Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

hlavně se to musí řešit i přes pc, jelikož ti to jinak brzo vyhodí žlutou kontrolku motoru, někdy stačí smazat a je klid, jindy se tam musí nastavit jiné informace co dává jednotka myslim o tlaku zpětně vedeného vzduchu nebo tak nějak, tady to je docela dobře popsaný 

 

http://motorpower.cz/specialni-sluzby/EGR-OFF/

Štěpáne není to tak docela pravda.Já od doby zaslepení a to je cca 3 roky neměl žádnou kontrolku a motor to vzal jakoby nic.Je to asi individuální

to asi určitě, jelikož několik lidí psalo, že kontrolka nic, ale spoustě dalších zase svítila, takže asi kus od kusu a nebo na 2.8 či na benzínech to neudělá a u dieselu jo, to uvidí, mě se třeba přerušila na chvíly hadička od egru a hned svítila kontrolka a psalo to špatné vedení výfukových plynů, ale asi bych to řešil až když se ozve

Upraveno od Doktorone

tak já mám diesel takže i v tomto případě to bude kus od kusu jak píšeš.

já měl za to že máš 2.8, proto mě trochu udivovalo, že by jsi měl egr, ale řikal jsem si že je možný všecko, nevim zda tam je, v 1.8 asi bude, když je tam turbo, ale u tý 2.8 si myslim že ne, každopádně to je zvláštní

ne ne kámo.2,5TDi je moje kára

hlidání EGR maji superby až od roku 2005 cca +- proto starší supy když jim zaslepíš EGR nic nehlásí ;) Ba naopak by se ještě mohla rozsvítit kontrolka ... DĚKUJI ŘIDIČI ZA ČISTY VZDUCH ;)

tak to vše vysvětluje, děkuji za objasnění

Údajně kusy vyrobené do poloviny roku 2003 chybu nehlásí, viz. můj případ, auto mám vyrobené za začátku toho roku a ventil jsem zaslepil a nic to nehází. No a od poloviny r.2003 uz to hlásí chybu. Nevim to na 100% jistě, ale pár lidí uz mi tuto informaci potvrdilo.

taky potvrzuji, mám 2005 a hlásilo mi to celkem hned

Tak dnes som mal "svoj deň" chcel som ist vycistit EGR ventil ale ani za nič sa mi nedalo odmontovať posledné 2 šróby čo ho držali... ako ste sa knim dostali? Naskor musim odsrobovat ten spodny, ale ja tam ledva strčím bit a nie tak ešte račňu... :wallbash:  nasraný som stihol ešte strhúť šrób ktorý drží kryt motora a aby toho nebolo málo tak mi ešte spadol niekde do motorového priestoru... nervy mám :kol-49:

muj mechoš na to měl takovou speciál ráčnu, kterou to povolil, takže to ti neporadim a pak měl takovou dlouhou asi metrovou ohebnou ráčnu s magnetem a světlem na konci , kterou vytahoval šroub co je ze spoda toho egru a taky mu zahučel kamsi dolu, ale timhle to měl vyndaný asi za 30 vteřin

Pokud ti nejde povolit EGR od toho potrubí (ty dva šrouby zespoda), tak povol celou tu ''trubku'' co vede od svodů (od motoru) (je tam lepší přístup) a vyndej i s EGR. No a až to budeš mít společně venku, tak si ho polož na zem, na nějakou hadru třeba a opatrně povol i tu ''trubku''. Pak vyčisti dle potřeby,  pokud chceš zaslepit, tak tam zrovna vraž záslepku, smontuj zase s potrubím a vrať zpět na místo :)

Dík za tip, ale ja mám problém "iba s jedným" z nich (z tých 2 zo spodu) a kvôli tomu sa nedostanem k poslednemú šróbu. Nemám vhodné náradie+dostatočné zručnosti :kol-36:  Uvidím, skúsim pozrieť v práci či nenájdem nejaké vhodné náradie, každopádne som dosť nasraný a tomu EGR to nedarujem, ešte sa do neho pustím :kol-142:

Někdy je lepší se na to vypíchat, dát si pivko, pořádně se vyspat a druhý den to půjde :kol-31:

Dá se to zvládnout i bez spešl nářadí, mě stačily dva imbusy a nějakej ten šroubovák :) pokud to vyndas i s tou trubkou tak ti to zabere o minutu vic času. Mě spíš pěkně stval ten třetí sroubek co spojuje EGR se sacim potrubim. Dával jsem ho zpět snad půl hodiny :D A to zručnosti mám někdy až moc, teda podle toho co mi říkají lidi kolem, pořád bych se v něčem vrtal :D jinak jak říká Sup, vyspat se a s klidnou hlavou na to :)

teď si vzpomíná, že když mi to odpojoval, tak za egr jako směrem k baterce, nedovedu si to teď vybavit, je taková silnější trubka plastová, kterou dal nejdřív pryč, aby měl lepší přístup, ale jak to nemám před sebou tak to líp asi nepopíšu

Kurnik! preco ma nenapadlo vopchat tam ten jednoduchy imbusak. to by teda mozno slo :-) skusim cez vikend dik

Ghostbuster, vůbec nemáš za co. Ať se podaří bez zbytečných nervů :)  Doktorone, jak říkáš, to je hadice (spíš roura :D) co vede z cooleru směrem do EGR, tu odpojit jako první a ideálně dát bokem. I když ta mi zrovna nějak nevadila, mě zavazel ten EGR sám o sobě :D To je taková slabina všeho co vypadne z koncernu VW... ke všemu debilní přístup. Co teprve když chceš vyndat ze Supa baterku, to je prácička  :kol-33:

Kolega co nám okrem iného servisuje firemné autá, nemohol nájsť olejový filter na novomVW crafterovi :D volnym okom ho nie je možné "vidieť" bolo treba nahmatať vzdadu, dosť sme si z neho vtedy robili srandu :kol-138:  Ale myslím si že na VW to ešte docela ujde oproti tomu čo dokážu vyrobiť "šikmo-oký" :kol-140:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.