Luman Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) Sice trochu OT, jelikož je to zatím na O2, ale našel jsem na netu toto: http://www.skoda-dily-skladem.cz/filtr-pevnych-castic-octavia-ii-common-rail-1k0131723ag.html Pokud je to originální díl jak inzerují, tak za tu cenu pomalu přestane být DPF strašák, ale spotřební materiál. No, ale my s O3 si budeme na takovou cenu ještě pár let počkat. Editováno: 25. leden 2014, autor: Luman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 No jo, je to strašák. Na Citroena C4 1,6 Hdi stojí asi 8 000 Kč. Ale DPF je zkrátka špatně. Po nás potopa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tak dneska jsem si při příjezdu domů konečně všiml regenerace DPF(ne,že by byla první,ale vždycky na to zapomenu)projevující se zvyšenýma otáčkama na volnoběh cca 1000 a aktuální spotřebou cca 0,9-1L.Tak jsem to jel ještě dopálit.Dle návodu jsem jel na 4 s ot.1800-2000, vše proběhlo o.k.Máte někdo odzkoušeno jestli se to dá nějak urychlit, třeba jizdou na 3 s ještě vyššími otáčkami?Příště ještě otestuju co na regeneraci říká Stop/start systém,jestli mi při zastavení nechá chcípnout motor. Jinak jsem dnešní krásný den stihnul přezout na letňáky,navštívit kamaráda v Pavlově a zakončit den s příjemnou spotřebou 5,2L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 To já když přijedu domu a zrovna to běží tak na to kašlu, ono se to udělá příště, to co píšou v návodu je nutné jen v případě že je regenerace několikrát přerušená a nasvítí se už kontrolka, pak bys měl udělat to cos udělal, jinak je to zbytečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 No já jsem právě myslel,že tím alespoň trochu předejdu rozsvícení té kontrolky.A věděl jsem,že ráno pojedu jen kousek do práce,který by na regeneraci nestačil.Takže to vlastně, minimálně pro klid duše,zbytečné nebylo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 (editace) Ať jdou do haj** s tímhle vynálezem.. Jeden z důvodů proč jsem již nešel opakovaně do nafty. Jinak již existuje firma která to dokáže údajně vyčistit za třetinu ceny novýho filtru . Což je dobrá zpráva. Ale co přijde od příštího roku s Euro 6 to bude teprve něco pro nafotvý osobáky. Editováno: 21. Březen 2014, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 (editace) Memory to čištění nevím jak funguje, nebo mas s tím nějakou zkušenost? Viewere jestli budeš mit auto par let,tak to řešit nemusis Editováno: 21. Březen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 4 roky záruka a nové..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 kokta7 > Měl jsem dvě nafty. Jednu mi ukradly po roce a druhou jsem prodal po 15 000 km. ´Takže zkušenost s DPF naštěstí žádná , Jen jsem jak divej kupoval a dolejval aditivum abych zlepšil kvalitu a spalování právě kvůli případným problémům s DPF. I tak jsem trpěl neustálou lehkou schizofrenii kdy na mě zabliká kontrolka DPF a co budu v tu chvíli dělat, Už ne děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Záblesky budoucnosti, prej DPF i v benzinech, tak uvidíme. Jinak jsou firmy co dělají repas DPF, ale jestli to jde třeba u každého typu, to jsem nezjistoval. Kdyz jsem málem koupil Mondeo, tak tam typek říkal, že se ten filtr narozdil od jinych značek aut, dá lehce vymontovat a stačí ho jen proprat vapkou a máznout to přes diagnostiku:-) jestli kecal nevím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Až to bude v benzínech tak to určite nebude DPF ale bude se to jmenovat jinak. Ale určitě to taky jednou přijde. Třeba s EU7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 A jak často pozorujete, že probíhá regenerace filtru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Kazdych cca 800 - 1000km, zelezi na stavu a zaplneni filtru 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Tak to možná tu regeneraci ani nepoznám, pokud proběhne za delší jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Ano vetsina lidi ji nepozna :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Tak první regenerace už proběhla a vypozorovat se to dá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 netvrdim, ze to poznat nejde, jen, ze to vetsina lidi nepozna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 30. Březen 2017 Sdílet Vloženo 30. Březen 2017 až na to že ve 260 tisích se u 1.6 i 2.0 naplní filtr na 70g a počítač ti hodí kontrolku aby jsi ho jel vyměnit, nehledě na to jaká je realita ;-). Naplnění totiž počítač počítá podle km, nikoli dle reality. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 31. Březen 2017 Sdílet Vloženo 31. Březen 2017 Kontrolka neznamená abys ho jel vyměnit. Jak tady vidím ty příspěvky a dotazy tak ty návody co máte k autu snad nikdo nečte.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 31. Březen 2017 Sdílet Vloženo 31. Březen 2017 když hlasí že je plný a diag hází 70g tak asi plný bude :-). Počítač přičítá oil ahs po 1k o 0,002g Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 V 21. 3. 2014 na 7:34, viewer napsal: To já když přijedu domu a zrovna to běží tak na to kašlu, ono se to udělá příště.... To bych nedělal. Při regeneraci je spalinový trakt zahřátý do červena. Lepší je dát si ještě pár km navíc, doregenerovat, trochou to vychladit a teprve pak chcípat motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 blbost, zbytečně vyjíždí naftu, když je motor vypnutý déle jak půl hodiny tak se celý proces zapne znovu od začátku po zahřátí motoru při další jízdě. Utopie kvůli tomu projíždět dál auto. Navíc ve městě v raní dopravě např. to ani snad není přínosné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Záleží na přístupu každého soudruha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 25. Březen 2018 Sdílet Vloženo 25. Březen 2018 Představa, že přijedu do cíle a místo vypnutí motoru si zajedu dát ještě “kolečko”, dokud se regenerace nedokončí, je pro mě osobně úsměvná. Přijedu, vypnu a odcházím. Ať si to tam hučí jak chce. To auto stejně žije svým životem:-). 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. Březen 2018 Sdílet Vloženo 25. Březen 2018 Toto je z Tvé strany legitimní. Prostě jezdíš a nic neřešíš. Až nastane problém, máš tam kontrolku. Pak je otázka, jestli na technickém vláknu o DPF neztrácíš jen čas. Sem prostě chodí lidé, kteří něco navíc ohledně aut řešit chtějí :-). Osobně jsem auto při probíhající regeneraci nikdy nechcípnul. Dal jsem si ještě 5km "kolem komína" a další 2 km aby se vychladil spalinový trakt. S tím souvící, že jsem řešil jak tu probíhající regeneraci poznat. Zcela chápu, že pro někoho jsem byl píčus, který řeší to co on by neřešil nikdy. Holt každý má nějaký koníček. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.