Petrrr Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Pawouku ja netvrdil ze nejsou dostacujici. Priklad. Manual klima je taky dostacujici, presto automat. klima je lepsi. Ja chtel sestikvalt a kotouce, to byly dalsi dva duvody proc jsem volil vykonejsi variantu 1,2 TSI a tech 20 tis navic mi za to stoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 rozdíl mezi bubny a kotouči v zadu , se dá poznat až když jedete na max , jinak více méně žadný rozdíl není , ale hroší to je když jedete na technickou na brzdové válce , tam je pak poznat že bubny prostě mín brzdí a navíc maji větší rozdil mezi levou a pravou stranou , což těm šášum na technicke vadí výhody kotouču jsou větší učinost a lepší číštění když myjete auto , když chcete vyčistit bubny tak se musí rozebrat , osobně dávám přednost v zady kotouče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 ono celkově, podívejte se na pohotovostní hmotnost Rapida a Fabie 2. Na Fabii jsou bubny dostačující, na Rapidu ještě víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Jakej je tam prosím rozdíl? 100kg? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Kdepak 100 kg.Rapid 1.2 TSI 63 kW lift 1155 kg/ space 1150 kgFabia 1.2 TSI 63 kW 1116 kg/ combi 1136 kg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Tak to je ten Rapid asi z papiru ne, to bych necekal. To je narez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADAMzPRAHY Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 (editace) Mám vzadu bubny a zatím jsem se nedostal do nějakého prudšího brzdění s plně naloženým autem, ale pro normální brzdění s plně naloženým Rapidem jsem neměl problém. Obecně mi to brzdí bez problémů (jezdím převážně sám nebo s přítelkyní), zatím jediné kdy jsem pocítil vadnutí brzd je na dálnici při rychlostech nad 150km/h při prudkém brždění o více než 50km/h. Posledně jsem brzdil ze 180km/h na 80km/h a kdyby bylo potřeba přibrzdit víc, tak nevím nevím Editováno: 3. Květen 2014, autor: ADAMzPRAHY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nettle_M Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Rapid z papíru není, torzní tuhost tady už někdo myslím srovnával, nebo jsem to viděl jinde, ale myslím, že byla o chlup lepší než Octavia II. Mimochodem ten s Rapidem 1.2 TSI 63 kW a kotoučema vzadu jsem já. Taky jsem řešil proč tam jsou a ničeho jsme se nedopátrali. Jediná teorie byla, že začali vyrábět Toledo a skončili u Rapida Teď se nabízí varianta, že ty kotouče, které měl dostat tady kolega s bubnama v TDI jsem dostal já Ale asi ti je nevrátím 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiverHIKE Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Nettle_M: to se někdo holt má co? Já mam teda na spacebacku (63 kW) bubny a schválně jsem to brzdění testoval za asistence sousedova (TSI 77 kW ) spacebacka (kotouče). Po porovnání jsme zkonstatovali, že na brzdění mají převážně vliv přední. Ty jsou na 77 větší to je fakt, znát to je, ale minimálně. Zadní brzdu přijdou podle nás ke slovu až v okamžiku, kdy budete mít v kufru 200 kg nákladu což jsme teda nezkoušeli S životností nevim no, uvidíme za pár... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doveziem.sk Vloženo 25. Únor 2015 Sdílet Vloženo 25. Únor 2015 Na Slovensku sú bubny vzadu dodávané iba pre motorizáciu 1.2 MPI a zvyšok má kotúče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 Protože tam máte Tatry, tak se předpokládá více jízd z kopců :-) No je to divné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 není, domácí automobilka si může vždy dovolit více "zkoušet" zákazníky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 Když si to vezmu pár let zpátky tak většina aut měla bubny a nikomu to nevadilo. Pak přišla móda kotoučů a všichni je museli mít. Jediný důvod pro ně byl samozřejmě machr index. Pak se přidali zvěsti o tom, že bez kotoučů nefunguje třeba ESP a bylo to... Teď se zase začíná šetřit, tak se vracíme ke kotoučům. Ale ono když se podíváte konkrétně u Rapidu na velikost těch zadních kotoučů, tak to také mluví za sebe. Pokud budeme mluvit konkrétně o Rapipidu, tak rozdíl tam oproti bubnům bude jen za extrémních podmínek. Jinak to běžný řidič nemá šanci postřehnout. Ty rozdíly jsou z praktického hlediska nepostřehnutelné. Zcela jistě jsou patrné při laboratorních testech nebo při nějakém srovnávacím testu obou variant. Ale nevěřím tomu že by někdo z vás byl schopný poznat rozdíl při slepém testu. Příspěvky o tom, že jsem naložil auto a málem jsem nedobrzdil na křižovatce si nechte radši příště pro sebe. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 já mám konečně po letech vzadu kotouče a už nikdy jinak. o tom, že to líp brzdí v extrému to ani tak není, ale ruční brzda, kterou nemusím nechávat požád seřizovat, v zimě nepřimrzne obložení k bubnu, po delším stání nepřizezne, netečou prasátka. ta provozní spolehlivost za to stojí. kontrola pohledem, příp. jednoduchým szndáním třmenu, rozebrat bubnovou brzdu není jen tak. jednoznačně samá výhoda, buben=pravěk :-D 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 Zlatá bezproblémová bubnová brzda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 A s tim musim i ja souhlasit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 jestli si nepletete náhodou celkovou životnost a spolehlivost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 já si myslím že na brždění to je jedno, ale spolehlivější je asi určitě kotouč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 jestli si nepletete náhodou celkovou životnost a spolehlivost. celkovou životnost a spolehlivost má právě bubnová brzda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 životnost jo, ale spolehlivost ani náhodou. max. spolehlivá je pro důchodce, kteří nepoužívají ručku. pro normální lidi je to peklo. každý auto co jsem měl s bubnama, resp. obě funglovky, jsem musel nechávat pořád seřizovat ručky, na stk vždy špatně brzdily zadní kola. jednou jsem měl chvilku 16 let starý auto s kotoučama a na stk bez problémů, ručka taky, stejně tak teď. když jsem měl víc aut a nejel jsem delší dobu, tak byl problém vůbec odjet, kotouče lehce obrzdím a nemám problém. jo akorát musím měnit destičky a kotouče, ale toho se možná ani nedočkám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 No prozatim mam 7,5 roku bubny a bez problemu , rucku , respektive parkovaci brzdu pouzivam porad , nikdy nenechavam auto na kvaltu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 Mám zkušenost jako vormen, předchozí O1 s bubny byla řehole. co půl roku až rok jsem musel řešit zadní brzdy, šramocení, ruční brzda, prasklá prasátka atd. Uznávám, že kotouče mají taky svá uskalí, kdo málo brzdí nebo jezdí - začnou se kotouče blbě sjíždět (resp nesjíždět) reznout a vznikají následné problémy, stejně tak se zatuháváním táhla ruční brzdy u třemu (to zase pro ty co si myslí, že když nebudou zatahovat ruční brzdu, že něco ušetří). Tedy vše má něco, já jsem pro méně kurvítek dle mého zastáncem kotoučů. Pokud bych ovšem kupoval auto s kterým najedu 5-10tis ročně, pak bych volil raději bubny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 (editace) Proč jsou u 1,2/63 bubny a ne kotouče? A vpředu kotouče menšího průměru než u 1,2/77kW? Jednoznačně dle mého názoru cena. Funkčně totiž musí obě provedení ubrzdit téměř tu samou hmotnost (+20kg u 77kW) z téměř totožné maximální rychlosti (+12km/h u 77kW). A účinnost brzd se neposuzuje při homologaci z výkonu ale hlavně z celkové hmotnosti. Cena bude ten pravý důvod. Bubnovka je, ač se to na první pohled laikovi nemusí tak jevit, levnější na výrobu. Viděl jsem v Číně přímo u výrobce čtyřkolek verzi té samé čtyřkolky pro EU a pro Rusko. Ruská verze měla bubny všude, EU kotouče....... A doplním ještě jeden poznatek z ETKY: hádejte, jaký má indický a čínský Rapid brzdy vzadu u všech motorizací? Editováno: 26. Únor 2015, autor: miklisek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Opět, nevidím v životnosti ani spolehlivosti zásadní rozdíl. To že máte někdo takovou nebo makovou zkušenost ještě neznamená že je ta vaše zkušenost nějak statistiky významná. Já mám na Fabii II bubny 7let, nikdo nikdy na ně nesáhl a brzdí. No a co.... nic. Ale jo, já vás chápu, taky jsem pro kotoučovku, souhlasím že bubnové brzdy jsou zastaralé. Ale na druhou stranu v kotoučích na zadku velký přínos nevidím. Proč má 1.2/63kW kotouče? To je pouze a jenom marketing. Zcela jistě to není levnější, dokonce je dražší dávat na jednu verzi tyhle a na jinou tamty. Kdyby dávali na všechny verze jeden druh tak by se jim zjednodušila montáž a zlevnil díl kvůli většímu odebranému počtu kusů. Je to jenom marketing! To je to samé jako okna v elektrice, dnes už je levnější dávat všechno do elektriky. Ale marketingově to není možné. Dnes jsou švihadla co do nákladů na výrobu dražší než elektricky ovládaná okna. Je to stejné, pokud by automobilka dělal všechno v elektrice tak se jim to zlevní. Menší množství instalovaných variant, levnější komponenty vzhledem k většímu odebranému zboží. Takže ty kotouče tam jsou kvůli vnímání zákazníků těch koncových produktů ne z technických nebo ekonomických důvodů. Jde tu o prodejní stránku věci a zisk z celkového portfolia. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 soudě dle spolehlivosti předních kotoučů, já s klidným svědomím můžu říct, že kotouče jsou daleko spolehlivější a nemusím shánět nějakou oficiální statistiku - pokud je. Ale jinak máš pravdu. V dnešní době vyjdou i levněji budíky z displaye než klasické analogové načinčané... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.