Kyselinka Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 (editace) A vyresetovali vobec ecu, ked vycistili/vymenili DPF? Resp. urobili default nastavenie? Mozno tam je zadrhel. Nenechaj sa odbyt a nabehni tam osobne. Editováno: 4. Duben 2016, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 To asi udělali, pan je trochu arogantní. Řekl mi, že je problém někde jinde a ne u nich,že to tedy musí víc kouřit, kdyz se tak rychle ucpal. Ví někdo jakou má životnost ten filtr vůbec?? Třeba to vyčištění nemá vůbec smysl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Životnost asi nikdo neví, bude záležet na provozu auta a asi i trochu "na štěstí" na konkrétní kus. Znám auta co mají najeto i přes 200tkm a o filtru skoro neví. Zkus jim "trochu pohrozit" skvělou reklamou na jejich práci a třeba se přístup změní... V něčem, ale trochu pravdu mají, že problém může být i jinde, ale to by jsi si měl někde zjistit a popř. doložit (např. diagnostikou apod.). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Ja som daval cistit DPF chemiou na pole 1.4TDI PD (cena cca 200€) a teraz v lete to budu uz 2 roky. Najazdenych cca 40t km a zatial bez problemu...klop, klop, klop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Ano souhlasím, že problém může být i někde jinde, ale dá se o tom normálně promluvit, ale ne jak je pan arogantní. Když jsem to dal na diagnos. tak to napíše chybu 000665 regulace plniciho tlaku... Spíš by mě zajímalo, jestli se dá zjistit, kolik to kouří před filtrem, jestli to tak moc kouří a proto se zanasi, nebo jestli je DPF špatně vycisten... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 To asi udělali, pan je trochu arogantní. Řekl mi, že je problém někde jinde a ne u nich,že to tedy musí víc kouřit, kdyz se tak rychle ucpal. Ví někdo jakou má životnost ten filtr vůbec?? Třeba to vyčištění nemá vůbec smysl.. Filtr tak 150 000km, ale pochopitelně záleží na způsobu používání auta a kondici motoru. Po vyčištění (ne chemickou metodou) najede znovu jednou tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Co se stane, když se totálně účtě,mám to k nim 200km.To je potom opět na čištění.. Když auto dělá regeneraci filtru, tak já to nezjistim asi že?? Protože mi nejde do hlavy, kdyz filtr byl čistý, jim diagnostika nic neukazala, tak nejde asi regenerace..A ta se spouští přeci až když to vyhodnotí nějakou hodnotu, takže nejde jedno čidlo?? Třeba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 Na autě se vyměnilo čidlo G450,udělala se regenerace a mysleli jsme si že je vše ok,ale bohužel opě t se rozsvítí filtr pev.částic a po chvíli to spadne do nouzáku.Diagnostika píše 0 popílku a sazí,ale filtr je zatížen na 69%.Ví někdo prosím co to znamená??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renek Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 Já mám také Octavii 1.9 tdi pd 77 kw motor bls.Poslední 4 měsíce pozoruju vyšší spotřebu a motor špatně tahá. Mám najeto 211000 km a kontrolka filtru se mi nikdy nerozsvítila ani jsem nikdy nepoznal, že by regeneroval. Regenerace už manuálně nejde vyvolat. Tak si myslím ,že už je na konci životnosti. Zajímalo by mě kolik stojí výměna DPF. Už jste ho někdo měnili ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bbbbj Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Mám Octavii 1.6 TDI 77kw, DPF odešel po 150000 km, nový stojí 45 tis Kč +práce, do polské náhrady za 11tis Kč se mi jít nechce, sháním ale zatím se nedaří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Chudak motor, to musel byt poriadne podtacany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 spíš stočený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Tak jsem po druhé byl navštívit http://www.chiptuning.cz/sluzby/nase-sluzby/cisteni-a-renovace-dpf-a-fap,kde se na poprvé nepodařilo vyčistit filtr.Ale podle firmy odvedli dobrou práci.Auto se odvezlo zpět,zjistili že je špatná funkce EGR ventilu,po dlouhé době na zavolání mi řekli,že vada stále trvá,přišli na to že snímač teploty na filtru je špatný.Museli dát nový filtr,protože ten původní co už čistili je totálně ucpaný.Myslím tím nový filtr z ojetého auta,který vyčistili a namontovali na můj vůz.Ujel jsem zhruba 1500 km a všiml jsem si,že mám saze ve výfuku a je lehce od sazí zadní nárazník,ujelo se asi tak ještě 1000km a opět je závada na světě,nouzák a ucpaný filtr pev.částic...Volalo se zpět a bylo mi řečeno,že mám starý ojetý auto a budu do něho stále cpát peníze,jestli chci at auto přivezu a oni začnou rozebírat motor a že se nedoplatím...Takže chci jenom říct,že firma http://www.chiptuning.cz/sluzby/nase-sluzby/cisteni-a-renovace-dpf-a-fap schrábla 25000kč a efekt žádný,vše se opakuje dokola... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bbbbj Vloženo 11. Červen 2016 Sdílet Vloženo 11. Červen 2016 Ani podtáčený, ani stočený, prasklá keramika uvnitř filtru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 7. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2016 (editace) Ahoj, mam jednu otazku. Ospravedlnujem sa za zdlhavy text. Na nete je milion clankov a na fore este viac diskusi, no stale z toho celeho niesom mudry a tak by som sa rad spytal... Pri spravnej cinosti DPF sa sadze zachytavaju vo filtri. Za vhodnych podmienok prebieha regeneracia pasivne, no po case, ked uz snimace s riadiacou jednotkou vyhodnotia, ze filter je zaneseny sadzami 'prilis', spusti sa aktivna regeneracia. Oboje sa stale deje bez toho, ze by auto o tom vodica nejak ocividne informovalo (neratam zvysenu spotrebu, otacky atd...).Ak sa toto z roznych pricin nepodari, kontrolky v aute upozornia vodica, ze treba ist auto trochu 'prevetrat'. Pri spravnej funknoscti DPF sa prevazna cast sazdi vypali, no mala cast ostane vo filtri v podobe popolceka (oil ash volume). A teraz prichadza otazka, na ktoru som nenasiel nikde odpoved. Ako zistim, ze DPF je uz plne popolceka? Co potom? Bude ma o tom auto informovat? Vsade sa pise o renovaci DPF, ale to chapem ako cistenie DPF, ktore je zanesene sadzami, ked bolo auto prevadzkovane 'nevhodne' a DPF sa nemohol regenerovat prirodzene. Alebo to chapem zle a renovaciou DPF sa mysli prave odstarenie popolceka? Kolko maximalne moze byt tohto popolceka v DPF aby stale plnil svoju ulohu? Uplne konkretne, na mojom aute (2.0 CR 125 kw) mam hodnotu 180ml oil ash volume. Doteraz (za 255 000 km) sa nikdy nerozsvietila kontrolka DPF, auto je z 90% jazdene na dialnici resp. mimo mesto dlhe trasy. Mam tuto hodnotu nejak riesit, alebo mam len jazdit pokial sa 'nieco' nestane? Rad totiz veci riesim preventivne PS: viem, ze toto je sekcia 1.9 TDi, ale ide o podstadu DPF ako takeho, dufam, ze to nieje problem Editováno: 8. Srpen 2016, autor: Martttin oprava textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 Jezdit, dokud se něco nestane (pravděpodobně se natrvalo rozsvítí kontrolka, o které zatím ani nevíš). Ta repase, může filtr dorazit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fireee Vloženo 18. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2016 (editace) Ahoj, takže: Ako zistim, ze DPF je uz plne popolceka? Co potom? na diagnostice, hodnota zaplnění DPF Bude ma o tom auto informovat? Vsade sa pise o renovaci DPF, ale to chapem ako cistenie DPF, ktore je zanesene sadzami, ked bolo auto prevadzkovane 'nevhodne' a DPF sa nemohol regenerovat prirodzene. Alebo to chapem zle a renovaciou DPF sa mysli prave odstarenie popolceka? Kolko maximalne moze byt tohto popolceka v DPF aby stale plnil svoju ulohu? symbol DPF se rozsvítí a nezhasne, možní ti to napíše "motor do dílny", při renovaci DPF se odstraní popel, který se ukládá v DPF během regenerace DPF (vypalování sazí) Editováno: 18. Srpen 2016, autor: Fireee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 Od kdy se montoval DPF do Octavie 1.9 tdi pd 77 kw ?Chci koupit auto r.v.6.2008 nebo je to ještě podle kódu motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 Ten filtr tam může bejt klidně i dodělanej, jinak se dával do BLS. Ale zjistit zda má auto DPF přeci není problém. Když to nezvládám sám tak si beru odborníka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 To je jasné,to poznám,prodejce to neví a já pojedu 220 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 Od prodejce co to neví bych nekupoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 Toto ovšem není téma určené pro výběr a nákup vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fireee Vloženo 20. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2016 před 18 hodinami, Pavel 5 napsal: To je jasné,to poznám,prodejce to neví a já pojedu 220 km Ať prodejce koukne na štítek v servisní knížce, pokud je tam kód BLS, tak tam je filtr, při zapnutí zapalování se rozsvítí ikona DPF, a nebo, což je sichr, ať koukne na motor, sundá horní kryt a uvidí ho, pokud tohle prodejce neumí, je to diletant a kup jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Škoda,je tam BLS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fireee Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 tak víš co, zase to nehulí, když s tím nebudeš jezdit vyloženě město, tak se filtr hezky propaluje sám a není s tím problém .... aspoň já s tím problém nemám ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.