Červenec 7, 20196 r Tak hotovo a kupodivu funguje? Díky... Jen nechápu, když tak šetří, že nenatahli z páčky 1 drát místo oranžového a černého,k bcm vedou duplicitne
Srpen 22, 20196 r @kutilferda mohl by jsi prozradit jake tedy díly? já tu mám taky své poznámky jen me chybi model PINu pro motorovku :D mozna by vedel @danikd
Srpen 23, 20196 r Použil jsem stejný jako v BCM rozměry sedí jen bylo třeba dle stávajících ostřihnout kousek plíšku z něj
Červen 8, 20205 r Zdravím. Kolegové zkuste poradit. Cirtigo model 2018 po faceliftu. Zapojil jsem tempomat dle schemat na první stránce. Kodování jak BCM , tak motoru přijato. Měřené hodnoty BCM-odezva na všechny funkce ,ale motor chyba . Zapojení do ř.j. motoru konektor B (když stojím před vozidlem a dívám se na ř.j. motoru -ten vpravo) T56a/29. Log-CITI-TMBZZZAAZJD604840-Tempomat.txt Nenapadá vás kde může být chyba. Je to po faceliftu a schema , které máme je předface. Nemůže být jiné zapojení do ř.j. motoru? I napájení 15 co jde do BCM T73a/44 není dle schema pojistka SC5, ale SC3 (to jsem prozvonil dráty). Děkuji.
Červen 9, 20205 r Ne budiky se kodují? V popiskách nic není jen snad omezovač rychlosti a to není tempomat. Myslel jsem , že jen BCM a ř.j. Motoru. Spíš mám obavy aby ř.j. motoru přestože přijala kodování aby nebyla nějak blokována a musela se odblokovat on line v autorizáku. Pokud to vůbec půjde. Když jsem potřeboval navíc klíč bylo nutné do autorizáku. a přizpůsobení on line.
Červen 9, 20205 r Ano, budiky se koduji. V motorovce nebude limitace, maximalne BCM nepodporuje tempomat, ale pokud ti to slo nakodovat, pak bude OK. Posti plny scan VCDS, zkontrolujeme kodovani ...
Červen 9, 20205 r 090H je cajk, tak posli ten log, kdo to am z obrazku opisovat :) Upraveno Červen 9, 20205 r od danikd
Červen 9, 20205 r Tak prosím . Děkuji Log-CITIGO-TMBZZZAAZJD604840-BCM Tempomat.txt Log-CITIGO-TMBZZZAAZJD604840-Budiky.txt Log-CITIGO-TMBZZZAAZJD604840-Motor Tempomat.txt
Červen 10, 20205 r Ahoj vždycky napíšu. taky nesnáším, když chce někdo poradit a nakonec ani nesdělí výsledek. Ale beze změny. V motorovce je pořád ta stejná hláška. Co se týká kodování budíků tak pokud 2 vyměníš za A -to je podle popisek dokodování multifunkce budíků. Ale já mám budíky bez PP. Potřebovalo by to asi někde sehnat schema po faceliftu a ověřit zapojení bílého kablíku v motorovce. Já to mám v pravém konektoru B Tedy 56a/29. ŘJ Motoru konektory.pdf
Červen 10, 20205 r Pepo a zkousel jsi to nakodovat, nehlede na blbe popisky? Presne to kodovani co jsem psal?Jinak v BCM v merenych hodnotach dej vyhledat tempomat a je tam test tlacitek ... overis tim spravne zapojeni pacek ...
Červen 10, 20205 r Citovat Já to mám v pravém konektoru B Tedy 56a/29. Pockej pockej ... to pises krapet nesmysl ... jak v B tedy 56a ??? pravy konektor pri pohledu zepredu auta je 56b a spravne to mam byt zapojene v 56a, tj. v levem pri pohledu zepredu... T56a/29, je i po FL spravne ... a nakoduj to co jsem psal ... nesmis tem popiskam ve VCDS obzvlaste u Citiga moc verit ...
Červen 11, 20205 r před 6 hodinami, danikd napsal: Pepo a zkousel jsi to nakodovat, nehlede na blbe popisky? Presne to kodovani co jsem psal?Jinak v BCM v merenych hodnotach dej vyhledat tempomat a je tam test tlacitek ... overis tim spravne zapojeni pacek ... ANo jsem to jen nejasne napsal. Budiky jsem nakodoval jak pises ,ale žádná změna. V BCM test tlacitek jsem udělal hned po montáži. Je OK na všechny funkce. To jsem psal hned v prvním příspěvku. Upraveno Červen 11, 20205 r od Pepa007
Červen 11, 20205 r Přiznám se, že jsem měl bílý původně v levém konektoru. Psalo to stejnou závadu. I když je pravda , že jsem neměl podle tebe nakodované budíky. Pak jsem našel přílohu ŘJ Motoru Konektory. Je v předchozím příspěvku. Tam na obrázku je pravý B a vlevo nahoře je napsáno B... T56a Proto jsem to přepinoval do pravého . A tam to teď v pravém mám. Upraveno Červen 11, 20205 r od Pepa007
Červen 11, 20205 r Tak, na to PDF nekoukat, je amtouci ..., proste to musi byt v konektoru T56a... vcera sjem ansel eco-up! od 05.2016 - tj. vlastne FL ( u vsech to je stejne ) a ve schematu byl opravdu pin 29 ... no zkusim hledat dal ... Ten bily kabel ams spravne z pacek "rozdvojeny" do BCM a do ECU? Jinak kodoval jsi pri vypnutem motoru? A tempomat nefunguje? Resil sjem s nejakym zahranicnim uzivatelem na britskoda a mel tam take nejakou chybu ale tempomat sel a pak mu to samo zmizlo ...ale tam to delal prapodivne od zacatku ... Vim ze snad nejaky brazilsky to meli v motorovce na jinem pinu, ale Evropa vzdy a porad na 29 ...
Červen 11, 20205 r Ahoj a tedy T 56a je při pohledu zepředu ten levý? Podívej se prosím na přílohu. Tam jsem to měl původně a chyba byla stejná. Jinak pozor to není Brazilie, ale dovoz Dánsko a homologováno také pro Dánsko. Bílý kablík PáčkyT16d Pin 2 a 4 propojeno BCM 73b/46 a ta motorovka vše proletováno cínem. Kodováno ano při zhasnutém motoru. Kodování vždy přijato. Motorovka Konektory.pdf
Červen 11, 20205 r Ano, 56a je blize blatniku, tudiz zepredu vpravo. Je to matouci obrazek ...take jsem to v minulem prispevku popletl. Kazdopadne ty spojene 2+4 z pacek jsou do motorovky T56a/29 a BCM T73b/45, ne 46 Upraveno Červen 11, 20205 r od danikd
Červen 11, 20205 r Jsem to špatně opsal Ty spojene 2+4 z pacek jsou do motorovky T56a/29 a BCM T73b/45 Tomám dobře. Ale pokud je T56a vpravo , tedy blíže k blatníku tak to teď mám dobře . Když se podivas na přílohu. Je to správně? Motorovka 56a.pdf
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.