Přejít na obsah

Jakub Hanák

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jakub Hanák

  • Narozeniny 13.12.1990

Oznámení Jakub Hanák

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. lidičky prosím vás,jak se vandavá spínač brzdových světel,vím že je pod pedálem,jenže jsem ho dokázal akorát odpojit a nic víc,nejsem ztoho vůbec moudrej,mám octavii 1 1997 66kw 1.9 tdi,nesvítila mi kontrolka žhavení,oprava mě stála asi pěťo,jezdilo to a teď zase nesvítí,jenže relé žhavení je cajk,tak co tady čtu tak radíte vyměnit spínač brzdových světel,jen nevím jak ho dostat ven zatím díkes,kdyžtak můžete odpovědět na email :Hanak99@seznam.cz ale i na moje číslo 606285750.
  2. lidičky prosím vás,já ten samostav našel,ale protože to bylo tak zatuhlý a zarezlí,tak jsme ten jeden buben(pravej) museli sundavat pajcrama,mám tam všechno noví,bubny na obou stranách,prasátka i pakny,ale stejně se to hřeje po ujetí pár kilometrů,jediný co jsem nechal starý tak jsou lanovody na ruční brzdu,protože choděj oba tak jsem zatim nechal starý,nemůže to být třeba tím jak se hřejou i tak že se někde udělala ploška?protože to praví kolo škrtá anebo dře jenom v jednom místě,prosím vás o radu,já jinak nevim čím to může být
  3. alespoň jsem to četl v časopise svět motorů myslím že to bylo anebo autotip,ale nejsem si jistý
  4. to je možný,ale z nějakýho důvodu přeci musejí zatuhnout né? a aby se to minimalizovalo co nejmíň tak se doporučuje vyhnat to právě přibližně jednou za týden na čtyři tisíce otáček aby nezatuhly,jinak nevim
  5. určitě to má cenu opravovat,to co půjde vytáhnout tak vytáhnout,jinak ty dveře bych dal asi možná jiný,třeba z vrakoviště(jestli nepůjdou vybouchat nebo podobně),práh se dá sehnat docela levně,takže porovnat jak psal tady foxman a jezdí se dál
  6. to tvoje turbo má naklápěcí lopatky nebo nemá?jestli ano tak můžou být zatuhlí,takže si myslím že by to pak chtělo vyčistit,ale slyšel jsem že 81-ky mívají problém s trubem po určitých kilometrech,ale nevim co je natom pravdy,a jestliže máš naklápěcí lopatky na turbu,tak se utoho doporučuje minimálně jednou za týden alespoň vyhnat to na 4000 otáček aby ty lopatky nezatuhly
  7. každý turbo před namontováním se musí nechat vyvážit,jinak ho zničíš,vyjímkou je uplně nový anebo u ověřenýho prodejce koupený turbo,to už je připravený na namotování
×
×
  • Vytvořit nový...