loksik.lubos Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Zdravim v poslednej dobe som zistili ze mi oneskorene zacina tahat turbo predtym mi ho zapinalo uz pri 1500 trojka v kopci a islo a teraz pomali az od 2000 zacina tahat v com moze byt pricina diagnostika nic nehlasi. Auto taha ako ma ked je v otackach len neviem prist preco zacalo turbo oneskoreno tahat az nad 2000 otacok.Motor 1,9tdi 81kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Hanák Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 to tvoje turbo má naklápěcí lopatky nebo nemá?jestli ano tak můžou být zatuhlí,takže si myslím že by to pak chtělo vyčistit,ale slyšel jsem že 81-ky mívají problém s trubem po určitých kilometrech,ale nevim co je natom pravdy,a jestliže máš naklápěcí lopatky na turbu,tak se utoho doporučuje minimálně jednou za týden alespoň vyhnat to na 4000 otáček aby ty lopatky nezatuhly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 ....Motor 1,9tdi 81kw = naklápěcí lopatky. Jenže jejich zatuhávání spíš způsobuje pád do nouzového režimu, nouzáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Hanák Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 to je možný,ale z nějakýho důvodu přeci musejí zatuhnout né? a aby se to minimalizovalo co nejmíň tak se doporučuje vyhnat to právě přibližně jednou za týden na čtyři tisíce otáček aby nezatuhly,jinak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Hanák Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 alespoň jsem to četl v časopise svět motorů myslím že to bylo anebo autotip,ale nejsem si jistý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Však jo, ale já nepsal, že nazatuhávají a že se nemá motor "protáhnout", ale psal jsem, že jejich zatuhnutí se projevuje jinak než co popisuje Luboš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 Ten krásnej turboefekt by měl podle mě přijít právě kolem 1900 - 2000 ot. Mám 81kW ASV, vyčištěný turbo (by Huml), vyměněnou regulační baňku a nová těsnění - a zátah turba cítím právě kolem 2tis. otáček. Nejvíc je to cítit při té trojce; takže si myslím, že by to neměl být problém, pokud motor a turbo pořádně táhne a nepadá kolem tří tisíc a výš do nouzáku, nebo nehouká jak sova... :-) Ale možná bych pro jistotu mrkl na baňku regulace. Jestli jde ta tyčka, co z ní vede k turbu, zmáčknout lehce a bez odporu, tak by mělo být naklápění ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
figo16111 Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 Ja mam tiež ASV a tiež mi auto zaberá od 2000ot. čo predtým zaberalo už pri 1500-1600ot., regulacia funguje ale nie v celom spektre polohy a ide ťažko stlačiť ale ked nastartujem tak sa stiahne sama. Vaha by mala byt OK pretoze auto taha az do obmedzovača ale niekedy autu prepne a od 3000ot. ide slabo, ale len niekedy, viete co s tym ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr1985 Vloženo 21. Březen 2016 Sdílet Vloženo 21. Březen 2016 taky si myslím že 1800 - 2000 otáček je ideální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 26. Březen 2016 Sdílet Vloženo 26. Březen 2016 (editace) no neviem malo by so to brat od spodu uz od 1600ot treba to zlogovat a hned vies na com si,treba pozriet predpetie na banke ci nie je prilis velke to tiez ma za nasledok slabeho spodku!podtlaky a pod.... Editováno: 26. Březen 2016, autor: sparco gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
general stokurev Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 ventil N75 a mrkol by som sa aj na hadičky, preventívne by som vystriekal váhu vzduchu a snímač tlaku pred intercoolerom izopropylalkoholom niekto tvrdí, že na to stačí aj čistič bŕzd z Tesca, ale neviem, či nepoškodí tie odpory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 15. Duben 2016 Sdílet Vloženo 15. Duben 2016 vaha sa nikdy necisti!!!!!treba log Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
general stokurev Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 prečo by sa nemala čistiť? často je tak zasratá od mastnoty a polepená nečistotami ... áno, mechaniky by som ju nečistil, je to jemné zariadenie, ale vystriekať izopropylalkoholom prečo nie (samozrejme nemyslím tým pod tlakom z kompresora, ale zo spreja) počul som už o tom, ako vyčistenie váhy množstvu ľudí pomohlo a zachránilo ich pred kúpou novej. to je hneď 80 € verzus 3-4 € Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanTDI Vloženo 9. Květen 2016 Sdílet Vloženo 9. Květen 2016 Zdravim Pani Ja som zhruba pred rokom absolvoval cistenie turba nakolko sa sekalo a motor netahal od vtedy v poho. Len mam jednu otazocku mam 81kW ASV turbo zopne zhruba niekde okolo 1800-1900 otackach ale nie vzdy je tam ta kopacka do sedacky niekdey je to bomba a auto leti ale niekedy to pri tych otackach nespravi auto taha ale neni tam ten kopak do sedadla.Ma to byt vzdy alebo je to aj od polohy zoslapnuteho plynu? Neviem ci je to len moj subjektivny nazor ale ked rano vychadzam z garaze tak kope ale ked sa po zhruba pol hodine vratim nosim polovicku na vlak uz to nespravi uz je ten rozbeh pri tych istých otackach plynuly bez kopaku do sedacky. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirec005 Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 (editace) Zdravím mám jednotkovú ovcu combi s 1.9 TDI 81kw. Mám strašne taký pocit že to auto tiahne strašne slabo. Jedine čo má oprie do sedačky je dvojka. Turbo začína ťahať až od 2000-2100 otáčok (neviem či je to normálna hodnota) a keď mam na trojke už 3000-3500 otáčok tak akoby turbo vypne a zrýchľuje to ako keby má niekto zozadu tlačil. Akoby zrýchľovania fáza bola iba medzi 2000 a 3000 otáčkami. necakam od toho že to pôjde ako Ferrari ale keď mame doma 1.9 66kw a ide to ako šíp a to moje je trošku viac lenivé tak mi to je divne. Pavučiny z výfuku vymetám pomerne často. Máte nejake rady že čo sa mohlo tak stať? Alebo kde je problém? Ďakujem Editováno: 23. Květen 2020, autor: Mirec005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Problém může být na mnoha místech. Počínaje špatným nastavením předvstřiku dle teploty nafty, po turbo na odchodu. Takže začni s diagnostikou, ta by měla napovědět co začít vážně podezírat a co vynechat z úvah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.