Přejít na obsah

MR 2015


sytic

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
s-talker:

 

Myslel som leona ako uz pisal Pawouk. Ak v MR 2015 nastane nahrada EA 111 za EA 211, tak to bude prave tymto motorom. Co je zatial zaujimave ani Skoda a VW zatial nemaju 1,2 TSI 81 kW, ci je to zase nejaka hra koncernu. Potom by bol Rapid 1,2 TSI EA 211 77kW a Toledo 1,2 TSI EA 211 81kW......................... uvidime casom co urobia a upravia, ale udajne o 1,2 TSI 81kW sa uz pred nejakym mesiacom rovorilo, take male posilnenie :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a proč jako? z pohledu koncového uživatele je to tak, jak jsem psal výše. pokud koupíš první verze, tak pak můžeš akorát celou dobu zkuhrat, že ti rachotí rozvoďák :-) to je příklad. u EA211 netuším jestli je nějakej problém postihující většinu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna u EA111 až do takové míry neplatí slova o vychytanosti, jakkoli s tímto motorem sám jezdím, je provozně příjemný, vím, že s ním mohou být snadno problémy (nezáleží na tom, jakou verzi máš, při startu třeba mohou rachotit všechny) :( Spíš by právě platilo, že nová generace s řemenem je tou vychytanou (vím, že jsou to dost odlišné motory, ale asi chápete, jak to myslím)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když se řekne TSi, tak automaticky všichni vidí problém s rozvodem :-) ono toho bylo ale víc, jiný turba, laborování s podložkama atp. u novýho je řemen, aby nic nerachtalo, protože zájemci o nový auto s připojením k internetu vybírají motor podle zarachtání :-D jenomže nová řada je koplet jinej motor a problémy můžou nastat jinde. takže novej majitel má po startu tichoučko, ale zase ho bude zlobit jiná věc. fóra o nové řadě motorů nesleduju, tak netuším jak na tom jsou. poslední kousky 111tek co teď dávají do aut jsou prostě vpohodě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kolik lidí ví o nějakých problémech EA111? Pár jedinců, co se zajímají o techniku, pak někdo, kdo si to vygoogluje a vyhodí mu to naše forum (nebo jiné) a možná se najde nějaký zoufalec, co o tom slyšel v hospodě. A to je vše. Většina kupujících o tom nemá tušení, natož aby věděli, jestli mají v motoru řetěž, nebo řemen, či dokonce že je tam přímé vstřikování benzínu. Osobně znám tři, co mají 1.2 TSI a o žádných potížích nikdy nic neslyšeli (dokud jsem jim to neřekl :kol-28: ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vormen, rogerer:

 

Preco ste teda kupili novinku Rapida a nie vybehovu Fabiu combi.

 

 

Ja si myslim, ze koncern mal EA 111 taku testovaciu, kde si vyskusali zivotnost a rozne znizovania nakladov. Potom museli riesit. Casom pochopili, ze tadial cesta uplne nie je vhodna. Keby boli v hre iba retazove rozvody, tak to vymenia prerobia a EA 211 by bol upraveny EA111, lenze asi zistili, emisie, napravit povest = novy motor EA 211.

 

Ja som prave pri vybere zohladnoval novy motor EA 211a bral ako plus. Vyhody oproti EA 111 mav rychlom ohriati a aj spotreba nie je tak nachylna.

U EA 111 vyskocili veci uz po roku pouzivania tj. od 15tkm rozvody, turbo, software RJ........

U EA 211 je uz nieco cez rok v predaji sa zatial (klop, klop, klop) nic masovejsie nevyskytuje. Myslim, ze koncern si uz dal viacej pozor (Octavia 3 a Golf 7) su pre neho tahajuce kone.

 

p.s.: jedine co moze (ak vobec) casom vyskocit u EA 211 je ojnica + kluka, nenechali tam mazaci kanal, ale to predpokladam pri najazde x 100tkm. Asi to 500tkm nenajazdi ale koncern tvrdi, ze 250tkm by to malo zvladnut, mne staci aj 150tkm.

 

Uvidi sa casom co bude.....................

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŠKODA Rapid a ŠKODA Rapid Spaceback budou po přechodu do nového modelového roku ještě hodnotnější. Pro oba modely nabízí automobilka volitelně dešťový a světelný senzor. Dešťový senzor umístěný na předním skle pod zpětným zrcátkem v dešti automaticky zapne stěrače. Světelný senzor reaguje na intenzitu vnějšího světla a například při vjezdu do tunelu automaticky přepne ze světla pro denní svícení na potkávací světla. Světelný senzor navíc zahrnuje i funkci ‚Coming home/Leaving home’.

Novinkou pro akční modely Rapid a Rapid Spaceback StylePLUS jsou také tříramenné sportovní volanty potažené perforovanou kůží. Kožené volanty se budou vyznačovat stříbrnou dekorační lištou. Paletu odstínů vnějšího laku rozšíří barvy ‚bílá Laser’ a ‚hnědá Topaz’ (od poloviny září 2014). Navíc jsou oba vozy vybaveny elektronickou kontrolou tlaku vzduchu v pneumatikách. Akční model Rapid StylePLUS je nově obohacen o černě lakované kryty vnějších zpětných zrcátek, černě zbarvené mlhové světlomety a zatmavené zadní skupinové svítilny.
 

 

Celý článek zde:

 

http://www.skoda-auto.cz/news/2014-04-23-nove-modely-a-nove-atraktivni-detaily

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...