sytic Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Máte už někdo informace o tom, jaká vylepšení přinese MR2015? Přijde kvůli emisní normě Euro 6 náhrada motorů EA111 i u Rapidu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 hele tohle chce křištalovou kouli ale osobně si myslím že v tichosti nahradí motory EA111 za EA211 tažko říci co bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 lenze aka bude nahrada: napr. Seat ma teraz po novom EA 211 1,2 TSI 81kW a 175Nm namiesto doterajsich 77kW a 175Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 Muzu vedet kde jsi to nasel? Nepodarilo se mi najit Toledo s EA211. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 Asi myslel Leon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. Duben 2014 Sdílet Vloženo 10. Duben 2014 s-talker: Myslel som leona ako uz pisal Pawouk. Ak v MR 2015 nastane nahrada EA 111 za EA 211, tak to bude prave tymto motorom. Co je zatial zaujimave ani Skoda a VW zatial nemaju 1,2 TSI 81 kW, ci je to zase nejaka hra koncernu. Potom by bol Rapid 1,2 TSI EA 211 77kW a Toledo 1,2 TSI EA 211 81kW......................... uvidime casom co urobia a upravia, ale udajne o 1,2 TSI 81kW sa uz pred nejakym mesiacom rovorilo, take male posilnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 10. Duben 2014 Sdílet Vloženo 10. Duben 2014 Leon je na tom stejne jako OIII tudiz take MQB, nemuzes srovnavat Toledo a Leona, Toledo stejne jako Rapid dostalo jen stare motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 Já nevím, neříkám že EA111 je nějaký supr vychytaný motor ale měl bych obavy jít do novýho motoru, jen čas ukáže jestli má nějaký neduhy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 vždy je lepší vzít poslední verzi starýho modelu než první verzi novýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 to bychom ale jeste lezli po stromech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 a proč jako? z pohledu koncového uživatele je to tak, jak jsem psal výše. pokud koupíš první verze, tak pak můžeš akorát celou dobu zkuhrat, že ti rachotí rozvoďák :-) to je příklad. u EA211 netuším jestli je nějakej problém postihující většinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 11. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 Zrovna u EA111 až do takové míry neplatí slova o vychytanosti, jakkoli s tímto motorem sám jezdím, je provozně příjemný, vím, že s ním mohou být snadno problémy (nezáleží na tom, jakou verzi máš, při startu třeba mohou rachotit všechny) Spíš by právě platilo, že nová generace s řemenem je tou vychytanou (vím, že jsou to dost odlišné motory, ale asi chápete, jak to myslím)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 když se řekne TSi, tak automaticky všichni vidí problém s rozvodem :-) ono toho bylo ale víc, jiný turba, laborování s podložkama atp. u novýho je řemen, aby nic nerachtalo, protože zájemci o nový auto s připojením k internetu vybírají motor podle zarachtání :-D jenomže nová řada je koplet jinej motor a problémy můžou nastat jinde. takže novej majitel má po startu tichoučko, ale zase ho bude zlobit jiná věc. fóra o nové řadě motorů nesleduju, tak netuším jak na tom jsou. poslední kousky 111tek co teď dávají do aut jsou prostě vpohodě 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 kdyby to vsechno byl opravdu takovy problem v takovem meritku jak popisujes, tak by skodovky ani VW nikdo nekupoval, a vysledek je presne opacny skodovka roste jak o zivot... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 A kolik lidí ví o nějakých problémech EA111? Pár jedinců, co se zajímají o techniku, pak někdo, kdo si to vygoogluje a vyhodí mu to naše forum (nebo jiné) a možná se najde nějaký zoufalec, co o tom slyšel v hospodě. A to je vše. Většina kupujících o tom nemá tušení, natož aby věděli, jestli mají v motoru řetěž, nebo řemen, či dokonce že je tam přímé vstřikování benzínu. Osobně znám tři, co mají 1.2 TSI a o žádných potížích nikdy nic neslyšeli (dokud jsem jim to neřekl ). 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 já o tom taky neslyšel dokud jsem nepodepsal objednávku Dokonce do doby než jsem vzal předváděcího rapida na testovací jízdu jsem žil v iluzi že 1.2 TSI je tříválec a že to vůbec nepojede. Teď ale vím že je to dobrej motor:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 Tak zrovna o retezech se dlouho a hromadne psalo i v normalnich periodikach ba i v televiznich zpravach, takze imho o tom vi temer kazdy. Ne kazdy tomu pochopitelne prilozi takovou dulezitost jako clovek, co si precte dvestestrankovy topic nekde na foru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 vormen, rogerer: Preco ste teda kupili novinku Rapida a nie vybehovu Fabiu combi. Ja si myslim, ze koncern mal EA 111 taku testovaciu, kde si vyskusali zivotnost a rozne znizovania nakladov. Potom museli riesit. Casom pochopili, ze tadial cesta uplne nie je vhodna. Keby boli v hre iba retazove rozvody, tak to vymenia prerobia a EA 211 by bol upraveny EA111, lenze asi zistili, emisie, napravit povest = novy motor EA 211. Ja som prave pri vybere zohladnoval novy motor EA 211a bral ako plus. Vyhody oproti EA 111 mav rychlom ohriati a aj spotreba nie je tak nachylna. U EA 111 vyskocili veci uz po roku pouzivania tj. od 15tkm rozvody, turbo, software RJ........ U EA 211 je uz nieco cez rok v predaji sa zatial (klop, klop, klop) nic masovejsie nevyskytuje. Myslim, ze koncern si uz dal viacej pozor (Octavia 3 a Golf 7) su pre neho tahajuce kone. p.s.: jedine co moze (ak vobec) casom vyskocit u EA 211 je ojnica + kluka, nenechali tam mazaci kanal, ale to predpokladam pri najazde x 100tkm. Asi to 500tkm nenajazdi ale koncern tvrdi, ze 250tkm by to malo zvladnut, mne staci aj 150tkm. Uvidi sa casom co bude..................... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 No aby to tady nebylo jen OT, ví už někdo něco o změnách pro MR 2015? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Pokud vidím dobře, tak se u Rapidu objevila nová příplatková výbava Light Assistant (Coming Home, Leaving Home,Tunnel Light, Day Light), vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním a dešťový senzor za 5500Kč. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Ceníky platné od 18.4.rapid-cenik04-2014.pdf rapid-spaceback-cenik04-2014.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 ŠKODA Rapid a ŠKODA Rapid Spaceback budou po přechodu do nového modelového roku ještě hodnotnější. Pro oba modely nabízí automobilka volitelně dešťový a světelný senzor. Dešťový senzor umístěný na předním skle pod zpětným zrcátkem v dešti automaticky zapne stěrače. Světelný senzor reaguje na intenzitu vnějšího světla a například při vjezdu do tunelu automaticky přepne ze světla pro denní svícení na potkávací světla. Světelný senzor navíc zahrnuje i funkci ‚Coming home/Leaving home’.Novinkou pro akční modely Rapid a Rapid Spaceback StylePLUS jsou také tříramenné sportovní volanty potažené perforovanou kůží. Kožené volanty se budou vyznačovat stříbrnou dekorační lištou. Paletu odstínů vnějšího laku rozšíří barvy ‚bílá Laser’ a ‚hnědá Topaz’ (od poloviny září 2014). Navíc jsou oba vozy vybaveny elektronickou kontrolou tlaku vzduchu v pneumatikách. Akční model Rapid StylePLUS je nově obohacen o černě lakované kryty vnějších zpětných zrcátek, černě zbarvené mlhové světlomety a zatmavené zadní skupinové svítilny. Celý článek zde: http://www.skoda-auto.cz/news/2014-04-23-nove-modely-a-nove-atraktivni-detaily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 (editace) ten svetelnej senzor do tunelu je můj malý skromný sen Předpokládám že to dodělat nepůjde protože spolu s light assistantem je i dešťovej senzor a to už je asi složitý achjo stačilo rok počkat Editováno: 24. Duben 2014, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 Prodej a kup novyho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 to by to dopadlo doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.