Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Kubino-pravděpodobně máš peněz spoustu,takže Ti je jedno kolik kde necháš.Přesto,ač jsi je ve svém životě asi nepotkal existují lidi,kteří tolik peněz nemají.Nenapadá mne,co Tě tak pobuřuje na tom,že nechci platit ceníkové ceny a snažím se vyzkoumat,jak neplatit víc,než je nutné.

Proto Tě poprosím,laskavě si mne nevšímej-od Tebe auto nekupuji.

Za ceníkové ceny by kupovala jen úplná trubka, nějakou slevu snad dávají všude, neříkám jet kdoví kam kvůli tisícikoruně ale já když jsem objednával tak mezi nejhorší a nejlepší nabídkou od jednotlivých prodejců byl rozdíl klidně i 50 tisíc

Už s tím někdo jezdil, reálné zkušenosti, dojezd ? Případně jak a jestli vůbec se chystají nějaké úpravy, povolující vjezd CNG aut do garáží apod. ? Mě to celkem zajímá, u nás ve firmě jsou k tomu nakloněni, ale zatím u dealerů ty auta nejsou...teda ne že by mi to vyměnili za TDI, ale jde mi hlavně o tu ořezanou 1.4, jak to jezdí apod.

 

Ještě trochu k OT - každý ať přeci zaplatí kolik chce, hravec jistě přidá ještě něco nad list price aby prodejce vydělal a bude spokojen, normálně uvažující člověk hledá samozřejmě levnější variantu a ty možnosti tu jsou, tak proč ne. Na nás taky zákazníci cenově tlačí tak nevidím důvod, proč bych já neměl tlačit na dodavatele (aut nebo čehokoli jiného).

hravec ze své podstaty posledních 10 nekoupil nové auto  :kol-47: (a to má třetí za tu dobu) ano i to je varianta.... moje auto mělo 6 měsíců, 601 lm a slevu na ceně skoro 250 tis. Kč  :kol-47:

Upraveno od Hravec

Kubino-pravděpodobně máš peněz spoustu,takže Ti je jedno kolik kde necháš.Přesto,ač jsi je ve svém životě asi nepotkal existují lidi,kteří tolik peněz nemají.Nenapadá mne,co Tě tak pobuřuje na tom,že nechci platit ceníkové ceny a snažím se vyzkoumat,jak neplatit víc,než je nutné.

Proto Tě poprosím,laskavě si mne nevšímej-od Tebe auto nekupuji.

Kdo tady mluvil o tom, že mám dost peněz. Jen nesnáším týpky co si myslí, že z nich hačá svět na zadku. A to že jsou lidi co peníze nemají neznamená taky, že budou skuhrat že je nemají a někdo se nad nima slituje(oni by to neudělali taky). Vždyť je nikdo nenutí si kupovat na co nemají a raději buď píší takové věci á la "neodolatelnou cenu", nebo pomlouvají za každou cenu a nebo napíší "od Tebe auto nekupuji". A kdo se bavil o ceníkových cenách taky nevím. Za x let v byznysu vím, že Ti co se první baví o ceně mají jen většinou čouhající slámu z bot a stejně nic nekoupí.

V pořádku,potkali se holt dva světy,znalec byznysu ukázal týpkovi se slámou bot,kde je jeho místo.V tomto klání jsi jednoznačný vítěz.

 

K tématu,lze někde zjistit,jakou úpravou motor prošel,jak jsou řešeny rozvody,modifikace nebo rozdílnosti od klasického motoru 1,4TSI verze 90kw ?

Upraveno od hopa26

sorry, ale tu sračku sis mohl odpustit... to přeci nikdo takto nepojmenoval... pravda i já jsem si toto mohl odpustit, ale nedalo mi to, neb je tu jen "Líbí se mi" nikoli opak...

Otázka je, z čeho je to vlastně odvozeno. Ze 103 kW, nebo 90 kW? Protože v OIII je jen varianta 103 kW. 90 kW má G7. Rozvody budou stejné. Kouknu odpoledne do Etky.

hledal jsem na webu a nic nenašel, ale matně si vzpomínám, že někde psali o jiném kompresním poměru a i nějakých dalších úpravách na motoru co se týče konstrukce...

Prodejce, mi potvrdil že to vychází z 103 kW verze 1,4 TSI, jsou jiné ventily, časování, možná hlava (což by napovídalo tomu kompresnímu poměru a menšímu krouťáku)

Upraveno od Hravec

Kompresní poměr je stejný pro obě varianty = 10,5 :1. CNG se odlišuje v některých součástech, jak už psal Hravec - ventily, vačkový hřídel, dále písty, turbo, benzínové vstřikovací ventily, výfuk...

A čím řeší jiné oktanové číslo plynu a to že plyn nemá že, nenašel si někde? Jinak prý VW pracuje i na vznětové verzi na CNG...

To si řídí ŘJ motoru regulací předstihu, má to přece snímač klepání a u CNG je vysoké oktanové číslo, tak je to odolnější vůči klepání, než benzín. Teorii motorů zas tolik nedám.

tak jsem našel to co jsem si myslel, protože tak to má i Mercedes a Scania, má to dvojí vsřikování a to:

 

- elektronicky řízené nepřímé vstřikování zemního plynu.
- elektronicky řízené přímé vstřikování benzinu
ještě jsem našel: Životnost CNG nádrží je dvacet let. Na každé nádrži je vyznačeno datum výroby tlakové nádoby a její životnost. což je více než životnost auta.... výše se někde psalo že 15 let.... ale i to by stačilo...

No nevím, nevím, průměrné stáří vozového parku v ČR je aktuelně (k 02.2014) - 14,2 roků a stále stoupá... takže, ač to dneska zní divně, řada OIII tady bude jezdit za 20, 25 roků...  :kol-28:

 

...a za tu dobu možná CNG bude už běžné palivo budoucnosti (čerpací stojan na každé beznínce atd.)... a nebo taky ne... :kol-43:

Upraveno od Napalm

Pochybuji, že OIII se dožije v nějakém rozumném stavu dvaceti, ne-li více let.  :kol-32:

přesně tak, O III nemá šanci z podstaty věci a konstrukce vydržet co Fáčka a Feldy a ani O I ....

Oprava- ne že nemá. NESMÍ !!! A nakonec proč by měla? Na větší proběhy kilometrů jsou tady TDI a ti co najezdí do 10000 km za rok mají stejně i tak auto na minimálně dvacet let a ti co najezdí víc a touží po benzínu, potažmo CNG jim na to "vydělá" aby ho co 4 roky s cca 100000 km vyměnili.

do 14-20dní budu přebírat novou OIII GTEC, tak se pochlubím, a poreferuji. Jinak z ceníkové ceny (dle konfigurátoru) Ambiente + byla cena -15%, takže kdo umí smlouvat, ukecávat, votravovat, tak mu to výjde a cenu dolů daj, každopádně daj obvykle jen 8-10%, u nového Yeti daji klidně 10% ihned bez kecání

Ve svete motoru vysel docela rozsahly test.Ja budu mit pujcenou O3 Ambition uz pristi tyden na vikend domu,takze poreferuji a neco nafotim.

Tak pak se poděl o dojmy,protože neni nad to něco vyzkoušet a pak řict na to svuj nazor.Jsem celkem zvědav na dojmy a hlavně na spotřebu.

Upraveno od bitttpower

Ve svete motoru vysel docela rozsahly test.Ja budu mit pujcenou O3 Ambition uz pristi tyden na vikend domu,takze poreferuji a neco nafotim.

 

viz výše, chce to číst, Pawouk ten článek výše dával...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.