Březen 5, 201411 r hlavně se to musí řešit i přes pc, jelikož ti to jinak brzo vyhodí žlutou kontrolku motoru, někdy stačí smazat a je klid, jindy se tam musí nastavit jiné informace co dává jednotka myslim o tlaku zpětně vedeného vzduchu nebo tak nějak, tady to je docela dobře popsaný http://motorpower.cz/specialni-sluzby/EGR-OFF/
Březen 5, 201411 r Štěpáne není to tak docela pravda.Já od doby zaslepení a to je cca 3 roky neměl žádnou kontrolku a motor to vzal jakoby nic.Je to asi individuální
Březen 5, 201411 r to asi určitě, jelikož několik lidí psalo, že kontrolka nic, ale spoustě dalších zase svítila, takže asi kus od kusu a nebo na 2.8 či na benzínech to neudělá a u dieselu jo, to uvidí, mě se třeba přerušila na chvíly hadička od egru a hned svítila kontrolka a psalo to špatné vedení výfukových plynů, ale asi bych to řešil až když se ozve Upraveno Březen 6, 201411 r od Doktorone
Březen 6, 201411 r já měl za to že máš 2.8, proto mě trochu udivovalo, že by jsi měl egr, ale řikal jsem si že je možný všecko, nevim zda tam je, v 1.8 asi bude, když je tam turbo, ale u tý 2.8 si myslim že ne, každopádně to je zvláštní
Březen 6, 201411 r hlidání EGR maji superby až od roku 2005 cca +- proto starší supy když jim zaslepíš EGR nic nehlásí Ba naopak by se ještě mohla rozsvítit kontrolka ... DĚKUJI ŘIDIČI ZA ČISTY VZDUCH
Březen 7, 201411 r Údajně kusy vyrobené do poloviny roku 2003 chybu nehlásí, viz. můj případ, auto mám vyrobené za začátku toho roku a ventil jsem zaslepil a nic to nehází. No a od poloviny r.2003 uz to hlásí chybu. Nevim to na 100% jistě, ale pár lidí uz mi tuto informaci potvrdilo.
Březen 10, 201411 r Tak dnes som mal "svoj deň" chcel som ist vycistit EGR ventil ale ani za nič sa mi nedalo odmontovať posledné 2 šróby čo ho držali... ako ste sa knim dostali? Naskor musim odsrobovat ten spodny, ale ja tam ledva strčím bit a nie tak ešte račňu... nasraný som stihol ešte strhúť šrób ktorý drží kryt motora a aby toho nebolo málo tak mi ešte spadol niekde do motorového priestoru... nervy mám
Březen 10, 201411 r muj mechoš na to měl takovou speciál ráčnu, kterou to povolil, takže to ti neporadim a pak měl takovou dlouhou asi metrovou ohebnou ráčnu s magnetem a světlem na konci , kterou vytahoval šroub co je ze spoda toho egru a taky mu zahučel kamsi dolu, ale timhle to měl vyndaný asi za 30 vteřin
Březen 11, 201411 r Pokud ti nejde povolit EGR od toho potrubí (ty dva šrouby zespoda), tak povol celou tu ''trubku'' co vede od svodů (od motoru) (je tam lepší přístup) a vyndej i s EGR. No a až to budeš mít společně venku, tak si ho polož na zem, na nějakou hadru třeba a opatrně povol i tu ''trubku''. Pak vyčisti dle potřeby, pokud chceš zaslepit, tak tam zrovna vraž záslepku, smontuj zase s potrubím a vrať zpět na místo
Březen 11, 201411 r Dík za tip, ale ja mám problém "iba s jedným" z nich (z tých 2 zo spodu) a kvôli tomu sa nedostanem k poslednemú šróbu. Nemám vhodné náradie+dostatočné zručnosti Uvidím, skúsim pozrieť v práci či nenájdem nejaké vhodné náradie, každopádne som dosť nasraný a tomu EGR to nedarujem, ešte sa do neho pustím
Březen 11, 201411 r Někdy je lepší se na to vypíchat, dát si pivko, pořádně se vyspat a druhý den to půjde
Březen 12, 201411 r Dá se to zvládnout i bez spešl nářadí, mě stačily dva imbusy a nějakej ten šroubovák pokud to vyndas i s tou trubkou tak ti to zabere o minutu vic času. Mě spíš pěkně stval ten třetí sroubek co spojuje EGR se sacim potrubim. Dával jsem ho zpět snad půl hodiny A to zručnosti mám někdy až moc, teda podle toho co mi říkají lidi kolem, pořád bych se v něčem vrtal jinak jak říká Sup, vyspat se a s klidnou hlavou na to
Březen 12, 201411 r teď si vzpomíná, že když mi to odpojoval, tak za egr jako směrem k baterce, nedovedu si to teď vybavit, je taková silnější trubka plastová, kterou dal nejdřív pryč, aby měl lepší přístup, ale jak to nemám před sebou tak to líp asi nepopíšu
Březen 12, 201411 r Kurnik! preco ma nenapadlo vopchat tam ten jednoduchy imbusak. to by teda mozno slo :-) skusim cez vikend dik
Březen 12, 201411 r Ghostbuster, vůbec nemáš za co. Ať se podaří bez zbytečných nervů Doktorone, jak říkáš, to je hadice (spíš roura ) co vede z cooleru směrem do EGR, tu odpojit jako první a ideálně dát bokem. I když ta mi zrovna nějak nevadila, mě zavazel ten EGR sám o sobě To je taková slabina všeho co vypadne z koncernu VW... ke všemu debilní přístup. Co teprve když chceš vyndat ze Supa baterku, to je prácička
Březen 12, 201411 r Kolega co nám okrem iného servisuje firemné autá, nemohol nájsť olejový filter na novomVW crafterovi volnym okom ho nie je možné "vidieť" bolo treba nahmatať vzdadu, dosť sme si z neho vtedy robili srandu Ale myslím si že na VW to ešte docela ujde oproti tomu čo dokážu vyrobiť "šikmo-oký"
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.