož jezdím v 80% město diesel jsem zavrhl kvůli většímu množství věcí které by se mohlo pokazit a ať to netrápím cukáním po městě). Manuál / automat je mi asi jedno.

Jsem škodou dosud nepolíben a zajímá mně spolehlivost tohoto motoru, na co si dát pozor .. a také jestli se neženu do nějaké pasti :-) Počítám s autem mezi 400-500tis s nájezdem do 100k kilometrů. R.V. okolo 2014. Tak třeba mi to tu někdo rozmluví, že to nebude moc dobrá volba v této finanční relaci :-)

Moc díky za jakékoliv rady!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.