Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 17 hodinami, kokta7 napsal:

Co je špatně na DSG? Od výroby cuká a nedejbože když se rozjíždíš v kopci... Nahoru to řadí pomaleji než důchodce a dolů to už neumí vůbec... Když sem potřeboval točit nejvyšší otáčky motoru kvůli zatáčce, tak ti to samo přeřadí...

Pro řidiče kteří jezdí z bodu A do bodu B asi dobrý, ale jinak......? Všeobecně automaty podtáčejí, aneb koupíš si např. passata za 1,2 mega v BITDI a ve městě ti to zařadí 7 stupeň, točí to 1100 otáček a celý auto vibruje...

 

Vysvetli mi konecne někdo, v cem spociva to cukani? 

Do kopce to řadí úplně normálně.

A z kopce to řadí tak, jak by člověk čekal - podřadí.

Vloženo

1, při rozjezdu
2, jízda v koloně
3, jízda z kopce ve městě
4, jízda do kopce v zatáčkách - podtáčí a pak podřadí a vystŕelí vpřed atd, atd.

Chování je různé u jednotlivých variant a MR. Teď u S3 206 je zatím vše OK, ale to podtáčení je katastrofa.

Vloženo

Mam druhy auto se suchou DSG 7.

 

1) zadne cukani jsem nikdy nezazil

2) zadne cukani jsem nikdy nezazil

3) zadne cukani jsem nikdy nezazil

4) zadne cukani jsem nikdy nezazil

 

Někdo by mi to mel vysvětlit a ukazat. ctu to v každý recenzi, ze "7 DSG" cuká. Ale podle me to spociva v tom, ze s tim lidi proste neumi jezdit, z manualu  jsou zvyklí "zarazit pedál do podlahy" … jenze takhle s automatem proste jezdit nejde.

Vloženo
před 12 minutami, motosman napsal:

1, při rozjezdu
2, jízda v koloně
3, jízda z kopce ve městě
4, jízda do kopce v zatáčkách - podtáčí a pak podřadí a vystŕelí vpřed atd, atd.

Chování je různé u jednotlivých variant a MR. Teď u S3 206 je zatím vše OK, ale to podtáčení je katastrofa.

Komu vadi toto akoze spravanie DSGcka,staci si zakazdym tuknut do paky do pozicie S a ziadne cukanie a podtacanie nikdy nespozna:D

Vloženo

Mám DSG cca měsíc. Před tím jsem jezdil s OIII s manuálem a nic popsaného také nepozoruji. Rozjezdy naprosto plynulé, žádné cukání, přeřazování bez prodlevy. Nahoru řadí při cca 1800 - 2000 ot při pohodové jízdě, při razantnější jízdě řadí nahoru při 2500 - 3000 ot. v D. ( myslím úplně normální ). Při ustálené rychlosti udržuje pak 1500 ot. Při jízdě z kopce při lehké noze na plynu jede na 7, pak stačí lehce přibrzdit a podřadí na 6 nebo 5 a udržuje v pohodě pomalejší rychlost ( jakoby brzdí motorem a vydrží poměrně dlouho touto ustálenou rychlostí jet aniž bych musel dobrzďovat ). Já jsem naprosto spokojen a k manuálu už bych se nevrátil. Samozřejmě je to můj názor a nikomu ho nevnucuji, co řidič to jiný názor a zkušenost. Za mne :palec2:.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Taky mi to nijak necuká, ani jednou z uvedených variant @motosman. Jestli to takto cuká, asi by nebylo od věci nechat auto zkontrolovat.

 

Jediný, co by mohli inženýři odladit, je zvýšení otáček o cca 200ot/min a bylo by to perfekt. Manuál nebrat, když chci více točit, dám S a hotovo.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Malá technická, jsem náhodou narazil na další bordel v ETKA ... To milý DSG7 DG200 má v mechatronice standardní zelenou hydrauliku do serva G004000M2 ... Nalejvací a uzavírací šroub s těsněním je N90414203 a těsnění mezi mechatronikou a převodovkou je 0AM927377.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Máme v práci Yeti 1,4TSI s DSG a katastrofa. Nevím, jestli je to podělaný, ale od nového se s tím nedá normálně rozjet. Po seslapnuti plynu je to buď lemra, nebo to vystřelí jako prase. Po přeřazení z R na D v tom někdy neskutečně trhne, cukne to celým autem. Zlatej manuál. Strašný je taky předjíždění, než to vůbec pochopí, že to má podřadit a vyrazit. To už je kolikrát na predjeti pozdě.

 

Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]

 

 

 

 

Vloženo (editace)

@Clint To máš tak, keď sa na tej káre vozí kdejaký póvl... Ozaj, na zametanie letiska by mal stačiť aj bicykel... ;)

 

Ja mám prvé auto s DSG - doteraz len manuál, a som nadmieru spokojný... Samozrejme, najprv som musel mechatroniku naučiť svoj štýl jazdy, teraz to chodí ako po masle...

Pozitívom je, že DSG spolupracuje s navigáciou, takže dokáže radenie prispôsobiť aj profilu trate, prípadne lokálnym špecifikám...

Editováno: , autor: stafa
Vloženo

To sa nemylim. Dsg zadne uceni se jizdniho stylu nema.

 

jedine, co se DSG “uci” je analyza poslednich par sekund jizdy (sekund! Cili zadny styl jizdy ridice), ktery dokaze vyhodnotit jako jizdu v urcitem typu terenu (napr. Kopcovity) a tomu prizpusobi razeni - napr. V tech kopcich zacne radit na vyssi stupen pozdeji, a podrazuje drive.

 

to je asi tak vse, nic vic neumi.

Vloženo (editace)

Jinak, ted jeste ctu tvrzeni, ze se dsg dovede ridit daty z navigace... no, to je taky nesmysl. Bud si jisty, ze Dsg se daty z navigace neridi, a zadnym likalnim specifikam se take neprizpusobuje.

Editováno: , autor: Tragedie_v_JZD
Vloženo

Moje skúsenosti sú iné, viem rozoznať ako to chodilo na začiatku a ako to chodí teraz...

Príklad: Strmý kopec uprostred dediny, cez ktorú som prechádzal 1x týždenne  - DSG malo v rámci limitu zaradený 5.stupeň: 1.prejazd - vydusil sa na 5-ke.; 2-4. prejazd - manuálne som podradzoval; 5. prejazd - súčasnosť - auto pred začiatkom stúpania prakticky na tom istom mieste podradí do 3-ky...

O učení sa jazdného štýlu /nie pár sekúnd/ viem nielen od predajcu, ale aj nezávisle od seba potvrdené od viacerých ľudí, čo vlastnia DSG.

Vloženo

Pozri... Sú to moje skúsenosti. Ak je to nemožné, potom mám zázračné auto...

 

O tom, že je to prepojené s navi, sa už presvedčil napríklad omicron, ktorému to na istom mieste diaľnice stále vyhadzovalo voľnobežku a zaraďovalo kvalt napriek tomu, že to bolo z kopca.

To, že napr. Audi má DSG prepojenú s navi, som sa dozvedel nedávno v rámci iných súvislostí. Tak prečo by to nemohlo fungovať aj v Škodovke...

Ešte ma napadá toto: v meste to pri cca 50-52 km/h stále hádzalo 5-ku. Istý čas som to manuálne zhadzoval na 4-ku. Teraz to hodí do 5-ky až pri cca 58 km/h.

 

Záverom: bavíme sa o Octavii, nie o Knight Riderovi...

Vloženo

Jenom jestli už to DSG nemá UI [emoji23] Možná se samo vyvýjí a časem nám uvaří v autě i večeři [emoji23]

Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]

Vloženo
před 4 minutami, stafa napsal:

Pozri... Sú to moje skúsenosti. Ak je to nemožné, potom mám zázračné auto...

 

O tom, že je to prepojené s navi, sa už presvedčil napríklad omicron, ktorému to na istom mieste diaľnice stále vyhadzovalo voľnobežku a zaraďovalo kvalt napriek tomu, že to bolo z kopca.

To, že napr. Audi má DSG prepojenú s navi, som sa dozvedel nedávno v rámci iných súvislostí. Tak prečo by to nemohlo fungovať aj v Škodovke...

Ešte ma napadá toto: v meste to pri cca 50-52 km/h stále hádzalo 5-ku. Istý čas som to manuálne zhadzoval na 4-ku. Teraz to hodí do 5-ky až pri cca 58 km/h.

 

Záverom: bavíme sa o Octavii, nie o Knight Riderovi...

 

Nerad Timkazim radost... ale technicky neni mozne, aby toto DSG delalo :) 

 

dal to nema smysl resit. Nepresvedcim Te, takze uz nema smysl se k tomu vracet:)

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...