Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo
s-talker:

 

Myslel som leona ako uz pisal Pawouk. Ak v MR 2015 nastane nahrada EA 111 za EA 211, tak to bude prave tymto motorom. Co je zatial zaujimave ani Skoda a VW zatial nemaju 1,2 TSI 81 kW, ci je to zase nejaka hra koncernu. Potom by bol Rapid 1,2 TSI EA 211 77kW a Toledo 1,2 TSI EA 211 81kW......................... uvidime casom co urobia a upravia, ale udajne o 1,2 TSI 81kW sa uz pred nejakym mesiacom rovorilo, take male posilnenie :)

Vloženo

a proč jako? z pohledu koncového uživatele je to tak, jak jsem psal výše. pokud koupíš první verze, tak pak můžeš akorát celou dobu zkuhrat, že ti rachotí rozvoďák :-) to je příklad. u EA211 netuším jestli je nějakej problém postihující většinu

Vloženo

Zrovna u EA111 až do takové míry neplatí slova o vychytanosti, jakkoli s tímto motorem sám jezdím, je provozně příjemný, vím, že s ním mohou být snadno problémy (nezáleží na tom, jakou verzi máš, při startu třeba mohou rachotit všechny) :( Spíš by právě platilo, že nová generace s řemenem je tou vychytanou (vím, že jsou to dost odlišné motory, ale asi chápete, jak to myslím)...

Vloženo

když se řekne TSi, tak automaticky všichni vidí problém s rozvodem :-) ono toho bylo ale víc, jiný turba, laborování s podložkama atp. u novýho je řemen, aby nic nerachtalo, protože zájemci o nový auto s připojením k internetu vybírají motor podle zarachtání :-D jenomže nová řada je koplet jinej motor a problémy můžou nastat jinde. takže novej majitel má po startu tichoučko, ale zase ho bude zlobit jiná věc. fóra o nové řadě motorů nesleduju, tak netuším jak na tom jsou. poslední kousky 111tek co teď dávají do aut jsou prostě vpohodě

Vloženo

kdyby to vsechno byl opravdu takovy problem v takovem meritku jak popisujes, tak by skodovky ani VW nikdo nekupoval, a vysledek je presne opacny skodovka roste jak o zivot...

Vloženo

A kolik lidí ví o nějakých problémech EA111? Pár jedinců, co se zajímají o techniku, pak někdo, kdo si to vygoogluje a vyhodí mu to naše forum (nebo jiné) a možná se najde nějaký zoufalec, co o tom slyšel v hospodě. A to je vše. Většina kupujících o tom nemá tušení, natož aby věděli, jestli mají v motoru řetěž, nebo řemen, či dokonce že je tam přímé vstřikování benzínu. Osobně znám tři, co mají 1.2 TSI a o žádných potížích nikdy nic neslyšeli (dokud jsem jim to neřekl :kol-28: ).

Vloženo

já o tom taky neslyšel dokud jsem nepodepsal objednávku :D Dokonce do doby než jsem vzal předváděcího rapida na testovací jízdu jsem žil v iluzi že 1.2 TSI je tříválec a že to vůbec nepojede. Teď ale vím že je to dobrej motor:)

Vloženo

Tak zrovna o retezech se dlouho a hromadne psalo i v normalnich periodikach ba i v televiznich zpravach, takze imho o tom vi temer kazdy. Ne kazdy tomu pochopitelne prilozi takovou dulezitost jako clovek, co si precte dvestestrankovy topic nekde na foru.

Vloženo
vormen, rogerer:

 

Preco ste teda kupili novinku Rapida a nie vybehovu Fabiu combi.

 

 

Ja si myslim, ze koncern mal EA 111 taku testovaciu, kde si vyskusali zivotnost a rozne znizovania nakladov. Potom museli riesit. Casom pochopili, ze tadial cesta uplne nie je vhodna. Keby boli v hre iba retazove rozvody, tak to vymenia prerobia a EA 211 by bol upraveny EA111, lenze asi zistili, emisie, napravit povest = novy motor EA 211.

 

Ja som prave pri vybere zohladnoval novy motor EA 211a bral ako plus. Vyhody oproti EA 111 mav rychlom ohriati a aj spotreba nie je tak nachylna.

U EA 111 vyskocili veci uz po roku pouzivania tj. od 15tkm rozvody, turbo, software RJ........

U EA 211 je uz nieco cez rok v predaji sa zatial (klop, klop, klop) nic masovejsie nevyskytuje. Myslim, ze koncern si uz dal viacej pozor (Octavia 3 a Golf 7) su pre neho tahajuce kone.

 

p.s.: jedine co moze (ak vobec) casom vyskocit u EA 211 je ojnica + kluka, nenechali tam mazaci kanal, ale to predpokladam pri najazde x 100tkm. Asi to 500tkm nenajazdi ale koncern tvrdi, ze 250tkm by to malo zvladnut, mne staci aj 150tkm.

 

Uvidi sa casom co bude.....................

Vloženo

Pokud vidím dobře, tak se u Rapidu objevila nová příplatková výbava Light Assistant (Coming Home, Leaving Home,Tunnel Light, Day Light), vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním a dešťový senzor za 5500Kč.

Vloženo

ŠKODA Rapid a ŠKODA Rapid Spaceback budou po přechodu do nového modelového roku ještě hodnotnější. Pro oba modely nabízí automobilka volitelně dešťový a světelný senzor. Dešťový senzor umístěný na předním skle pod zpětným zrcátkem v dešti automaticky zapne stěrače. Světelný senzor reaguje na intenzitu vnějšího světla a například při vjezdu do tunelu automaticky přepne ze světla pro denní svícení na potkávací světla. Světelný senzor navíc zahrnuje i funkci ‚Coming home/Leaving home’.

Novinkou pro akční modely Rapid a Rapid Spaceback StylePLUS jsou také tříramenné sportovní volanty potažené perforovanou kůží. Kožené volanty se budou vyznačovat stříbrnou dekorační lištou. Paletu odstínů vnějšího laku rozšíří barvy ‚bílá Laser’ a ‚hnědá Topaz’ (od poloviny září 2014). Navíc jsou oba vozy vybaveny elektronickou kontrolou tlaku vzduchu v pneumatikách. Akční model Rapid StylePLUS je nově obohacen o černě lakované kryty vnějších zpětných zrcátek, černě zbarvené mlhové světlomety a zatmavené zadní skupinové svítilny.
 

 

Celý článek zde:

 

http://www.skoda-auto.cz/news/2014-04-23-nove-modely-a-nove-atraktivni-detaily

Vloženo (editace)

ten svetelnej senzor do tunelu je můj malý skromný sen :D

 

Předpokládám že to dodělat nepůjde protože spolu s light assistantem je i dešťovej senzor a to už je asi složitý achjo :) stačilo rok počkat :D

Editováno: , autor: rogerer

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...