Přejít na obsah

Garanční, servisní prohlídky


Sanek81

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, nedávno jsem koupil O3 1.6 TDI, najeto 119 tisíc km. Nyní mám najeto 121 tisíc a hlásí mi to Servisní prohlídka za 19 dní. Nevíte někdo jaké úkony při této prohlídce dělají? Jelikož již auto není v záruce, tak to do autorizovaného servisu dávat nechci. Dle palubního počítače olej ještě v pořádku. Případně nějaké tipy co raději vyměnit. Auto jsem koupil přes Škoda Plus a všechny servisní úkony mám zaznamenány v servisní knížce a vždy to bylo v autorizovaném servisu. Děkuji za případné rady. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej sa meni po 30 000km alebo po 1 roku, pripadne ak nie je dobra kvalita oleja budes vyzvany skor. Podla hlasky to vyzera na posledny servis pred rokom, cize olej treba vymenit. Kedy bol olej meneny naposledy? Pokial nevies, radsej ho vymen. S tym suvisi aj vymena olejoveho filtra.

 

Pokial nemas kompletne servisne informacie ako bolo o auto starane doposial, tak urcite vymen aj vsetky filtre.

 

Kompletny servis pri 120 000km ti da niekto skusenejsi, pripadne prelistuj celu tuto temu.

 

Manual alebo DSG?

Editováno: , autor: qwertyx64
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na své služební O3 1.6 TDI mi vyskočil olej už po 15 tisících. Jinak momentálně ukazuje výměna oleje 14700 Km nebo 382 dní. Myslím, že dávali nový před prodejem vozu. Ale dle posledního záznamu v servisní knize to mělo výměnu v květnu 2017, když to mělo 106 tisíc.

Jedná se o manuál.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎01‎/‎05‎/‎2018 na 13:20, pub24 napsal:

Tak ten uz jsem taky zkusil..:-)

 

Odpoved:

Děkujeme za Váš email. Bohužel na infolince nedokážem podle čísla zjistit o jaký zásah se jedná. Obraťte se prosím s Vaším dotazem na autorizovaný servis, kde Vám technik Váš dotaz určitě zodpoví...

 

Tak nejsou to ani 3 tydny a doptral jsem se k odpovedi :-)  Tak pokud by to nekoho zajimalo tak se jedna o:

 

91R2 - Aktualizaci softwaru pro OCU jednotku – v některých vozech byl nedostupný MOD ( mobile online dienste).

55J9 - dodatečnou úpravu ovládání zadního víka – ne spínače.  (Predpokladam ze dorazy...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nemusíte se bát, otázka času kde vám vlastní olej nevezmou nikde ;) 

navíc, nenadávejte na servis.. ale na prodejní ceny oleje (výrobce oleje) a doporučená cena oleje (udává Škoda auto) ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusíte se bát, otázka času kde vám vlastní olej nevezmou nikde ;) 

navíc, nenadávejte na servis.. ale na prodejní ceny oleje (výrobce oleje) a doporučená cena oleje (udává Škoda auto) ;) 

A na koho jiného nadvat? Olej se kupuje za drobný (klidně i kolem 100,-/L). Ceny dílů od škodovky jsou relativně přijatelné, to AS na tom má marže 50%-500%, ceny práce ŠA taky nestanovuje. Jen u garancí si stanovuje počet a cenu jednotek práce které uhradí. Takže kdo může za ty ceny? Jedně AS. 

 

Nevemou, nevemou. Servisů je dost. My u firemních aut po záruce začínáme dělat "spotřební servis" sami - tj. brzdy, olej, filtry. I když se najme člověk a dovybaví se potřebným nářadím tak ta úpora je to mazec. Když si vemete, že u 60L balení je cena pod 150,- Kč/l, u 250L je to ještě zajímavejší tak ta cena cca. 800,-/L v servisu je napováženou. Zvlášt když vidíte v servisu ty samé sudy a víte za kolik se nakupují. Nebo třeba brzdy - náš místní AS dodával TRW - nákupní cena pod 700 s DPH, účtováno 1800,-. Za cenu předku v AS si sami uděláme i zadek a ještě s relativně "lepších" dílů.

Editováno: , autor: LiveBomb
  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, stanmar napsal:

Ono to zas tak jednoznačné není (ne že bych se autorizovaných servisů chtěl nějak zvlášť zastávat), ale v dnešní době, kdy všichni tlačíme na co největší slevy u nově pořizovaných vozů, někde ty peníze na provoz a zaměstnance holt vydělat musí.

To máš pravdu. Ale kdyby ten servis byl zajimavej i mimo záruku, resp. člověk neskřípal zubama při garančce, kdy dá za prohlídku 5k, z toho služby jsou 1k a zbytek je 5 litrů oleje a spotřebák, netrnul hrůzou co mu v AS podřou, poškodí, ohnou nebo jinak zničí tak by nehledal způsob jak usetřit. Pokud AS dodá filtr za 550,- bez DPH a ty si ten samý koupiš online za 400,- s DPH kdy i ten prodejce na tom má zisk tak je to "špatně". Lidi z nečeho zaplatit musíš, ale to se snad dělá tak že máš spokojený vrací se zákazníky který ti generujou pravidelný (i nižší) přijmy a ne tak, že se snažíš zákazníka odřít na kost v době kdy k tobě "musí" a pak už tě nezajímá. A mezi náma - najít opravdu trochu solidní AS je taky celkem problém.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíte to jen z jedné strany... Víte jaké jsou požadavky Škodovky na AS? standarty.. přípravky..  Jaké mají nastavené plány odběru? Kolik lidí musí servis uživit? nedejbože jak ti nastaví plán ředitelé firmy?

 

Ehm.. Odřou či poškodí? co je to za myšlení?... v tom případě si všechno dělej sám.. a tím budeš mít jistotu že ti to nikdo neodře.. nechápu co je to za hovadinu...

 

A víš co se říká? pokud máš na opičku.. musíš mít i na banánky... ;) Chtěl bych vidět, vás.. když by jste měli jinou značku než je Škoda.. třeba japonce/korejce.. Ještě budete za AS rádi.. jak bude cena přijatelná... ;) Kupte si levnou Kiu.. a dejte si ji na servis.. a pak tam jezdíte vesele 7 roků.. protože jinak máte po záruce.. a kde jsou částky za ND několikanásobně vetší.. a navíc čekání na dodání dílu je kolikrát v řádech měsíce či dokonce měsíců! ;) Pak mi řekněte že AO Škodovky vás obírá o peníze. ;) 

 

Nebude spíše problém v lidech? když nemůžete najít solidní AS? Solidní není už kvůli tomu, že má doporučené ceny?

O zlodějně mluvte třeba o Porsche kde mají nadstazeno pro zákazníka z ´´venku´´ ceny o +10% oproti doporučenejm od Škoda auto... ;) TOMU já říkám zlodějna...

Editováno: , autor: Ulipek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosim tě, zajdi se podívat někdy dál než kde se prodavaji auta.Viděl jsem lakovnu v autorizáku,typek střikal auto,vedle druhy brousil lak a ten bordel lítal na to lakovane auto a třeti kousek vedle myl auto.Tak jake standarty.Pěkne je jen co má zákaznik na očich dále je to děs běs.A kdo tam měni oleje??Učni a ještě se u toho náramně bavili.Takže bych řekl naleštěna bída a ještě naležitě zaplacena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Ulipek napsal:

Vidíte to jen z jedné strany... Víte jaké jsou požadavky Škodovky na AS? standarty.. přípravky..  Jaké mají nastavené plány odběru? Kolik lidí musí servis uživit? nedejbože jak ti nastaví plán ředitelé firmy?

Dokážu si to představit, protože dělat někomu dealera je vždy o tlaku ze strany výrobce. Prodáváme stroje které mají cenovku jako dobře výbavený SuperB, ale v Eurech. Takže vím jaké je to držet si tým zkušených lidí co to umí prodat a následně servisovat. Také vím jak snadné je ztratit zákazníka kvůli zdánlivě nepodstaným maličkostem, odfláknutému servisu nebo jen zjištění že spotřební materiál se dá odebírat jinde a levněji

před 6 minutami, Ulipek napsal:

Ehm.. Odřou či poškodí? co je to za myšlení?... v tom případě si všechno dělej sám.. a tím budeš mít jistotu že ti to nikdo neodře.. nechápu co je to za hovadinu...

To je bohužel velice hořská zkušenost s jedním místním řetězcem AS

před 6 minutami, Ulipek napsal:

A víš co se říká? pokud máš na opičku.. musíš mít i na banánky... ;)

Na banány mám, jen bych časem rád i další nové auto a proto si spotřebák nosím vlastní, za služby platím co si řeknou a další rodinná auta po záruce raději odvezu na servis k nim než ke garážníkovi (protože nemá přípravky) i když je to dražší

před 6 minutami, Ulipek napsal:

Nebude spíše problém v lidech? když nemůžete najít solidní AS? Solidní není už kvůli tomu, že má doporučené ceny?

Solidní není kvůli tomu že se na mě dívají jako když je otravuji jen tam příjdu, spotřební materiál musí být od nich protože to "vyžaduje ŠA", a auto po jejich servisu vypadá jako když se v něm a po něm proběhla tlupa špinavých opic

Já sem si z mého pohledu nakonec perfektní AS našel, sice ho nemám "za barákem" a není ten místní "řetězec" a dojiždím si cca. 35 km ale jsem spokojený :D Jsem tak spokojený že při každé navštěvě dostane technik něco dobrého do pravé a levé nohy pro sebe i pro kluky na dílně -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dnešní době autorizáků je ovšem problém v tom.. že 90% aut na dílně je firemní.. v horším případě Leaseplan a podobné leasingovky.. takže lidi nezajímá cena servisu atd.. :X

zbytek 10% jsou naši věrní zákazníci kteří k nám jezdí řadu let a mají věrnostní program.. :) 

 

Pokud je taková zkušenost v jednom ze servisů, neznamená to.. že to dělají i jinde.. nicméně stát se může.. :X

 

A popravdě bych se rád pozastavil o ceníkovce garážisty.. Protože bere díly z neoginálu.. a ne vždy je to identický díl jako je tne originál i když značka (firma) je stejná.. a navíc, garážisté dnešní doby.. a že jsem se s tím setkal už hodněkrát.. mají mnohdy draží hodinovku po výpočtu než AS :D i když je díl levnější.. tak práci si krásně narazí a znám dost případů že i AS by to udělal levněji a hlavně se zárukou.. :) 

 

Vidím v tomhle všem spíše to.. že máš špatné zkušenosti s AS Škoda.. V jakém regionu jezdíš na servis? popřípadě rovnou firmu která ti auta servisuje?

u nás je zvykem, že auto VŽDY odjede čistší než dojelo.. zahrnuje to vyčištění motorového prostoru, koberečky v autě - kurt (pokud není full nacpaný) + mytí karoserie.

K nám jezdí spousta lidí i ze slovenska a rakouska.. jsme levnější a kvalitnější... :) Ostatně naše servisní centra patří k těm kteří se pohybují pravidelně v top 3 na Moravě každý rok.. (máme 3 servisy na Moravě)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23 minutes ago, bitttpower said:

Prosim tě, zajdi se podívat někdy dál než kde se prodavaji auta.Viděl jsem lakovnu v autorizáku,typek střikal auto,vedle druhy brousil lak a ten bordel lítal na to lakovane auto a třeti kousek vedle myl auto.Tak jake standarty.Pěkne je jen co má zákaznik na očich dále je to děs běs.A kdo tam měni oleje??Učni a ještě se u toho náramně bavili.Takže bych řekl naleštěna bída a ještě naležitě zaplacena.

je potřeba taky brát v potaz.. o jaký servis se jedná.. ;) u nás na servise se tohle rozhodně nemůže stát. ;) Takže příště neházejte AS do jednoho pytle.. a řekněte o jaký servis se jedná. ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

28 minutes ago, Ulipek said:

 Ostatně naše servisní centra patří k těm kteří se pohybují pravidelně v top 3 na Moravě každý rok.. (máme 3 servisy na Moravě)

 

 

Jste i v Brně?  Osobní zkušenost Autohora, servis ve 20 tis. výměna všech filtrů ( jejich filtry) roční prohlídka, pouze olej vlastní ( Oe Škoda)  a auto neumyte, nevysate,  technik nepříjemný.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně jsem servisofobik. Nemám rád, když se mi kdokoliv hrabe v autě. Jednou mi v AS nalili olej do altarnátoru a vůbec je to netankovalo. A dvakrát mi nalili oleje 2 cm nad horní rysku měrky. Tak jsem s nimi skoncoval a mám hrůzu auto někomu svěřit. Známému v AS iniciativně zdarma vycídili interiér a nějaký oderizant tam byl cejtit ještě za 14 dní. To udělat mě, asi vyletím z kůže. Jiný kámoš se bavil tím, že dával auta na garančku vždy s doplněnou směsí do ostřikovače totálně po hrdlo a pak byl zvědavej, jetli byde mít ve faktuře doplnění vody do ostřikovače. A hádejte jak to dopadlo? Věřím, že někde dělají co mají a kvalitně. Jenomže jak zjistím kde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel se musím přidat. Už několikrát se mi stalo, že mi vraceli auto poškozené, než když jsem ho do servisu dával. Mohl bych o tom napsat už možná docela slušnou knížku. A to neváhám kvůli servisu jet třeba přes půl republiky. A vždy u běžného servisu stojím u vozu. A trpím.... Ani moje osobní přítomnost není zárukou toho, že vše bude tak, jak by mělo být....

A výše uvedená hláška o banánech... Právě proto, že na ty banány mám, a sám jsem si na ně vydělal, tak bych rád, aby se kdokoliv k tomu tak choval. Můj banán = můj majetek. A ne, že mi ten banán bude někdo kurvit :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já těch servisů fakt projel mraky. A je úplně fuk, že tam znám třeba majitele, ředitele, atp. Fakt nekecám. To by bylo lepší znát konkrétního mechoše a doufat, že bude mít ten den náladu a dobrej den. A i tak to není záruka... Možná jsem moc kritickej. Ale stejně tak jsem kritickej k sobě, tak to vyžaduji i od jiných.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...