Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Taky můžu potvrdit cukání, když jedu z domu, tak to mám lehce z kopce a nic nepozorují, ale z práce vyjíždím po dlouhé rovině a někdy to párkrát lehce cukne, ale po 500 m to přestane. Když ale jedu více pod plynem, tak nic, je to spíše jenom při takovém tom lechtání plynu, na spotřebu.  Spíše to vidím u mého G-tecu na nízké otáčky motoru než se zahřeje.

Vloženo

Dejv10: popsal jsi to lépe než já :-) , jsem rád že nejsem sám, jinak bych asi musel do servisu. Je pravda že je to tak malé že to nejde moc postřehnout.....bude to asi o tom lehkém zahřátí. Zdarec

Vloženo

Dělá to jak píšou kluci. Studený motor, mírné až částečné zatížení. Prvních pár kilometrů. Kolísání volnoběhu je přítomno pořád, ale jak vypadá pořádné kolísání volnoběhu při provozu na CNG, to je vidět teprve u CNG autobusů, tam je to masakr.

Vloženo

Výtku o oslepující kontrolce považuju za nesmyslnou. Narozdíl od předchozích testů tam i jinde ale konečně uvádí dvě nevýhody - špatnou trakci a menší kufr.

Vloženo

Tak menší kufr zrovna u OIII zas tak markantní není. S trakcí souhlasím, zejména při levných pneu a se zatíženým autem na vodě/sněhu/vlhku. To se občas povedou hodně závodnický rozjezdy z křižovatek :-)

 

Nicméně jsem zvědav, jak se u nás v zaměstnání obmění vozový park. Jsme velkým propagátorem CNG, vozový park je poskládan ještě za starších Passatů, pak OIII a Caddyn. Teď nám to všechno odstřihnou definitvně :-)

Vloženo

Mně menší kufr vadí velmi. Např. musím skládat kočárek. Mimochodem včera bylo konečně méně obtížného hmyzu na cestách a při stejných rychlostech spotřeba o víc než půl kila nižší. Pokud motor jede konstantně a není potřeba hodně akcelerovat, hned jsem byl na průměru 3,9kg/100km.

Vloženo

Hm. A tankoval jsi kde? V Chorvatsku není kde nabrat. Dvě čerpačky, otvírací doba na dvě věci, berou jen hotovost, samozřejmě kuny a ještě je to drahé, že se prostě vůbec nevyplatí tam zajíždět. 

Vloženo (editace)

Potvrzuji spotřebu 3,7 kg při cestě do Chorvatska. Dá se to v pohodě. Ale je to pořád jen o polovině km. Tzn. najeto 2200 km a z toho 1000 km na benzin. Ve čtyřech lidech, plný kufr a střešní box.

Editováno: , autor: kohák
Vloženo
před 17 hodinami, guam napsal:

Hm. A tankoval jsi kde? V Chorvatsku není kde nabrat. Dvě čerpačky, otvírací doba na dvě věci, berou jen hotovost, samozřejmě kuny a ještě je to drahé, že se prostě vůbec nevyplatí tam zajíždět. 

 

já jsem tankoval v Rijece, tam je to nonstop a platí se kartou

Vloženo

Již několik let jezdím do Itálie (pro děti je to tam 100x lepší; než si hrát s kameny, raději si hrají s pískem).

V Itálii je to úplně jiná liga s poměrem plniček oproti Chorvatsku a ceny velmi rozumné. Spotřeba 3,3kg/100km. Letos jsem u jedné plničky plnil za nádherných 0,910 EUR/kg.

Vloženo (editace)

No to ano, když se to vyloženě lechtá, tak to zvládnu taky. Je to ekvivalent asi tak 4,7l benzínu?  Ale mám pocit, že s tím každý jezdí za 3,5kg max a přitom jezdí normálně. Což je o kilo a něco méně, než to bere mně. Dlouhodobou mám někde 4,7kg

Editováno: , autor: guam
Vloženo

No to mi přijde právě tak nějak normální, žádná těžká noha. To naopak těch 3,5 i méně, jak see tu někteří chlubí, to způsobuje malinko depresi :-)  Ale tak asi to budou eko jezdi nebo příhodné podmínky, slabý provoz, venkov, žádné kratší jízdy atd. Doufám :)

Vloženo

to nebude autem, já mívám větší spotřebu než většina rodinných příslušníků, když si půjčím auto. Spíš mě znervozňuje, že cítím škubání při studeným motoru po startu jak už tady někteří psaly.

Vloženo (editace)

Ja osobne som mal na zimnych gumach priemer 4.2, na letnych mam priemer 3.9 (oboje 17tky kolesa). Jazdim vacsinou podla predpisov, povedal by som 50% dialnice, 25% okresky a 25% mesto. Ak by som chodil len po okreskach tak chodim asi tak za 3.3-3.5. Na dialnici 3.5 ani nahodou a to skutocne chodim presne podla predpisanej rychlosti, cize pri 130 mam nastavenu 130tku.

Editováno: , autor: kupony
Vloženo

Škubání mám taky a nechává mě to v klidu. Škubou auta ať mají najeto 1000 nebo 100 000 kilometrů, je to pořád stejné. 1.4T od Oplu cuká i na benzín řekl bych zrovna jako ty naše cng. Asi výsledek nějakých emisních optimalizací...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...