JardicCZ Vloženo 8. Červen 2018 Sdílet Vloženo 8. Červen 2018 Třetí tankování už byl 100 oktanový benzín EVO plus na čerpačce MOL, ale už to asi nepomohlo Auto je v provozu každý den, tak vždycky při startu jede chvíli na benzín. Ještě mi bylo sděleno, že není CNG jako CNG a že mám tankovat je na prověřených čerpačkách. Pak by ale provoz na CNG ztrácelo úplně smysl. Ani by mě to moc neštvalo, ale za necelý měsíc mám jet do maďarska, kde je distribuční síť nulová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Červen 2018 Sdílet Vloženo 8. Červen 2018 Já bych třeba jezdil na Eurooil, ale máme direktivně nařízen MOL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty81 Vloženo 9. Červen 2018 Sdílet Vloženo 9. Červen 2018 Pánové když se tady řeší jaký benzín ideálně tankovat. Myslíte že je lepší tankovat prémiová paliva s 95 oktany bez biosložky nebo 100oktanový benzín? Mám možnost tankovat maxx motion natural 100 od OMV. Vzhledem k tomu, že se chystám a dovču k moři tak přemýšlím jestli nezpůsobí ten 100oktanový benzín motoru nějaký problém...Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Šonka Vloženo 9. Červen 2018 Sdílet Vloženo 9. Červen 2018 Ahoj. Můžu mít technický dotaz, koupil jsem auto z leasingu. 2 roky staré 90 tisíc najeto. Udělal jsem s ním cca 2500 za první měsíc. Zajímá mě proč se extrémně spini přední kola? Zadní pěkně čisté i po měsíci a přední úplně černé. A druhá věc je že auto mi přijde jako by poslední týden provozu změnilo zvuk, ale poznám to jen venku na volnoběh. Předtím si tak tiše sevelilo a teď mi přijde jak kdyby bublalo, skoro bych to pripodobnil k deravemu výfuku u staré feldy. Nějaké rady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Červen 2018 Sdílet Vloženo 9. Červen 2018 Co mají kola společného s motorem TSI G-TEC? Trochu soudnosti by to chtělo. To sem opravdu nepatří a nestrpím to tady. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treborztv Vloženo 12. Červen 2018 Sdílet Vloženo 12. Červen 2018 Zdravím páni. Zaujímalo by ma koľko plynu tankujete? Neviem čím to je ale na firemnom nám ubralo pri tankovaní z pôvodných cca 17 kg na 14 kg. Nezdá sa mi že by to bolo okolitou teplotou a keďže v Košiciach máme len jednú čerpačku na CNG neviem vyskúšať inú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardicCZ Vloženo 12. Červen 2018 Sdílet Vloženo 12. Červen 2018 Během prvního půlroku ježdění jsem natankoval i přes 16kg, v současnosti po 12 měsících se přes 15 nepřehoupnu, i když auto už jede na benzín. A to jak při plnícím tlaku čerpačky okolo 200, tak i 300bar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guam Vloženo 12. Červen 2018 Sdílet Vloženo 12. Červen 2018 No to je zajímavé, čím to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wdog Vloženo 12. Červen 2018 Sdílet Vloženo 12. Červen 2018 Asi jezdí po moc hrbolatých cestách, a údery od šutráků odspodu se mu trochu zmáčkly ty dva sudy na CNG ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 13. Červen 2018 Sdílet Vloženo 13. Červen 2018 velký vliv na objem natankovaného paliva má okolní teplota a samozřejmě tlak čerpací stanice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wdog Vloženo 15. Červen 2018 Sdílet Vloženo 15. Červen 2018 Já jsem s tímhle autem zatím tankoval cca 80x, a z toho nad 15 kg plynu jsem se dostal 7x, rekord mám 16,8kg. Ale ty přečepání nad 15kg nebyly v tuhých mrazech, ten důvod bude asi jinde. plnící tlak? možná, ale ani ten nebyl nikde na ukazateli extrémní. ... skoro si myslím, že prostě ty budíky někde ukazují blbě, třeba naměří více ... nevím, jak je to normované, ale ten plyn se při tankování bude měřit na objem a na kg se zřejmě nějak přepočítává ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wdog Vloženo 18. Červen 2018 Sdílet Vloženo 18. Červen 2018 http://blog.auto.cz/murphy/2018/05/110tkm-s-octavii-na-cng/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohák Vloženo 19. Červen 2018 Sdílet Vloženo 19. Červen 2018 souhlas se vším, co bylo v příspěvku uvedeno. Vlastní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wdog Vloženo 20. Červen 2018 Sdílet Vloženo 20. Červen 2018 Ještě se vrátím k otázce, kolik je možné do CNG oktávky G-TEC natankovat a jak je možné dostat do nádrží i 17kg. Otázka mne zaujala, tak jsem oslovil s dotazem skutečného odborníka. Máte pravdu, pokud si myslíte, že to kapacitu nádrží v kg ovlivňuje teplota okolí a tlak čerpaného plynu. Nelze ale říci, že v mrazu natankujete nejvíc, protože další významné vlivy jsou teplota plynu v zásobníku, rychlost proudění plynu, počet sekcí zásobníků ve stanici. Takže rovnice o nejméně pěti veličinách. Teoreticky, při teplotě plynu 15 st.C. by tlak v samotné nádrži auta neměl přesáhnout 200bar. Což různí výrobci CNG čerpaček zajišťují technicky různě. Plus nějaká tolerovaná chyba měřidel, takže odchylka může být i 3kg. ... takže teoreticky jsme tedy na rozmezí 13,5 - 16,5 kg, nebo možná 14-17 kg, a pořád je vše v pořádku .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardicCZ Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 Dnes jsem si vyzvedl auto, které jsem odvezl do servisu 8.6.. 21.6 opraveno. Závada byla opravdu na zelepených vstřicích. Celkem mě dostala doba opravy :), kdy mi po týdnu tvrdili, že vše provedli dle instrukcí škody, ale stejně auto nejede. Dneska mi k tomu nic více neřekli. Proto doporučuji jezdit častěji na benzín, ne jen při startech a pak po půl roce vyjet nádrž. Auto je v záruce, takže by mě (firmu) to nemělo nic stát. měl jsem půjčené 1,6 TDI 81KW a zdálo se mi, že má lepíš zátah než 1,4 kterou jsem dneska protáhnul na benzín. Ale zase podvozek nebe a dudy, 1,6 byla tvrdá, uskákaná (na 16 kolech), Gtec na 17 kolech je mnohem pohodlnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wdog Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 Mě osobně se nezdá, že by to bylo běžným provozem. Možná tankování nějakého špatného benzínu ... ? Nebo ty vstřiky může zalepit CNG? Já s tímto autem jezdím cca rok a čtvrt, tankuji výhradně u OMV, a držím si pořád plnou/poloplnou/ nádrž benzinu. Natankoval jsem vždy OMV NAT95, a za čtvrt roku vyjel tak půl nádrže a dotankoval do plné ten NAT95. Posledního půl roku jsem vyměkl :-) a dotankovávám OMV prémiový benzín maxx motion 100 plus. Auto furt valí, i na benzín. Dokonce mne překvapuje nízkou spotřebou, na dlouhé štreky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guam Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 (editace) Že starý benzín zalepí vstřikovače benzínu není nic nového, s tím jsem se setkával už u aut na LPG. Není důvod, proč by to mělo být u CNG jinak. A dokonce existuje TPI popisující tento problém, kdy se vinou stojícího benzínu a nevhodných hadiček z těchto uvolnily nějaké látky, které vstřikovače zalepily. Měnily se vstřikovače a vedení benzínu. Editováno: 25. Červen 2018, autor: guam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wdog Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 No, myslel jsem to tak, jestli je zjištěno, že ty vstřiky zalepil "starý benzín"? nebo " nekvalitní benzín"? ... nebo "biosložka v benzínu"? ... což jsou tři různé příčiny s třemi různými možnostmi prevence .... a hadičky ze špatného materiálu, to je zase čtvrtá úplně jiná příčina ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horynka Vloženo 27. Červen 2018 Sdílet Vloženo 27. Červen 2018 Proto tankuji jen 100 octan benzín, aby jsem zalepení předcházel. Je bez bioslozek a celkově mi přijde, že je lepší. Neměl jsem žádné problémy a snad ani nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 27. Červen 2018 Sdílet Vloženo 27. Červen 2018 Neplechu děla biosložka co je v klasické N95,stači ji tam mít 2-3 měsíce a muže byt problem se vstřiky,starty atd.Taky mám auto na plyn ale Lpg a benzin beru Vervu 100 od benzíny mám ji tam třeba třičtvrtě roku a zatím nebyl žadny problém.Vyjel bych ten stary benzin a nabral čerstvou 100vku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 Nevím, zda to ještě platí, ale Eurooil by měl mít bez babišových sajrajstů i klasický denatural. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty81 Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 Stáhněte si aplikaci EuroOil a zjistíte přesně jaký benzín mají na jaké benzince, je tam dokonce i informace o složení z posledního závozu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 Ty ceny na fotce máte taky...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guam Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 Ale dobré, pro nás velice užitečná informace je, že ten jejich 98 oktanový benzín je vždy bez biosložky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty81 Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 Vidíte těch cen jsem si ani nevšim....hodil jsem tam pro představu screeny z webu...zajímavé by bylo dohleldat datum...možná 5 6 let zpátky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.