Flag Vloženo 15. Říjen 2014 Vloženo 15. Říjen 2014 Což je podle mého názoru jednoznačně výhoda. 1 Citovat
DavidSK Vloženo 15. Říjen 2014 Autor Vloženo 15. Říjen 2014 Flag: Na Scout určite výhoda Pekný test http://auto.sme.sk/c/7439134/novu-octaviu-scout-skusame-tam-kde-maju-jazdit-terenne-motorky.html 2 Citovat
Pawouk Vloženo 18. Říjen 2014 Vloženo 18. Říjen 2014 Test Škoda Octavia Scout 2.0 TDI 110 kW 1 Citovat
Dix1 Vloženo 17. Prosinec 2014 Vloženo 17. Prosinec 2014 Dnes projeta motorizace 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG a moc dobré. Citovat
bojler Vloženo 20. Prosinec 2014 Vloženo 20. Prosinec 2014 Nazivo uz ho vidam v garazi a oproti prvnim fotkam moc hezke. Citovat
radim1234 Vloženo 21. Prosinec 2014 Vloženo 21. Prosinec 2014 Mně se teda naživo moc nelíbí, eresa byla hezčí. Ale po cca 6.000 km musím říct, že je to pohodlnější :-) . Možná je to věkem (mým) oproti erese se to houpe jak kačena, ale necítím každý šutr na cestě, jede to docela ok, spotřeba podstatně nižší akorát věc zvyku DSG. Nečtu návody a nechce se mi deaktivovat start/stop takže přijedu do garáže, motor chcípne, přehodím kvedlačku na P zatímco stojím na brzdě a motor se nastartuje. Nevím, co dělám špatně, ale asi si ten návod budu muset přečíst :-) Ještě jedna věc, kožené sedačky-ten střední pruh z alcantary je po těch pár kilometrech jako bych ho vyndal krávě z prdele. Ty sedačky se s těma ve dvojkové erese vůbec nedají srovnat-respektive jim nesahají ani po kotníky. Kamarád má trojkovou eresu a celokůži a ty sedačky teda taky nic moc. Připadá mi, že se ta úroveň docela snižuje. A ještě mám poprvé v životě tažné no a nasadit ten "hák" to je teda šaškec. A sundání taky....to asi Kabaň nevymyslel :-) ale taky je možné, že jsem levý jak šavla. No i když, jel jsem k prodejci, ať mi to tedy předvede, když mi do telefonu říkal jak je to jednoduché a taky "šel na čtyři a čuměl zespoda do odšpuntované díry" jak doktor do bolavé prdele a nic nevymyslel....jinak to jede dopředu i dozadu a soudružka je spokojena. Víc nevím. Citovat
kokta7 Vloženo 21. Prosinec 2014 Vloženo 21. Prosinec 2014 (editace) sedačky v RSe opravdu stojí za nic. se podívej, jak to vypadá po 30000km. http://www.skoda-plus.cz/Car/821171/skoda-octavia-combi-2-0-tsi-162-kw-rs?query=fulltext%3D%26mark%255B%255D%3D32%26model%255B%255D%3D404%26priceFrom%3D%26priceTo%3D%26discountPriceFrom%3D%26discountPriceTo%3D%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26fuel%255B%255D%3D1%26loadFrom%3D162%26loadTo%3D%26capacity%3D0%26leasing%3D%26isRocnivuz%3D1%26mark%255B%255D%3D32%26model%255B%255D%3D404%26fuel%255B%255D%3D1 no klasické tažné na bajonet, stejné je už dávno u S2. Super systém! A pokud ti to nejde, tak si vem tu malou brožurku. ( i když tady píšou, že kromě scout, tak máš jiné?) http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/vnejsi-vybava/tazne-zarizeni-octavia-iii-5e0092155x/0/1/24/43/1001 Editováno: 21. Prosinec 2014, autor: kokta7 Citovat
Mirek Vloženo 21. Prosinec 2014 Vloženo 21. Prosinec 2014 Šetření na sedačkách jsem zaznamenal už u O2, viz moje anabáze s defomovanými bočnicemi sedaček ze sady Dynamic http://forum.skodahome.cz/topic/3742-reklamace/page-26#entry1392533. Tehdy mi to přišlo jako velký snížení kvality proti Fabii, co jsem měl předtím. Tak uvídím, jak dolů se jde u O3, ale budu mít jen obyčejný textilní sedačky, co do Scouta dávají. Na tažné zařízení se dá zvyknout, mám to u O2 a nasazuju bez větších problémů. Je to u Scouta jiný? Citovat
radim1234 Vloženo 21. Prosinec 2014 Vloženo 21. Prosinec 2014 no první co asi ztratím nebo zničím je ten nesmyslný "klíček-kolečko" k tomu háku. Odemknout-páčku podržet-zatlačit. Zatlačit do nějaké "mezipolohy" aby klíček šel vyndat-pak vyndat hák. Jo podle toho obrázku mám to stejné tažné, Kokto. Ovšem asi tím, že zřejmě fakt budu levý jak šavla mi to jako super systém nepřipadá-asi jsem stejný jako ta paní co volala na tu helpline Microsoftu a na otázku co má na monitoru odpověděla že květináč (to bylo v době CRT, dnes by na tu placku nedala nic).... a ještě k sedačkám - na první pohled to vypadá, jako by to byly potahy a ne origo, jako by to bylo málo "vypnuté" už z výroby, nevím, ale za ty prachy bych očekával něco jiného. Půjdu to reklamovat, ale očekávám odpověď typu "docente, ale ty si utíráš prdel levou rukou a ne pravou jako všichni a máš skoro metrák (mám 96) tak co bys chtěl...." nebo něco takového. Nebudu si kazit Vánoce.... Citovat
radim1234 Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 Jak píšu v sekci o motoru-včera D1 a R 35 Ostrava a zpět. Nevím, jestli je to můj subjektivní pocit, ale úroveň aerodynamického hluku při 130 mi přijde nesrovnatelně vyšší než na "dvojkové erese" , hukot jako z horní strany rámu dveří (okno opravdu zavřené) a to se mi teda moc nelíbí. Dosud jsem si toho nevšiml (jezdil jsem jen krátké trasy) uprostřed cesty výměna na místě řidiče se soudružkou, absolutní neshoda(mně přijde že na místě spolujezdce je to slyšet mnohem více, jí zase, že na místě řidiče)...Pak jsem taky objevil emeriku, že nic nesignalizuje tlumená světla, jen "modrá" dálková, ale "zelená" tlumená prostě chybí...návod jsem nečetl, jak zmiňuji jinde, takže nevím....ale očekával jsem Citovat
Napalm Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 Potkávací světla se signalizují na kolečku (ovladači) jejich zaptnutí, předpokládám, že to máš na AUTO... pokud svítíš jen denníma, svítí kontrola obrysových světel, pokud se rozsvítí potkávací, zapne se zase příslušná kontrolka..... Mám stejný problém, chtěl bych o tom mít přehled, takže se co chvilka ohýbám pod přístrojovku... to už je jak v Š120 kde to člověk poznal taky podel otočného přepínače.... holt pokrok, vše je automatické, tak proč tou inforamcí řidiče zatěžovat... na druhou stranu za to že svítíš jak máš, ručíš ty jako řidič ne automobilka... Hluk mě příjde v OIII výrazně nižší než u OII, hlavně od podvozku a motoru... nemůže to být subjetkvině tím, že u OII ti hučí víc podvozek, tak ty dveře (okna) tak nevnímáš.... pokud tedy není u tebe něco v nepořádku.... Citovat
kokta7 Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 (editace) Kontrolka potkávaček zmizela u dalších modelu, nechápu. Pak to taky vypadá na cestách, je šero či mlha a lidi svítí předním denním. co to zase píšeš za teorie že hučí víc O2, jestli si měl dehet viz popisky, tak se ani nedivím. k podvozku: srovnáváš stejný rozměr nebo alespoň stejnou gumu, protože sou tiché gumy a gumy co dělají bordel(např bridgestone). Editováno: 28. Prosinec 2014, autor: kokta7 Citovat
radim1234 Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 k tomu hluku-ne jsou to jiné gumy (eresa 18-tky, tohle 17-tky) ale mně přijde, že to jde někde od střechy (jako by hagusy) nevím...obojí DUNLOP 4D nebo 3D nebo tak nějak Wintercosi světla mám na AUTO.... Citovat
XJOHNNYX Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 OIII ma lepsi utlumeni podvozkovych casti, ale mizerny tlumeni hluku od kol, to je alespon muj pocit Citovat
Napalm Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 Kokta7: To nejsou žádné teorie, to jsou zkušenosti - s OII jsem najel přes 200 tis Km a s OIII teď už 15 tis km a rozhodně mě příjde hlukově komfortnější... jasně z velké části to bude i tím motorem, TDI PD co jsem měl v OII byl fakt traktor.... jinak na obou autech gumy šířky 225 (na OII 17" na OIII 18") což je zvukově srovnatelné.... ...jinak žádný hluk od střechy jako Radim nepozoruju... možná bude někde chyba.... a SCOUT má stejné hagusy jako ostatní OIII, tak nevím ... Citovat
kokta7 Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 ano z velký části to bude motorem, zkus se projet někdy v O3 v dehetu, sice je to tižší CR, ale stejně to je o dost hlučnější než 4 válové TSI. Citovat
radim1234 Vloženo 9. leden 2015 Vloženo 9. leden 2015 Kokto, tady jsou ta kola/gumy z velkého techničáku. Do SZ to nedám (neumím) kola.doc Citovat
sulda1 Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 Scoutík s 19" Xtrem kolama z RSa u ŠA muzea v Bolce. 1 Citovat
radim1234 Vloženo 23. leden 2015 Vloženo 23. leden 2015 ano, uznávám, že ta origo 17-ti palcová kola nic moc na fotkách nejsou. V reálu ta co mám (Nivalis antracit) při určitém pohledu vypadají docela dobře i když by to asi chtělo o palec větší. Jenže oficiálně nevím jak, v techničáku to prostě není (pochybuji sice že by nějaký bengo na ulici měl takové znalosti detailů, že všechny OIII jo ale Scout může jen 17 ale hádat se s nim nebudu). A teď už jen poslední věc-tahle 19-ti palcová kola se mi prostě nelíbí.Je to ale jen můj názor a radši odvolám, než bych se nechal upálit. Citovat
sulda1 Vloženo 23. leden 2015 Vloženo 23. leden 2015 V reálu mi ty kola k tomu autu seděly. Jinak to je fotka z loňska k oslavě 1 000 000 vozu ŠA. Citovat
Popu Vloženo 23. leden 2015 Vloženo 23. leden 2015 jo, ke konci roku, uz vim,... myslel sem si to Citovat
radim1234 Vloženo 4. Únor 2015 Vloženo 4. Únor 2015 Tak na Scouta je hotov GAP max +XS na 4 roky 31.980 jednorázově. Jen pro info. Citovat
skompa Vloženo 7. Březen 2015 Vloženo 7. Březen 2015 Ahoj, jaká se Vám na Scoutovi líbí nejvíc barva?.) Nevíte, co je tohle za zvláštní bílou? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.