Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

30000km a nikdy som ziadne cukanie nezaznamenal.

Ano. Cukání potvrzuji. Ale je to tak slabé, že věřím, že 90% řidičů to vůbec nepostřehne. Stejně jako kolísání volnoběhu.

Taky můžu potvrdit cukání, když jedu z domu, tak to mám lehce z kopce a nic nepozorují, ale z práce vyjíždím po dlouhé rovině a někdy to párkrát lehce cukne, ale po 500 m to přestane. Když ale jedu více pod plynem, tak nic, je to spíše jenom při takovém tom lechtání plynu, na spotřebu.  Spíše to vidím u mého G-tecu na nízké otáčky motoru než se zahřeje.

Dejv10: popsal jsi to lépe než já :-) , jsem rád že nejsem sám, jinak bych asi musel do servisu. Je pravda že je to tak malé že to nejde moc postřehnout.....bude to asi o tom lehkém zahřátí. Zdarec

Zaměřím se na to, ale nic jsem zatím nepozoroval.

Dělá to jak píšou kluci. Studený motor, mírné až částečné zatížení. Prvních pár kilometrů. Kolísání volnoběhu je přítomno pořád, ale jak vypadá pořádné kolísání volnoběhu při provozu na CNG, to je vidět teprve u CNG autobusů, tam je to masakr.

Výtku o oslepující kontrolce považuju za nesmyslnou. Narozdíl od předchozích testů tam i jinde ale konečně uvádí dvě nevýhody - špatnou trakci a menší kufr.

Tak menší kufr zrovna u OIII zas tak markantní není. S trakcí souhlasím, zejména při levných pneu a se zatíženým autem na vodě/sněhu/vlhku. To se občas povedou hodně závodnický rozjezdy z křižovatek :-)

 

Nicméně jsem zvědav, jak se u nás v zaměstnání obmění vozový park. Jsme velkým propagátorem CNG, vozový park je poskládan ještě za starších Passatů, pak OIII a Caddyn. Teď nám to všechno odstřihnou definitvně :-)

Mně menší kufr vadí velmi. Např. musím skládat kočárek. Mimochodem včera bylo konečně méně obtížného hmyzu na cestách a při stejných rychlostech spotřeba o víc než půl kila nižší. Pokud motor jede konstantně a není potřeba hodně akcelerovat, hned jsem byl na průměru 3,9kg/100km.

Cesta do Chorvatska ve dvou lidech a plném kufru, jízda podle předpisů za 3,5kg dle pc

Hm. A tankoval jsi kde? V Chorvatsku není kde nabrat. Dvě čerpačky, otvírací doba na dvě věci, berou jen hotovost, samozřejmě kuny a ještě je to drahé, že se prostě vůbec nevyplatí tam zajíždět. 

Potvrzuji spotřebu 3,7 kg při cestě do Chorvatska. Dá se to v pohodě. Ale je to pořád jen o polovině km. Tzn. najeto 2200 km a z toho 1000 km na benzin. Ve čtyřech lidech, plný kufr a střešní box.

Upraveno od kohák

před 17 hodinami, guam napsal:

Hm. A tankoval jsi kde? V Chorvatsku není kde nabrat. Dvě čerpačky, otvírací doba na dvě věci, berou jen hotovost, samozřejmě kuny a ještě je to drahé, že se prostě vůbec nevyplatí tam zajíždět. 

 

já jsem tankoval v Rijece, tam je to nonstop a platí se kartou

Již několik let jezdím do Itálie (pro děti je to tam 100x lepší; než si hrát s kameny, raději si hrají s pískem).

V Itálii je to úplně jiná liga s poměrem plniček oproti Chorvatsku a ceny velmi rozumné. Spotřeba 3,3kg/100km. Letos jsem u jedné plničky plnil za nádherných 0,910 EUR/kg.

3.3kg já nevím, to asi jezdíte jiným autem nebo to mám rozbitý 

Velmi záleží na stylu jízdy. Pokud se to lechtá, tak je to opravdu možné.

No to ano, když se to vyloženě lechtá, tak to zvládnu taky. Je to ekvivalent asi tak 4,7l benzínu?  Ale mám pocit, že s tím každý jezdí za 3,5kg max a přitom jezdí normálně. Což je o kilo a něco méně, než to bere mně. Dlouhodobou mám někde 4,7kg

Upraveno od guam

Já pokud si nějak extrémně nedávám pozor, předjíždím apod. tak se pod 4kg taky nedostanu. Nyní párkrát s vozíkem a už mám dlouhodobou  4,4kg.

Já jezdím povětšinou krátké trasy a bydlím v kopcích tak mívám 5kg dlouhodobou. Jinak dlouhý trasy klasicky 4,4 - asi těžká noha....

No to mi přijde právě tak nějak normální, žádná těžká noha. To naopak těch 3,5 i méně, jak see tu někteří chlubí, to způsobuje malinko depresi :-)  Ale tak asi to budou eko jezdi nebo příhodné podmínky, slabý provoz, venkov, žádné kratší jízdy atd. Doufám :)

to nebude autem, já mívám větší spotřebu než většina rodinných příslušníků, když si půjčím auto. Spíš mě znervozňuje, že cítím škubání při studeným motoru po startu jak už tady někteří psaly.

Ja osobne som mal na zimnych gumach priemer 4.2, na letnych mam priemer 3.9 (oboje 17tky kolesa). Jazdim vacsinou podla predpisov, povedal by som 50% dialnice, 25% okresky a 25% mesto. Ak by som chodil len po okreskach tak chodim asi tak za 3.3-3.5. Na dialnici 3.5 ani nahodou a to skutocne chodim presne podla predpisanej rychlosti, cize pri 130 mam nastavenu 130tku.

Upraveno od kupony

Škubání mám taky a nechává mě to v klidu. Škubou auta ať mají najeto 1000 nebo 100 000 kilometrů, je to pořád stejné. 1.4T od Oplu cuká i na benzín řekl bych zrovna jako ty naše cng. Asi výsledek nějakých emisních optimalizací...

Kupony: V zimě máš jen 4,2? Jak to máte ostatní na zimních a v zimě? Je tam velký rozdíl i s ohledem na trakci? Já budu mít letos zimní premiéru s CNG.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.